BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oldalak

2010. július 28., szerda

Jó úton - Ki akar? Mit nem takar?


Sziasztok! Alice, Nessi, és Vivii. Nektek megy a feji..:D DE többször nem veszel le a lábamról ALice.. Hihetetlen vagy:D És köszönöm az erőt, amit küldtetek:) Köszi a 13 komit.
ÉS holnap jön haza egyik kedves olvasóm, Renee - nem tudom mi volt chaten a neved, bocsi - öt üdvözlöm vele. Ha majd olvassa. Imádlak benneteket, puszii:) Jó éjt:D Sok macit az álmotokba..:D KOMIKAT!*.*
30. fejezet - Ki akar? Mit nem takar?
Liz szemszög
-Át akarom rendezni a házat… - mondtam Alicenek.
-Segítek! - ugrott fel. – Azaz segíthetek? – kérdezte boci szemekkel, az ajka meg megremegett. Nem tudtam ellenállni, de nem is akartam. Legalább eltölthetünk egy kis időt együtt. Lassan ő lesz a legjobb barátnőm.
-Persze – mosolyogtam.
-Jupi – ölelt meg.
-Jövő héten oké? Mert a héten segíteni akarok Esmének a konyhában, de utána se kéne itt hagyni egész nap a házban. Majd mikor itt lesz valaki… - mosolyogtam.
-Persze, most ő a legfontosabb – mosolygott Esmére.
-Nem akartok ide költözni? - kérdezte Emse mosolyogva.
-Öhm, hát nem tudom. Talán majd később – mosolyogtam zavartan.
-Oké, és Liz kérlek majd segíts – nézett rám megszeppenve. Nem sokszor kérhet segítséget. – Hiszen azért te jobban értesz az ilyenhez…
-Mint én – fejezte be a kis manó mellettem.
-Persze, egy feltétellel – tettem fel az ujjam. – Babázhatok – mosolyogtam rájuk.
-Persze – nevetett Esme.
-Alicenek is lesz dolga – néztem a barátnőmre. Aki kérdőn vizsgált.
-Ne na, én nem akarok pelust cserélni… - fintorodott el. Mire hangosan kacagni kezdtem. Mire Edward és Bella is rám kapták tekintetük. Valamiről nagyon diskuráltak. Várjunk csak… Edward és anyu diskurál? Na ne. Szuper, végre összejöttek. Annyira boldogok lesznek.
-Nem erre gondoltam – mosolyogtam manómra. – Tudod nagyon gyorsan fog nőni – húztam az agyát.
-És? – nézett rám ijedten.
-Sok sok ruhára van szükség… És persze játékra… - mosolyogtam.
-Jeee, olyan csinik lesznek a babák… - ugrándozott.
-Babák? – nézett rá Esme felhúzott szemöldökkel.
-Miért csak egyet akarsz? – nézett rá ijedséget színlelve Alice.
-Tényleg – mosolygott Esme.
-Melyik szoba lesz az övé? – nézetem kérdőn Esmére.
-Még nem tudom… - húzta el a száját.
-Melletetek legyen – mosolyogtam rá. - Minél közelebb annál jobb. Bár egész nap mellette lesz valaki szerintem – mosolyogtam.
Egy nappal később
-Két kocsival megyünk – mosolygott Alice. – Te és Bella a tiéddel– mosolygott Alice Edwardra. – Mi meg velük – mutatott rám.
-Oké – mosolygott Edward. Majd beültek, Alice és Jasper is bemászott hátulra.
Alice szemszög
Emmett vezetett, Liz az anyósülésen ült, mi pedig hátul szerelmemmel. Fogták egymás kezét, csak mikor váltani kellett akkor engedték el egy pillanatra. Összeilletek, pontosan, mint két puzzle darab, ami együtt egy csodás képet alkot.
-Szerintem vegyünk valamit Esmének. Valami baba holmit… - fordult hátra Liz.
-Benne vagyok – mosolyogtam szélesen.
-Öhm, nem látsz semmit? Fiú vagy lány lesz? – kíváncsiskodott Liz.
-Még le sem feküdtek – mosolygott Jasper.
-Tényleg – nevetett Liz. – Csak olyan izgatott vagyok – mosolygott. - Ti nem? – nézett hitetlenkedve ránk.
-De – mosolyogtam. - Csak fura lesz – motyogtam.
-Ti.. ti nem akartok? – kérdezte barátnőm. Jasperre néztem, aki az ablakon nézett ki.
-Nem tudom… - suttogtam.
-Gondoljatok bele Jasper tanítaná a kisfiút harcolni, vagy történeteket mesélne neki este. Alice te meg csodaszép ruhákba öltöztethetnéd. Egy dolog, egy érző lény, aki a kettőtök keveréke… - suttogta az ablak felé. Ő akart, nagyon is akart gyereket. Emmett is Lizi arcát vizsgálta, talán neki is most esett le?
-Igazad van – mosolyogtam. – Majd talán később, ugye Jazz?
-Persze – vigyorgott, majd szorosan megölelt. Ő is akart… eddig miért nem mondta?
Fél óra múlva
-Végre itt vagyunk! – ugrottam ki a kocsiból, és megfogtam Jazz kezét, majd a pláza felé kezdtem húzni.
Emmett kezeit Lizi derekára fűzte, és mosolyogva megcsókolta.
-Khmm – köhögött szerelmem.
-Jasper, megfáztál? – kérdezte nevetve Liz.
-Nagyon kapar a torkod – kuncogott Emmett is.
-Ha-ha.. – mosolygott szerelmem.
-Edwardék? – kérdezte Liz.
-Ott! – mutatott Emmett egy csókolózó párra.
-Ne máá’ – kuncogott Liz.
-Tőlünk vették – mosolygott Emmett, majd megindult Edwardék felé.
-Emmett! Gyere vissza! – szólt rá Liz. Rögtön visszafordult.
-Papucs – kacagott Jasper.
-Mennyünk már – rángattam őket tovább.
Lizi szemszög
Nyakunkba vettük a plázát Alice után indulva. Jasper arcára a fintor kiült én meg csak mosolyogtam. Sexii…
-Kéket, sárgát és ezeket! – nyomott a kezembe Alice vagy húsz ruhát.
-Mi csináljak vele? – néztem rá ijedten.
-Próbáld fel – forgatta a szemeit Alice. Majd belökött a próbafülkébe.
-Alice ebből kint a mellem – suttogtam.
-Hol is?– húzta el a függönyt szerelmem.
-Emmett! – mosolyogtam. - Mit csinálsz itt?! – pirultam el.
-Nézem, hogy hol lóg ki… Ezt nem veheted fel más előtt. Persze otthonra, velem… - vigyorgott kajánul.
-Emmett! – vigyorogtam én is. Milyen kis féltékeny.
-Emmett Cullen - majd már ott sem volt. – Mit csinálsz te ott bent? – halottam meg Alice hangját, és Jasper nevetését.
-Alice, ezeket én nem veszem fel. Vagy a mellem van kint, vagy a mellem kacsint – léptem ki a próbafülkéből. – Ez nem én vagyok.
-Hmm – mosolygott Emmett. És melleim vizsgálta.
-Emmett! - néztem rá jelentőségteljesen.
-Bocsi, bocsi. Alice, normális ruhákat adj neki. Ebben nem mehet ki az utcára…
Jasper csak kacagott.
Az egész vásárlás így zajlott, nevetve, jó kedvűen. Rengeteg ruhát vettünk, Alicevel nem lehet keveset venni…
-Ide még bemegyünk – mutatott a fehérnemű üzletre Alice. – Ti maradtok – mosolygott a fiúkra.
Alice vagy húsz fehérneműt bedobott a kosarába és uh. Milyeneket? Durvákat, semmit takarókat…
-Te nem akarsz venni? – nézett rám meglepve.
-Alice, te egy évre vásárolsz? –kérdeztem meglepve.
-Fogyó eszköz – kuncogott.
-Oké – léptem arrébb. Az enyhébb daraboknál maradtam, jó persze nem literes bugyit vettem, de azért nem is csipke csodákat.
-Ez a hálóing nagyon jól fog álli neked - tett bele a csomagomba egy átlátszó anyagú falatka valamit.
-Alice. Én ilyet nem veszek fel – mutattam rá.
-De, felfogsz - mosolygott.
-Alice… Ez nem én vagyok – bámultam undorodva a darabot.
-Nem baj, akkor bent lesz a szekrényben… - forgatta a szemeit.
Vagy húsz percig, csak fehérneműt vásároltunk. Majd a kasszánál egy harmincas férfi.
-Uh, ez nektek lesz lányok? – emelte ki a hálóinget.
-Nem a nagyimnak – mosolyogtam rá.
Egy férfi van a női fehérneműnél… Klassz.
-Igazán sexi nagyid lehet… - kacsintott.
-Ha tudná… - mosolyogtam.
-Végre - suttogta Edward.
-Mindjárt megölöm azt az ipsét... – fortyogott szerelmem.
-Nyugi… - öleltem át, és puszit nyomtam a szájára.
-Alice kérlek – nézett rá Jasper.
-Oké megyünk. – nevetett.

Liz ruhája:



20 megjegyzés:

Bogiii írta...

1. komiii^.^
hát megint kitettél magadért, nagyon jó lett, de most megyek vissza olvasok, és megint később részletezem, mert még párszor tanulmányozom.
puszillak, és még ma egyszer írok.
Köszönöm!!

Vivii írta...

Hali!

Jujj, megjött a feji:D Szuper lett:D Vásárlás. Csak én érzem úgy vagy ez tényleg nem lett olyan brutális? Még a fiúk is élvezték...na jó, kevésbé szenvedtek:P
És mindenki babát akar? Akkor kis Cullenek fognak szaladgálni hamarosan a házban? Sok kis Cullen:D Ez nagyon jó lenne:)
Na de kérem, mi az hogy Bella és Edward a parkolóban CSÓKOLÓZIK? A barátok nem csinálnak ilyet. Mondtam én hogy nem bírják sokáig:)
Emmetten nagyon röhögtem:D A kis féltékeny Maci:D Én is kérek egy ilyet!!!!
Egyébként, jelentem: a csajokkal kiakasztottuk a Chatet. XĐ
Jó éjt!
Vivii

Evcu írta...

megint kitettél magadért csajszi :)
imádtam ezt is :)
várom a kövit ;)
puszi xoxo

Bogiii írta...

Ez a Maci téll. kell nekem. Nem tudom hogy, de meg kell szereznem, igaz egy kicsit idősebb nálam, de kit érdekel? Na de most térjünk rá a véleményemre...
A kis Papucs Maci alias Emmett Cullen nagyon cukkii ahogy féltékenykedik, na meg bámulja Liz melleit.
A beszélgetés a kocsiban nagyon jól lett leírva. De jó lenne egy mini Emmett, jaj elképzelve, nagyon ariiXD Meg egy kis Jasper a szőke tincseivel, és egy mini Alice, aki pattog mint én amikor várom a kövit:D
Esme is aranyos, ahogy a babára készül. Csak én érzem úgy, vagy tényleg hanyagolva van nagyon Carlisle? meg Nessie-t már hiányolom. Nem tom írtam e már, de az Edward Bella csók meglepett. De Jasper a parkolóba nagyon cuki volt amikor "köhögött", meg a papucs beszólásXD
Na és még egy kis Maci utáni nyálcsorgatás: Az a kép....nagyon jóó ott a feji elejénxD Ja és a próbafülkés jelenet az nagyon ott van.
Köszönöm még egyszer, és hnap beszélünk, meg hnap is hozom a formám.
Jóéjt!
pusziii^.^

manóó írta...

tök jó rész lett! :) (kár, h ma már nem lesz:() remélem hamar jön a friss :) olyan jó olvasni :))

Nessie Crowley írta...

Csákó!
Köszönöm az említést,valahogy nagyon jól esik mindig ha megemlítesz minket... =)
Teljesen ugyanazt akartam kb. írni mint Vivii,mindig eltervezem hogy írok egy hosszú komit de addigra írnak a többiek és leírják amit én akarok szal,ez valahogy ki szokott maradni,hogy én írjak hosszút.Ja és igen kiakasztottuk a Chat-et.Holnap megint jövünk,készülj fel ránk...
Jó éjt,puszi,álmodj szépeket,szia
Nessie

Vivi írta...

Itt lassan mindenki terhes lesz..és csinálnak egy várost ahol csak Cullenek vannak...na jó csak vicc voltxD
Vásárlás*-* Belegondoltam milyen lehet elmenni Alice-el vásárólni hát nem akarom kipróbálni...bár nem mégsemxD
Tetszett:D
Jasper és Alice-nek elgondolom hogy milyen cuki babájuk lehet...zabálni való:P
Esme és Carlise -é pedig olyan olyan nem tudom kifejezni.:P
Liz és Em-é pedig Em hummorával hehexD
Bella Edward párosunk kitett magáért..büszke vagyok rájuk:DÉs rád is.
Köszönjük a fejiket:D
Imádunk
Holnapit már várom:)
Lehetne Ed és Bella szemszög...de jöjjenek már összexD*-*
Nessy pedig oda tolhatná a szép kis pofiját és bocsánatot kérhetnexD

Na jó befogom.
Jóéjt:)

Mimi írta...

szia
imááádtam =D
bocsi nem tudok semmit irni fáradt vagyok =)
várom a kövit =)
puszi Mimi

Nessie Crowley írta...

ui.:az fejezet elején a bociszemek az mi Alice-ünkre illik ugye?!
Ja és nekem már megint el szállt a chat :S
Biztos már nem bírja a sok írásomat... :D
Szal itt köszönök el...Sziasztok csajok,majd holnap beszélünk,jó éjt!

Névtelen írta...

Jo lett a vásárlós rész,na meg persze a tobbi is :D

Erzsi írta...

Szia,látom azért csak rábeszéltek:D:D Nagyon jó lett ez is. Em féltékeny:P Hát az Edward-Bella barátságból úgy tűnik semmi sem lesz:D Remélem Alicéknak is lesz babájuk,sok kis vámpir gyerek fog rohangászni:D Amúgy miért gondolták,hogy Liz nem akar gyereket?Még jó hogy ő is akar:)Az előzőhöz is irtam komit,csak már későn jutottam gép közelbe.Várom a kövit.

Road írta...

Alice:Nagyon köszi mindent:) Annyira elszórakozunk mi... És még tetszik is az írásom... Szuper. Imádlak.
Vivii:Vásárlás: próbáltam nem brutalizálni...:D Igen sok-sok Cullen baba:D
Igazad volt, Bella Edward vonzák egymást, mint a mágnes!
Maci a javából!
Chatmeg...engem akaszt ki.. mit baszakszik már.::D
Evcu: Próbálkoztam:D
Alice: - ismét - Alice a mi macink, kell!!! Darabokra tépjük!
Macii, papucs, igen.Cukii:D
a kocsis beszélgetés tetszett? örülök:D mini Maci?! Mini szőke herceg?! Mini bociszemek?! Lesz*csak suttog, senki sem hallja*
Carlisle tényleg kihagytam, majd bele kell raknom.. sorry:(
Jasper cukii szőkeherceg
Próbafülkés nekem is tetszett mikor írtam:D
szejetlek drága:D
manóó: mégis volt ma egy, Alicnek és Nessinek köszönömöt suttogni
Nessi:Megérdemlitek az említést drágám..(L)
Chat kiakad tőletek:D Nem csoda:D
szeretés(L)
Vivi: Cullen City:D Inkább gondolát azt a váráslást!:D
Örülök, hogy elnyerte a tetszésed..:D
Igen a gyerekek cukik lennének, lesznek.::D
E+B = LOVE
Van mit :D rajtatok is múlott.
Majd átgondolom az E+B szemszöget...
Nessi felemelhetné a seggét, de olyan kényelmes..:D
Puszii
Mimi:Örülök, higy imádtad.::D
megértem, én is fáradt vagyok:D
Puszii.
Nessi:Igen, Alice bociszemeiről van szó, a MI Aliceünk:D
Chat meg már vagy 20x kiakad ma..:/
Puszii

Mindenkit szeretek, köszi a komikat. Jó éjt. 00:08 lassan lefekszem..:D

gicus19 írta...

Még részt! Még részt! még részt!
Tudom, elvagyok xD
Nagyon jó feji lett:D Edwardnál meg Bellánál eddig tartott a barátság xD
Nagyon jó feji lett:D Alice megint pörög:D Imádom a csajt:D
És volt az Ő szemszögéből is:D
Király lett:D
puszi

demon írta...

szia ez csúcs vásárlás edék össze jötte?
alice mániákus gratula puszy

Wyyy írta...

Szia!
Csajszi...nagyoon jó lett Esme tök aranyos lehet majd kismamaként..na meg Alice is..és Liz..ő szeretne Esme után legjobban kisbabááát...
Áhh mekkora már Em nem engedné ki olyan ruhába Lizt az utcára xD
szegény jaspert teljesen kikészítették..
nagyoon jó lett
siess a kövivel

puszillak

Wyyy(=

Vii írta...

Szija!

Megjöttem a kövikre törvényszerűen! Talán majd helyre áll a káosz és rendesen fogok tudni komizni minden résznél! Addig viszont küldöm teljes szívemből az egyveleget! Ne hari!

A Cullen család együttes erővel történő palacsintasütését simán megnéztem volna élőbe! Szerintem egy hétig feküdnék a röhögéstől, így most csak alig bírtam abbahagyni. Akice a kis kukkoló, naon diszkrét. ÁÁÁÁÁÁÁ és annyira cuki, hogy mindennek és mindenkinek örül.
És Rose?! Nem csalódtam! Gyors vigasz! Vajon hallunk még róla? *tűnődés* majd kiderül. Jared meg ha tudná, hogy Liz boldog. Húúú és Sam. Vajon ő mit lépne? Hmmmm.... Lehet lenne egy Maci kutya bunyó?! :)

Végre, végre Emmett is felszólalt! Végre kiosztotta Bellát és mennyire igaza volt! Remélem magába néz már, mert ez a -különbséget teszek a lányaim között- szindróma kezd cikis lenni! Hogy akar így Lizzel megbarátkozni? Wáááááá és Jazz milyen Emmettes lett hirtelen! Azok a kérdések! Háááát... Én nem is gondoltam volna, hogy a kis érzelmes -mindenkinek megvan a saját magánszférája- felfogású Jasper ilyen is tud lenni. Tök szupcsi! És szerintem jól áll neki! Na meg itt is Alice! *fejcsóválás* A vásárlás mánia de csak mert Jazz szexis ha mérgelődik! Azt hiszem így a kínzás megbocsájtható! És én jót nevettem ezen amit külön köszönök! KÖCCE!!! De tényleg!
A vásárlást meg pláne! Happyre sikeredett! Min is vidultam nagyon? *gondol,gondol* ááááá megvaaan
"-Alice, te egy évre vásárolsz?
-Fogyóeszköz "
Jujj és a kis féltékeny Emmett! Kíváncsi vagyok vajon felveszi-e azt a hálóinget, hogy megőrjítse a Mackót!
Na és akkor most mi a történés Edward és Bella között? Nem úgy volt, hogy most a lányok az elsők és majd egyszer? Uhhhh Kíváncsi vagyok ám! Én mindig, mindenre! :)
És Liz megint bebizonyította, hogy mennyire szeretetre méltó. Örülne ha az anyja és Ed összejönnének. Pedig Bella még nem sok szépet mondott neki. Nem baaaj! Ott van neki a MACII aki szeretííí! Hát kell ennél több?
Na ná a következő(k)! :)

És röviden csak annyit, hogy: Imádom! Imádlak!

Pusszantás!

Vii írta...

:(

Névtelen írta...

Szia nagyon tuti lett üdv Böbe

nyinyke írta...

huhh. nagyon jó lett ez a 8 feji.főleg az emmett lizes részek. am most rose átment kedvesbe vagy mi? rose kedvesen elég bizar.remélem majd emmettnek és liznek is lesz babája.amúgy eddig csak edward volt a féltékeny emmettet sokkal viccesebb ilyennek látni. folytasd hamar. puszi

Detty írta...

Fogyó eszköz... XD
Nem semmi.
Pusz: Detty