BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oldalak

2010. július 26., hétfő

Jó úton - Vásárlásra fel

Sok hosszú komi érkezett, én meg félig leragadó szemekkel írtam nektek egy fejezetet, ami nem is lett olyan rövid.:) Nagyon köszönöm a sok betűt:D Igaz nem olyan sok ember írt, de azok kitettek magukért. Ezért nekik köszönjétek. Mukinak, Miminek, Evcunak, Vivinek, gisus16nak, Eveliinek. ÉS Dana, Vivii, és Osri hármasnak.
Utolsó hármuk extra hosszú komikkal ajándékozott meg, amiknek rettenetesen örülök - bár a többinek is -. Köszönöm lányok. És vásásrlásra fel, hátha össze futunk a mi macinkkal.:) Jó éjt, Puszi. - itt leszek, még egy darabig ha írnátok válaszolok -:)


23. fejezet - Vásárlásra fel
Liz szemszöge
Épp egy bácsika mosolygott rám, pár méterre a kocsitól. Atyám, éreztem, hogy arcom vörösbe változik.
–Basszus, ott áll egy bácsi, és minket bámul – suttogtam Emmett mellkasához préselődve.
-Legalább lesz egy jó napja – kuncogtam, és kimosolygott az ablakon, sőt még integetett is. Emmettes baromság volt.
Gyorsan felkaptuk a pólónk, majd a gázra tapostam.
-Ez vicces volt… - nevettem fel.
-Hogy kipirultál – cirógatott végig arcomon.
-Emmett. Be fogok menni az árokba…. – motyogtam.
-Miért is babám? – tette kezét a combomra.
-Emmett. Így nem tudok vezetni – mosolyogtam rá. Bár rettentő jól esett érintése.
-Oké –kapta el a kezét, majd az ablak felé fordult.
-Most megsértődtél? – kérdeztem ijedten. – Emmet sajnálom, de elvonod a figyelmem. Sajnálom, tettem kezét a combjára. – Ne csináld már.
Akkor duzzogjon, csak rátapostam a gázra.
Percekig némán vezettem, most tényleg megbántottam. Rose tud így is vezetni, és ők az előbbi helyzetben nyomtak egy gyors numerát is.
-Oké – tapostam a fékre, és kiszálltam. – Te vezetsz! – nyitottam ki az ajtót. Ő pedig vigyorgott.
-Emmett, csak játszottál? Pedig azt hittem megbántottalak, ez hülye vicc volt – ültem az ölébe. Teljesen megnyugodtam, hogy nem haragszik.
-Nem tudnék ilyen miatt haragudni édes – puszilta meg a hajam. Majd magához ölelt.
-Mennünk kéne – suttogtam.
-Aham – suttogta ajkaimnak.
-Megyünk – ugrottam fel. – Te vezetsz! – adtam ki a parancsot.
-Szuper - vigyorgott.
-De vigyázz a kicsikémre – simítottam végig a kocsimon.
-És én? Velem mi lesz? – kérdezte ijedten.
-Te nem tudsz a kicsikém lenni – kuncogtam.
-Én vagyok a nagyod – vigyorgott rám kajánul.
-Nem a szerszámodra gondoltam – vörösödtem el.
-Persze – vigyorgott, miközben az ablakon bámult ki.
-Fordulj balra – suttogtam.
-Kérésed számomra parancs – mosolygott, majd megfogta a kezem és combjára húzta szorosan összekulcsolta ujjainkat. Én csak mosolyogtam, hihetetlenül boldog voltam, mellettem ül egy félisten, és szeret.
-Megérkeztünk – mosolyogtam rá. –Nyugi nem olyan gáz.
Kiszálltunk a kocsiból, lecsipogtattam. Páran megnéztek minket, mivel azért méregdrága kocsival jöttünk, és Emmett fantasztikusan néz ki. Bár a férfiak gondolom nem őt nézték… Emmett mellém lépet és megfogta a kezem.
-Em, itt ismernek minket. Tudni fogják, hogy…. – mondtam gyorsan.
-Semmi gond, tudni fogják és kész – nyomott egy puszit a számra. – Ne aggódj.
-Emmett ugye nem vagy féltékeny? – húztam ki egy bevásárlókocsit a sok közül.
-Én? – tette az ártatlant. – Hiszen rajtad legeltetik a szemüket – pufogott.
-És? Csak a tiéd vagyok – fogtam meg a nyakát. – Örökre csak a tiéd – suttogtam.
-Tényleg? –kérdezte vigyorogva.
-Igen, ha akarod – mosolyogtam.
-Persze, hogy akarlak. Örökké – csókolt meg.
-Oké, de most már vásárolni kéne…
-Renden – vigyorgott. Imádom ezt a boldog, elégedett vigyort.
Emmett egyik kezével tolta a kocsit, a másikkal birtoklóan a derekam ölelte.
-Akkor kezdjük – indultam el az első soron, a nagy nyüzsiben.
Takarítószerek kész. Épp a játékoknál sétáltunk.
-Milyen játékot akarsz venni? – kérdezte Emmett.
-Nem is tudom – mosolyogtam rá.
-Minek kell? – kérdezte.
-Valamit akarok vinni Jonahnak, Jacob öccsének. Meg majd bemegyek az árvaházba, akkor is szeretnék valamit…
-Kiskutyus – mosolygott.
-Héé, Nessi jegyesének öcséről beszélsz – döntöttem magam mellkasának, miközben a játékokat nézegettem.
-Nessi férjhez megy? – kerekedett el a szeme.
-Aham.
-Te is férjhez akarsz menni? – kérdezte félve.
-Nem tudom. Talán majd később. Miért is? – kérdeztem.
-Csak kérdeztem – nyomott egy puszit a fejemre.
-Oké.
Játékok megvannak, Jonahnak egy mesekönyvet vettem, az árvaházba meg kirakót. Majd az élelmiszer. Emmettel nagyon elszórakoztunk.
-Lizikém – halottam meg a nevem.
-Csókolom – léptem az idős néni mellé, aki megölelt. Régen voltam nála egyszer, épp az előtt halt meg a férje, és temetőből haza kísértem. Persze egész nap ott fogott beszélgetni. – Hogy tetszik lenni?
-Fantasztikussan – mosolygott.
-Ő a barátod? – nézte Emmettet, aki udvariasan mosolyogott. – Hmm, nagyon jól néz ki.
-Igen – mosolyogtam.
-Vigyázz ám az én Lizikémre – szorította meg a kezem.
-Meglesz – mosolygott Emmett.
-Busszal jött? – kérdeztem, mivel alig hiszem, hogy vezet.
-Nem, az unokám hozott. Épp most kapta meg a jogsiját.
-Mama végre, már azt hittem elraboltak – lépett ki az a srác, akivel találkoztunk a plázában, a kajáldánál, akinek tetszett Lux, a kedvesebbik.
-Sziasztok – mosolyogott ránk. – Bocs, de mi siettünk. Nem vette be a déli gyógyszert – tátogta a srác.
-Oké. Csókolom, szia.
-Minden korosztállyal ilyen jóba vagy? – nézett rá mosolyogva szerelmem. – Már meg sem lepődöm…
-Veled is jóban vagyok vén szamár – csókoltam meg.
-Uhum, az idősebbekre buksz – húzott magához közel.
-Elnézést – köszörülte meg valaki a torkát. – Az útban álltok – mosolygott egy fiatal nő. Egy kis fiú volt a karjaiban.
-Bocsánat – húztam arrébb szerelmemet.
-Semmi gond. Ilyen a szerelem – mosolygott.
-Emmett menyünk, még kell tészta – indultam el.
-Zavarban vagy – ölelte át a derekam.
-Mindenki minket bámul, amit egy közterület közepén csókolózunk. Csodálkozol?
-Oké, bocs – hajtotta le a fejét.
-Én bocs – öleltem meg.
-Sziasztok – hallottam meg Esme hangját.

21 megjegyzés:

Eveliin írta...

Elsőő*.*
Nagyon nagyon jó lett :))
Emmet olyan megértő :D
Vicces volt amikor megszólítottá őket hogy útba vannak xD
Kíváncsi vagyok mi lett hogy Esme-vel találkoznak:D
Nagyon szupi lett:D
Már várom a következőt
Puszi: Eveliinღ ツ

Evcu írta...

második :):):)
nagyon jó lett ;)
jaj én meg már majdnem elmentem aludni ..aztán látom hogy van friss :D
imádom ezt a törit :P
bárcsak velem is szembe jönne a Tescoba egy ilyen Em Maci xD
várom a kövit *.*
puszi xoxo

Road írta...

Sziasztok!
Eveliin/Elsőő: Emmett megértő cuki plüssmaci filing:D Próváltam humoros lenni:) találkoznak Esmével:)
Holnap hozom a kövit:)
Evcu/Második:Örülök, hogy tetszik. Jó, hogy még maradtál:) Én meg téged és a többieket imádlak
Igen, velem is szembejöhetne:)
Oké, holnap hozom:)
Puszi, szép álmokat:) Sok-sok Emmettel fűszerezve:D

Adrienn írta...

Oh bakker. Esmevel találkoznak? na szép lesz.
Jujj Emmett OLYAN cuki, hogy az már lemondhatatlan. Áhh majd elolvadok.
És még csak olvastam róla, mi lenne, ha élne? Óhh én ott semmisülnék meg... xD Szívesen lennék most Liz helyében :D
Nagyon jóó lett :D
Várom a következőt
Jóéjjt Puszi Adree

Road írta...

Szia Adree!
Igen, Esmével:)
Igen Cuki.. azt tutii.
Az fantasztikus lenne, Emmett Cullen járná az utcákat, és egyszer csak becsöngetne hozzánk...:D ott helyben elolvasnék, szétfolynék, mint a csoki..:D
Örülök, hogy tetszik;)
Puszi, Jó éjt!

Névtelen írta...

Szijja
Hát teljes végkimerülés előtt még feljöttem,hátha van új fejezet.És mit látok???Hogy van firss.Imádlak!!!<3
Még mindig nevetek a bácsikánx_DCsak el kell képzelni.Na ez a baj a vizuális emberekkel.Mi mindig csak álmodozunk.De annyira jóóó:DLátom Emmett is jól tud színészkedni.Én Liz helyében már rég idegösszeroppanást kapnék.Oké,tök szép meg minden,de mindig megfordul a fejében,hogy Rose jobb nála (kocsiban szex meg ilyenek),és hogy Emm már sokkal tapasztaltabb.Hát az én minimális önbizalmammal bele se kezdtem volna ebben a kapcsolatba.De ők annyira jól összeillenek:DÉs nem igaz,hogy valakinek ennyire perverz a fantáziája:D:DBehalok a srácon.És milyen jól áll neki a féltékenység...Egyem meg,olyan mint egy MACIII.Amikor Jonah-nak és az árvaházbelieknek vettek ajándékot,azt hittem Emmett is kér valamitx_D
A nénikés résznél egyből a papám utcájában élő öreg nénik és bácik jutottak eszembe.Nagyon szeretem őket,annyira kedvesek.Mióta megszülettem azóta ismerem őket.De még mindig azt hiszik,hogy anyámról neveztek elx_DHát nem éppen,de mind1.
Ilyen a szerelem:D:D:DKözterületen csókolózni.Csak meg ne büntessék őket...A cellákban nem lehet szexuális viszonyt folytatni.Nem mintha én már kerültem volna ilyen helyzetbe...csak filben láttam....x_DDe tényleg.Nem kell rosszra gondolni!
Emmett olyan jó pasiii.Izmos,vicces,védelmező,kedves,aranyos és még sorolhatnám.Nekem is egy ilyen pasi kell!!!!*.*
Huh,na mostmár kezdek bealudni.
Nagyon várom a folytatást:D
Szép álmokat mindenkinek.
pussza<3

Erzsi írta...

Szia,jaj ez nagyon jó fejezet lett.Még jó hogy vissza néztem lefekvés előtt hátha alapon:D Emmett jól meg tudja játszani magát:)Esme most már biztos lehet benne,hogy együtt vannak,lebuktak:)most már tuti hamarosan Edwardék is megtudják.Ha nem mondják el ők,majd Edward kiolvassa Esme fejéből.Hát igen,Liz az a fajta,aki minden korosztállyal jóban tud lenni.Emmett azért már nagyon nem bir magával:D Hát,ezelőtt pár évvel hozzám is becsöngethetett volna,de már elkésett:D Alig várom a következő fejezetet.

VattaCukor írta...

Szia! nagyon nagyon jó lett! Emmett olyan aranyos volt. :D Igen, megértő is. Kíváncsi vagyok, hogy mikor fogja megkérni Emmett Liz kezét.. Liz rájöhetett volna, de sejthet valamit. És Esme a végén, látahatta az egészet :) :D Várom a folytatást!

puszi <3

Névtelen írta...

szia hú ez nagyon jó lett ,na mit szól ehhez a család ,hát szerintem először egy ketten nem annyira örül itt Edwárra gondolok de szerintem utána mindenki elfogadja a dolgot na alig várom hogy mi lesz az új részben üdv Böbe

demon írta...

waó végre nyíltan felválallják egymást esme arcára kiváncsi leszek gratula puszy

Vii írta...

Szijaaa!

Itt vagyok, itt vagyok! Megjöttem!
Szomorú vagyok! :(
Mindig lemaradok! Olyan rossz! Voltam ám már, csak hajnal négy-öt körül és hát nem volt agyam olvasni! Csak chatbe írtam!
Na mindegy!

Hihi tök jó lett! És köszi Roset! Kíváncsi vagyok mit tervez majd a szuka! :)
Nem hiszem, hogy Alicet megtudja venni pár márkás rucival! Pfff...!
Szóval akkor egy "hét" múlva gyerek csináló projekt? Jujj de jó! Lesznek kis apró talpú Cullen bébik!
Jajj... Líz és Emmett annyira aranyos! Aki nem örül ennek a kapcsolatnak annak beteg az agya!
És Emm maci milyen kis türelmes! Kíváncsi vagyok Esmee mit fog mondani nekik. Azt már tudom, hogy örülni fog! :)
Rem Bella is, mert ha nem az még egy ok a veszekedésre! Na meg Edward! Uhhh...
Alig várom ezeket a történéseket is!

Köviiiit!!!

Pusszantás!

Detty írta...

Szia!
Hű, ez nem semmi lesz XD Esme bizti örül majd nekik, de a többiek... (Edward, Rosalie) azok nem. De azért remélem, hogy jó vége lesz ennek az ügynek. És icipicit sajnálom Rose-t. Neki nem lehetne gyereke? Tök jó lenne, ha Rose is babázhatna. Azzal legalább be lehetne fogni a száját XD
Pusy: Detty

Névtelen írta...

Szia!
Ez a feji is tök jó lett bár szerintem mindegyik az!!!!
Kicsit tényleg cikis volt hogy a bácsika meglátta öket de Emmett viccesen elintézte ami szerintem így volt jó olyan Emmettes=)
A vásárlást végre Emmett is élvezte és megtapaztalhatta hogy ez nem is olyan rémes bár mikor aaz előző fejezetnél jót röhögtem a reakciójan.Tényleg ha már itt tartunk tök jó hogy képes vagy átadni az érzelmeket ez is bizonyitja hogy tök jól írsz.
A nénikés rész is bizonyitja hogy Liz milyen jó "ember" és az a srác ott csoda hogy Emnek nem ugrott be hogy ki az és nem verte leposra=)
A supermarketben külső szemlélőnek egy tökéletes,írigylésre m éltó pár talán még házasoknak is képzelik őket.Tényleg jó volt az a néhány sor amikor Em kicsit megilyett a házasság kérdésétől bár remélem hogy majd ő fogja romantikus keretek között megkérni Liz kézét.Júj és ehez Edward mit is fog szólni? Hmmm....izgi alig várom Puszi:Dana

Vivii írta...

Hali đóri!

Ismét köszönöm az ajánlást, az extra hosszú komit pedig megérdemelted az extra hosszú fejezetért:D
Az öreg kukkolón jót nevettem most is:D És egyébként miért van olyan érzésem, hogy eddig Liz nemigen pirult el? Most hogy Emmettel összejöttek elég sokszor lesz rákvörös:P A nagy mackó tényleg hatással van Lizre, ha már vezetni sem tud, mikor hozzáér. Viszont az nem tetszett, hogy Liz Rose-hoz hasonlította ezt az egészet. Nem azzal kéne foglalkoznia, hogy ilyen helyzetben mit csináltak volna ők. Mondjuk az tény, hogy Rose tényleg tudott volna vezetni is, meg minden. De akkor is, Emmettnek nem arra a szőke libára, hanem Lizre van szüksége:)
Egyébként én is azt hittem, hogy Em tényleg megsértődött.
És ahogy a parkolóban féltékeny lett:D Nagyon aranyos volt.
Viszont hülye vagyok, mert nem igazán értettem, hogy most Em miért is kérdezte meg Lizt félve, hogy férjhez akar-e menni. Pár variációt találtam: a) Emmett nem akar a közeljövőben újra házasodni b) fél, hogy Liz máshoz akar majd férjhez menni...és...ennyi, hirtelen többet nem találtam XĐ
Olyan jó, hogy akivel találkoznak, mindenki megjegyzi, hogy milyen szerelmesek vagy ilyesmi:D
Viszont most gonosz voltál, de tényleg. Könyörgöm, mi az, hogy így hagyod abba? :O Eddig nem így ismertelek (na jó, azért néha voltak bosszantó befejezések)
Szóval hamar hozd a következő fejezetet. Végre megtudjuk, hogy mit gondol pontosan Esme erről az egészről:D Jajj, már iszonyatosan várom:D
pusz, Vivii

Road írta...

Sziasztok lányok!
Orsi:Igen, még egy fejit sikerült összehozni. "Mindig csak álmodozunk." Igen, teljes mértékben, de úgy érzem kell, mert álmok nélkül érvagdalozó kedvem lenne - nem kell megijedni-. Ideg összeroppanás lehet közelben lesz. MACII:D Igen, nekem is a kedves ismert öreg nénikék jutaottak eszembe, gondoltam valahogy beépítem.:) Vicces lehet, hogy azt hiszik anyud nevét kaptad... veem is előfordult már:D Gondolkodtam, hogy Emmett vesz majd valamit Liznek vagy fordítva... de még nem értek haza:D -még vehet -.
Liz nem szokottnyilvánosan izé mizé..:D DE Emmett meg direkt is, hogy tudják Ő az övé..:) Körbepisili a területétxD
Aham, persze csak filmben látad, én is ezt mondanám..:DEmmett tél jó pasi, egy Isten...*ámuldozik*
Köszi, a nagyon hosszú komiért:)
Pusziii

Road írta...

Erzsébet:Szuper, hogy még visszanéztél;) Emi jó színész:)
ÉS lebuktak!:D Lizit mindenki szereti, Emmett meg nem nagyon bír már a gatyájában maradni. Legalább egy lánnyal kevesebb, több esélyünk van nekünk!!:D Hamarosan hozom a kövit!:D
VattaCukor:Köszi, örülök, hogy tetszik. Emmett MACIID.:D Én is kíváncsi vagyok:D Igen Esme mindent látott:D Puszi
Böbe:Család sok színű hozzá álású lesz:D Muszáj lesz nekik elfogadni!:D
demon:Igen nyíltan, Esme meglepődik és mosolyog:D Köszi:)
Vikus: Sajnálom, hogy lemaradtál, de nyugi nem maradtál le semmiről. Örülök, hogy tetszik. :D
Cullen bébik.. Jönnek.:D
Igen cukik, de lesz 'beteg agyú'.
Detty:Lehet, befogjuk valamivel a száját:D Babával...*gondolkodik*
Puszi
Dana:Igen, bácsika sztem rettentő jó ötleteim közé tartozik*nem bunkoskodik csak egy picit*:D Köszönöm, és remélem igazad van. azaz jól írok...Így legyen:D
Igen gondolkodtam, hogy Emmett szétverje-e,de túl álmos voltam..:D
Megfogja kérni, idővel.:) Sietek a kövivel:)
Vivii: Először is, nagyon köszönöm, amit a chatbe írtál...Nagyon jól esett:) Igen a pirulással eltaláltad:D MAcii:D
Házasság, az sztem még odébb lesz, és Emmett megijedt, hogy Liz nem akarja. Ő mindenképp akarja csak később.
Igen a szerelem benne van a levegőben.:)
Igen gonosz voltam... De jól esett... Oh ezt nem írtam.:D legalább izgultok!:D
Sietek a fejivel:D
Puszii

Köszi a hosszú kommenteket.
Imádlak benneteket!
Pussi(L)

Vivi írta...

Édes! Te mindig megtudsz lepni.:)
Nagyon jó lett:D
Esme tuti hogy gratulál nekik:D
Nekem tetszik hogy összejöttek:)
Aranyosak eggyütt:D
De én most Edward és Bellára vagyok kíváncsi.
Mi lenne ha ma megint többet kapnánk? És az egyik B+E lenne?:D
Siess

Mimi írta...

lebuktak =DDD
eszméletlen jó lett =D
esme vajon mit fog vsinálni? :O =)
és bella mit fog majd szólni ha kiderül... kitekeri emmet nyakát ugye? xD
úgy várom a kövi fejit
puszi Mimi
és köszi hogy megemlitettél az elején =)

Erzsi írta...

Szia Dóri,na igen,de ráértek még egy kicsit,még úgy egy pár évig:D Már nagyon várom a kövit.

manóó írta...

nagyon aranyos rész lett, tetszett.
esme tuti, hogy örül nekik, és már nagyon kíváncsi vok a kövi részre. :) rem hamar jön... :)

Road írta...

Sziasztok. Megint válaszolok.
Mimi:Igen, bukta:D Mint a kövi fejezet címe is mutatja:D
Örülök, hogy tetszik:) Esme falaz.
Bellát majd meglátjátok!:D
Nincs mit az említésért, megérdemelted.
Erzsébet:Igen ráérünk.:D MÉG.
manóó:Örülök, hogy a tetszésed is elnyerte:)
Igen, hamar.

Köszönöm a komikat, puszii