BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oldalak

2010. július 6., kedd

Jó úton - Előszó

Itt az "előszó", hát ez ilyen lett. Remélem tetszik és hű olvasóim maradtok a következő könyvnél is. Komikat:) - a fejléc még nem végleges-.

Előszó
Három hónap telt el a baleset óta. Emmával töltöttem eddig napjaim felét, Embryvel tanítgattuk. Rettentő gyorsan gyógyul, már megtanult járni és írni is. Néha pedig egyszerűen csak szórakozunk, Embryvel is nagyon közel kerültünk egymáshoz. Emma anyukája pedig egy hónapra eltűnt nem tudtuk mi van vele, de előkerült, semmit sem mondott. Csak bejött az ajtón és folytatta ez életét ott, ahol abbahagyta. Néha lementünk a La Pushba – hogy kicsit „szórakozzunk”. - Nessivel eléggé elszakadtunk egymástól, de jóban voltunk vagy, hogy is mondjam, nagyon keveset voltunk együtt az elmúlt időben, de akkor jól, megvoltunk. Ő már mondhatni leköltözött Jacobékhoz. Én pedig rengeteg időt töltöttem Cullen családnál, sokszor ott is éjszakáztam, mint ma is.
-Hé kislány – hallottam meg Emmett hangját. – Bejöhetek? – állt az ajtóban.
-Persze, gyere – húztam fel magam az ágyban. – Mi a helyzet? – mosolyogtam.
-Semmi, csak gondoltam bejövök – vigyorgott szélesen.
-Jah, oké. Ülj le – mutattam az ágyam szélére.
Hosszú percekig ott ültünk, és csak figyeltük egymást. Kissé már zavarba ejtő volt, de nem tudtam mit mondani.
-Emmett?! Hol vagy? – hallottam meg Rose nyávogását.
-Inkább megyek – suttogta, fölállt majd homlokon csókolt és kiment. Az atjóban még vissza vigyorgott rám.
-Uh ennek sok értelme volt… - suttogtam és kuncogtam.
Most már aludnom kéne. Holnap tábortüzes buli a La Pushban.
Nessi szemszöge
-Jake! – kiáltottam.
-Igen szerelmem? - jött be az ajtón.
-Mikor jösz? – mosolyogtam rá.
-Már itt is vagyok – ült le mellém. Épp most jött meg a járőrözésből.
-Végre - kuncogtam. Majd ölébe ültem és megcsókoltam.
-Milyen napod volt? Mi volt itthon? – kíváncsiskodott.
-Suli unalom volt, aztán Jonathannal játszottunk és főztem kaját. Ja és Luxal voltam.
-Köszönöm – mondta hálásan.
-Mit is? – kérdeztem kíváncsian.
-Hát, hogy segítesz –mosolygott.
-Jaj Jake, itt lakom, szép lenne ha csak ülnék a szobában… - mosolyogtam. - Mi a helyzet Embryvel?
-Már sokkal jobban van, és Emma is. Nagyon jól elvannak Lizzel.
Igen, nekem is ott kéne lennem, de egyszerűen nem bírok. Tudom, bunkóság, de az elején nem tudtam végignézni, rosszul voltam. Most meg nem sétálhatok oda. „Hello, megjöttem.” – szöveggel.
-Szuper – mosolyogtam. – Álmosnak tűnsz – simítottam végig a szemét.
-Pedig nem vagyok – nyomott el egy ásítást.
-Uhum, látom – döntöttem hátra az ágyon.
Tíz perc múlva már horkolt, én pedig kuncogtam. Majd szorosan hozzá bújtam és beszívtam férfias illatát, aztán mély álomba merültem.
Jazper szemszög
-Hallo? – vettem fel a telefont.
-Szia Jasper – hallottam meg Bella hangját.
-Szia – keltem fel a fotelből, mindenki engem nézett.
-Ki lehet az? – kíváncsiskodott Emmett a háttérben.
-Nem látom – mondta szerelmem.
-Menj ki a házból – suttogta. Kimentem az ajtón majd elkezdtem szaladni.
-Most már nem hallanak. Mi a helyzet? – kíváncsiskodtam.
-Én kérdem. Még mindig nem tűntek fel azok a vámpírok? – kérdezte dühösen.
-Nem, semmi nyomuk nincs.
-Rendben.
-Ott mi a helyzet?
-Minden rendben, eszünk, gyakorlunk és elvagyunk. Hiányoznak a lányok… - suttogta.
-Ehiszem. Liz épp nálunk alszik – mosolyogtam.
-Szuper – éreztem, hogy ő is mosolyog.
-Csatlakoztak újak? – kíváncsiskodtam tovább.
-Nem, nincs újabb csapat. Szerencse, de most mennem kell. Tomi és Jerry kidöntik a ház oldalát – kuncogott. – Fiúk nyugi van! – halottam a hátérben Eszter hagját.
-Oké, vigyázz magadra – suttogta.
-Te is, ha bármi van hívj. Szia.
-Szia.
Lassan visszasétáltam a házba.
-Ki volt az? - kérdezte Emmett rögtön.
-Öhm, egy Volturi – mondtam. Nem mondhatod meg, nem mondhatod meg!
-De mi a francért beszélsz egy Volturival minden másnap? – kérdezte Rose.
-Mert beszélnem kell vele. Neked nem mindegy… - suhantam fel a lépcsőn.
Tudtam, hogy igazságtalan vagyok a családommal, de megígértem Bellának.
Alice rögön utánam jött.
-Ő volt ugye? – kíváncsiskodott.
Csak bólintottam, töbre nem volt erőm.
Liz szemszög
-Reggel van. Ideje felkelni – suttogtam a párnába. – Elizabeth most kikelsz ebből a nyamvadt ágyból. – Nem akarok…
-Komolyan magadba beszélsz? – halottam meg Edward hangját az ajtóban.
-Jah - ültem fel az ágyban.
-Oké – fordult meg, majd kiment az ajtón. Persze a mosolyt nem lehetett levakarni az arcáról.
Gyors lezuhanyoztam, egy kis jéghideg víz csodákra képes, fogat mostam, hajat szárítottam. Gyors felkaptam egy farmert és egy inget. Kis alapozót kentem az arcomra, majd szemceruza, szempillaspirál. Hajamat gyorsan felkötöttem egy magas cofba.
A szobában gyorsan elágyaztam, majd szaladtam le reggelizni. Esme már megint étellel várt.
-Jó reggelt – szaladtam le a lépcsőn.
-Milyen jó formában vagy – mosolygott Emmett.
-Tudom – mosolyogtam rá angyalian.
-Jó reggelt szívem - tolta elém Esme a pirítóst.
-Köszönöm Esme – öleltem meg. - De nem kell minden nap mikor itt vagyok főzöd.
-Ez csak természetes – nyomott egy puszit a homlokomra.
Csörgött a telefonom az emeleten, gyorsan felszaladtam.
-Hallo? – vettem fel a telefont, kissé zilálva – emberi szokás-.
-Szia szívem – halottam egy mély férfihangot.
-Ki maga? - suttogtam bele.
-Az maradjon titok. Nagyon jól nézel ma ki, tetszik ez a felső – mondta. Kinéztem az ablakon, de nem láttam semmit.
-Mit akar? – a hangom egy oktávval feljebb csúszott, de nem volt több egy suttogásnál.
-Téged – suttogta. Félelmetes volt, kirázott hangjától a hideg és éreztem, hogy figyel.
Majd letette a telefont.
Lassan lesétáltam a lépcsőn.
-Ki volt az? – kérdezte Esme.
-Téves – motyogtam.
-Minden rendben? – simított végig a vállamon.
-Persze.



Liz ruhái:


(csak a felső)


Liz szobája a Cullen "villában":

14 megjegyzés:

Vivii írta...

Hali!

Huh, nem hittem volna hogy ilyen hamar hozod, de nagyon örültem neki:D És ne aggódj, szerintem nem hogy kevesebb, hanem egyre több olvasód lesz!
Emmettet nem igazán értettem, de nem baj. Mit akart Liztől? Csak mert szerintem nem csak bambulni őt, hanem beszélni vele. És ki volt az a pasas?:O A hideg kirázott tőle, de tényleg. És Liz miért nem mondta el Cullenéknak? Jó, hogy Jasper és Bella tartják a kapcsolatot. Viszont az elszomorító, hogy Liz és Nessie ennyire távol kerültek egymástól. :/ Szóval, nekem nagyon tetszett:D Remélem hamar hozod a kövit, ezt a sztorit sosem tudom megunni:D De azért pihenj is:P
pusz, Vivii

gicus19 írta...

Nagyon jó lett:D
Remélem, összejön Liz Edwarddal :D Tök jó lenne, de kicsit furi is o_O De így a jó :D Furcsa, az a jó :D
Juj, ki lehet ez a pasi? Valami vámpír, az biztos. Gonosz húzás volt tőled. xD
Hogy hogy Cullenék nem hallották a telefon beszélgetést?:O Kellett volna hallaniuk...
Mindegy, várom a kövit:D
puszi

Kata írta...

szia!
nekem nagyon tetszett az előszó. és már nagyon-nagyon kíváncsi vok az első részre. remélem hamar jön! :) mikorra várható?

Névtelen írta...

szijja
léci siess siess siess.annyira kíváncsi vok h ki lehet az a pasi.remélem hamar jön a köv feji,mert teljesen be vagyok sózva.
Emmett-et azért nagyon bírtamx_Dértlemes nagyon,de IMÁDOM!!*.*
na szval nagyon izgi lett az előszó,szval várom:D
pusszaLL

Ellie írta...

Juuuuuuuuuuuj!
Tudom-tudom, régen írtam már, meg valahogy a malijeim is kimaradtak, amiért ezer bocs, de esküszöm, hogy a függővégeid még a lejobban eltemetett vadállatot is kihoznák belőlem, ha olyan állapotban kezdenék el írni... Többször tartottam már ott, hogy lefejelem a monitort:@
Fogadok, hogy ezt te élvezed....kis Szadista!
Nem baj, azért imádlak♥
Puszi

Ui.: Képzelet gyorsan szállísd nekünk az új fejit, különben a javítási költségről csekket küldök;)

Erzsi írta...

Szia,nagyon tetszett.Hát,én Lizt Emmettnek szánnám,Rost pedig eltüntetném:)Remélem igy lesz,Emmettnek tetszik Liz.Ki az a titokzatos telefonáló?Gyorsan a frisst.

Wyyy írta...

Szia!
Hajaj Emett drágával milett?!Mi akar Liztől?..hmmm...ez jó kérdés:D
Huhh azt hittem hogy lesz még min 2 fejezet ez előtt...Na de sebaj xD

Eveliin írta...

Szia!
Nagyon jó lett a jefezet:)
Már nagyon várom a következőket :D
Puszi: Eveliinღ

Vii írta...

Szja!
Húúúúúhaaaaa
Emmett beleszeret Lizbe?
Én ennek örülnék! Rose kiállhatatlan és még hazudik is!
És ki a titokzatos telefonáló?
Túl sok a kérdés!
Várom a kövi fejit!
Puszi

Jennyfer írta...

Sziaa. :)
Ismételten nagyon jó lett. :D
De már msn-en elmondtam a részleteket a fejezetről, és monstmár nem tudok mit mondani. :D
Siess a kövivel.
Puszii. (LL)

Névtelen írta...

szia ! nagyon szuper lett az előszó! De ki lehet at a titokzatos idegen? Van egy tippem..

Puszi: VattaCukor

Névtelen írta...

Szia! Nagyon jó lett a feji! de ki az a titokzatos idegen??

Szelena írta...

Szia!
Áááááááááá...
Ez egy szupi történet. Csak tegnap kezdtem el olvasni és már tűkön üle várom a folytit. Remélem hamar lesz!
Puszi Szelena

rita írta...

nagyon jó lett
és alig várom a
következő fejezetet