BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oldalak

2010. július 28., szerda

Jó úton - Tisztázzik a dolgokat


Sziasztok! Itt a várva várt feji. Elsősorban Alicenek köszönhető, hiszen nem aludtam el.:) A viccekérté és csajozós dumákért neki megy a fejezet. ÉS mert már csak 4 nap a névnapjáig:D ÉS Nessinek is küldjük, hiszen sütiket süti már órák óta, mert a család túl torkos.:D És a 14 komiért - a 14 a kedvenc számom, DE lehetne több. :D 104 olvasóval... - . Igen, és a két új rendszeres olvasót is üdvözlöm köreinkben - mint egy anti alkoholista társoság XD, ez olyan volt - Myrtle ss BellaCullen.:) Jó olvasás. Puszii, és még mindig imádlak titeket!-.- KOMIKAT*.*

29. fejezet -Tisztázzuk a dolgokat
Emmett szemszög
-Hmm. Nagyon finom – mosolygott szerelmem miközben a harmadik palacsintát gyűrte be. –Oké, több nem fér belém – fogta meg hasát.
Mindenki minket vizsgált, elég idegesítő volt, de legalább ne kommentáltak.
-Esme ha gondolod segítek főzni. Egy hét múlva már úgysem tudsz – mosolygott Liz.
-Köszönöm drágám – küldött felé anyu egy mosolyt.
Pár perc múlva kimentünk a nappaliba, mindenki helyet foglalt, mivel kettővel többen voltunk, Liznek muszáj volt az ölembe ülnie. Persze egyáltalán nem volt ellenemre, inkább nagyon is örültem neki.
Olyan aranyos volt, és irtó sexi. Ha a délutánra gondolok…
-Emmett kérlek – nézett rám Edward mérgesen. Uh, ezt nem kellett volna.
-Bocsi – mosolyogtam.
-Szerintetek sárga vagy rózsaszín koszorúslány ruha a jobb? – tolta szerelmem elé az újságot Alice.
-Luxnak szerintem nagyon jól fog állni a sárga – mosolygott Liz. Majd Bellának nyújtotta az újságot.
-És neked? – kérdezte Alice.
-Szerintem én nem leszek koszorúslány – mosolygott Alicere. Gyenge témák szigetén kötöttünk ki…
-Mért ne lennél? – kérdezte ijedten Bella. Majd Liz kezeire nézett… Azt hitte ő lesz a menyasszony? Hangosan felnevettem.
-Nem, én nem megyek férjhez még… - nevetett szerelmem is.
-Akkor? – kérdezte Alice.
Közben Jasper, Edward, Esme, Jerry és Vani valamiről beszélgettek.
-Mert nem kért meg senki? – mosolygott Lizi. Pedig tudtam milyen rosszul esik neki, szorosan megöleltem.
-Ez természetes, nem kell megkérnie… - mosolygott Bella.
-Összevesztünk, és három napja nem is beszéltünk – mosolygott Liz.
-Mi? – kérdezte Bella. – Miért nem kérsz bocsánatot… Tudod milyen makacs. – mondta Bella.
-Persze, hogy én kérjek bocsánatot. Meglesz anyuci – mondta gúnyosan Liz. Majd felém fordult és mellkasomnak támasztotta a fejét. – Nem hiszem el. Mindjárt jövök – állt fel. Kisétált a mosdóba.
-Bella miért csinálod ezt? – suttogtam. – Miért kezeled Nessit gyereknek, Lizt pedig mindenért felelősnek. Miért szereted jobban Nessit? – kérdeztem.
-Mi? Én nem… - suttogta.
-De te jobban szereted, és ő bármit megtehet. Egyáltalán tudod min vesztek össze? Egyáltalán Nessi fejébe is belenéztél? Végig nézted az ő életét is? Mikor Liziét nézted szerintem egy szűrő volt az agyadon… És lemaradt a fele…
-Emmett – suttogta Esme.
-Liz nevelte fel Nessit. És ő bevésődött abba a kutyusba és ott hagyta egyedül…
-De te kihasználva a helyzetet megvigasztaltad – válaszol gúnyosan Bella.
-Igen. Meg, ezerszer jobban ismerem, mint te vagy Nessi, és szeretem. Nem mint te… - álltam fel és a fürdő felé vettem az irányt.
-Lizi bemehetek? – kérdeztem az ajtó előtt.
-Uhum – mosolygott. A mű mosoly.
-Liz nem kell ezt csinálnod – léptem mellé, miközben a tükörben vizsgálta ajkait.
-Mit? – nézett rám.
-Kérlek előttem ne csináld. Idegesít – mutattam a szájára. – Ők a családunk, nem kell előttük titkolnod az érzelmeid.
-Emmett. Mindig ezt csinálom, csak előtted nem – mosolygott igazán. – Olyan aranyos vagy, macikám – csókolt meg.
-Hé skacok! – lépett be Alice. Kattanás, és vaku.
-Alice – mosolygott szerelmem.
-Mondt, hogy nem szeretnéd megörökíteni? – nézett rá boci szemmel húgom.
-Imádlak – lépett oda és egy puszit nyomot az arcára.
-Eljössz velem vásárolni? – csillant fel a szeme. – Persze a fiúk is jönnek – vigyorgott rám.
-Emmett – nézett hátra. – Okés?
-Persze – mosolyogtam, majd megöleltem hátulról.
-Áhh, így nem élvezem. Jó így is fantasztikus, de imádom, amikor mérgelődnek – kuncogott Lizre, aki csak vigyorgott.
-Megértem – bólogatott egyetértően Lizi.
-Jasper olyan sexi akkor – suttogta Alice szerelmem fülébe. Én pedig nevetni kezdtem.
-Nem is a ruhák miatt kell menünk vásárolni? – nevettem.
-Psszt! Ha Jasper megtudja már nem olyan jó… - kacsintott rám Alice.
-Nem olyan jó mi… Nem olyan sexi –kuncogtam a lányokon.
-Pontosan. Milyen okos lettél pár nap alatt, jót tesz neked ez a csajszi – húzta el tőlem Lizit. – De nem csak a tiéd, én is kérek belőle – öltötte rám a nyelvét. Liz csak boldogan, igazian mosolygott.
Alice és Liz leültek az előbbi helyünkre és vad csevegésbe, sugdolózásba kezdtek. Én pedig Jasper és Edward közelében foglaltam helyet.
-Mi van Emmett lepattintottak? – nevetett Jazz, miközben hátba ütött. Persze meg sem éreztem…
-Megyünk vásárolni – kuncogtam. – Ti is – mutattam rájuk, mire lefagyva Alicere néztek, aki szerelmére kapta tekintetét. Én csak húgomra kacsintottam, ő pedig vigyorgott.
-Muszáj?! – tette fel kétségbe esve Jazz.
-Igen drágám - bólintott Alice.
-Oké, veszett ügy… - suttogta megtörten.
-Emmett te minek örülsz? – kérdezte Edward idegesen.
-Hát nem a Pumukli fejednek öcsi – vigyorogtam.
-Bocs, már leesett – mondta mérgesen.
-Csak féltékeny vagy… - löktem oldalba.
-Mindjárt jövünk – állt fel Jasper és megragadta a vállam. Nyomott egy puszit Alice szájára, majd szemeztek egy picit, én pedig Liz ajkaira lehetem csókot. Éreztem, hogy mindenki minket néz.
-Majd jövök - suttogtam fülébe.
-Oké –mosolygott.
-Gyere már –fogtam meg Jasper a vállam, és az ajtó felé húzott. Futottunk pár métert, pont hallótávolságon kívül essünk.
-Lefeküdtetek? – tette fel a kérdést Jasper.
-Igen – vigyorogtam.
-Nem bántottad? – nézett rám kérdőn.
-Nem – miért bántottam volna.
-Hányszor? – tette fel a következő kérdést, közben arcomat vizsgálta. Szerintem otthon összeírta a kérdéseket, mindjárt előveszi a listát…
-Egyszer – válaszoltam, mint a jól lakott iskolás.
-Csak? – lepődött meg.
-Igen – bólogattam.
-Mikor? – kérdezte kíváncsian.
-Ma – vigyorogtam.
-Eddig nem? – fürkészte arcom.
-Nem… Jasper állj már le. Lefeküdtem vele, járunk, szeretem…. Mi ebbe akkora dolog? – kezdtem kiakadni.
-És milyen volt? – mosolygott kajánul. Mintha magamat látnám…
-Fantasztikus, életem legjobb szeretkezése volt – vigyorogtam büszkén.
-Jobb, mint Rose? – kérdezett rá.
-Ezerszer – mosolyogtam.
-Tényleg? – kérdezte meglepetten.
-Jasper. Ez olyan hihetetlen? – kezdtem el dühös lenni. – Egy vadmacska az ágyban – vigyorogtam rá.
-Oké. És szereted? Ugye nem fogod elhagyni… Ilyen lánnyal ne játssz Emmett!
-Szeretem. Oda meg vissza vagyok érte, nem játszok vele. Szeretem. Betűzzem? Amúgy meg nem érzed? – mutattam rá a lényegre.
-De, csak nem hittem el –nevetett.
-Nem hittél nekem?! Mikor hazudtam neked tesó? – ütöttem hátba. - Adok neked – majd „játékosan” verekedni kezdtünk.
-Azt megnézem… - nevetett.

15 megjegyzés:

Bogiii írta...

Nagyon jó lett, és köszönöm, köszönöm, köszönöm (és még ezerszer köszönöm), hogy elsősorban nekem küldted *meghatott fej*
Nagyon jó lett, és 1.komiii az enyém:D:D
Na de részletezem nemsokára, csak még pár ezerszer elolvasom a fejit:D:D

(:ClaryHerondale:) írta...

Megelőztek! Már megint! Emmett-nek igaza volt! Bella tényleg Nessi-t szereti jobban, ami ohatul nem igasságos! Em és Jazz! Alice nag arc! Siess a frissel!
Puszi : ♥Friday♥

Bogiii írta...

Na akkor visszatérek a kommenteléshezXD
Nagyon jó lett. Amikor Emmett kiosztja Bellát...Hát Em-nek megint igaza voltxD Meg amikor Jasper faggatja Emmettet az olyan cukkixD mind a ketten cukikXD Meg az elején.... na jó még sok dolgot felsorolhatnék ide, de nem teszem, mert nem akarlak untatnixD
Gondolom, sejted mi következik.
Aliceként muszáj bevetnem az AliceCullen-es nézést, szval ne haragudj, de *bociszemekkelnézésremegőszájjal* dobj össze még ma egy kis fejikét. Nagyon szépen kérlek, térden állva könyörgök *letérdel a gép elé és könyörög*hogy dobj össze egy fejit, és pakold fel, nem baj ha oylan későn mint tnap, mert ráérek, csak... Lécci, lécci, lécciiiiiiii^.^
Msn-en folytatom.
puszii^^

Nessie Crowley írta...

Szia.Köszi hogy nekem is küldted.Nagyon jó lett a fejezet,megérte ennyit várni...És tényleg az látszik hogy Nessit szereti jobban Bella.A vásárlással ki lehet őket akasztani. :D
Jaj ez nagyon jó: "-Emmett te minek örülsz? – kérdezte Edward idegesen.
-Hát nem a Pumukli fejednek öcsi – vigyorogtam." xD
Köszi....puszi
Nessie

Nessie Crowley írta...

Hát igen jó lenne még egy fejezet.xD

Vivi írta...

-Hát nem a Pumukli fejednek öcsi...ez tetszikxD
Nagyon jó lett:)
J+A-es rész tök jó:P
Könyörgöm hozzd már össze E+B-át*-*
kivagyok Bella hülyeségein-.-"XD

Siess:D

gicus19 írta...

Ez jó lett:D
Pumukli fej xD Ez nagyon nagy Xd
ezek a szövegek, én behaltam rajtuk :D
Nagyon tetszett:D
Várom a kövit:D
puszi

manóó írta...

olyan aranyos rész lett. örülök, h tombol a boldogság..oké, ez nem teljesen igaz, de akk is jó.
bella télleg megváltozott, s eminek totál igaza van.
annyira, de annyira várom a kövit, kedvem lenne egész nap olvasni. (szupi lenne,ha ma még lenne:P)
pusz

Mimi írta...

szia =)
isteni lett =D
bella már megint kezdi??:@ ugy megfojtanám néha... de legalább emmet kiosztotta =D
és jasper kérdése eddy fiúval össze beszéltek ? hm?? xD
várom a kövit =D
puszi Mimi

Vivii írta...

Hali!

Ez a rész nagyon tetszett:) Ez olyan...hát kicsit nyugis volt. Senki nem ölt meg senkit és nem is veszekedtek.
Viszont Bella még mindig hülye!!! Hagyja már békén Lizt! Egyébkén Emmettnek teljes mértékben igaza van! Nessi múltját tutira nem nézte meg. Naná, ő a kis kedvenc meg a szent. Ch! Na jó, ennyit Belláról.
Jaspert nagyon bírtam, ahogy Emmettet faggatta. :D Komolyan, mintha az apja lenne. De nem értem, miért nem hitt az érzéseinek? Edward se hitt neki még a gondolatai alapján sem. Jó, mondjuk erre egyszerű a válasz: ő Emmett XĐ
Ma még nem akarsz egy utolsót felrakni?*nagy bociszemekkel mered a képernyőre* Naaaa, lécci! Kérlek kérlek kérlek kérlek!
pusz, Vivii

demon írta...

szia ez csúcs jazz a hitetlen
bella marha igazságtalan lizzivel emnek igaza van puszi

Evcu írta...

jaj ez tetszett ;)
EmMacinak megint igaza volt :D
Bella pedig olyan izé :/
vvárom a kövit ;)
puszi xoxo

Eveliin írta...

Sziia!
Nagyon szupi lett :D
Már várom a folytatást:)
Puszi: Eveliin

Erzsi írta...

Szia,nagyon jó lett.Bella olyan izé,mindig Lizt bántja.Persze,mindig Liz kérjen bocsánatot.Nessi nem önfejű,hanem önző.Emnek igaza volt Nessi múltját tuti nem nézte meg,benne megbizik,Lizben nem.Azért Alice nagyon érti hogy kell a srácokat kinozni:D Aliceés Jasper tényleg aranyosak együtt.Jasper faggatózását nagyon birtam,úgy tűnik Em perverziója ragályos:D Tényleg jó lenne még egy feji.Kérlek,kérlek,kéééérlek!Könyörgöm!Azért később visszajövök,hátha:D A nyálcsorgatós képek szuperek!Várom a folytatást.

Detty írta...

Ááá!
Ez jó lett! Imádom Jaspert! Olyan ari XD
Pusz: Detty