BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oldalak

2010. július 26., hétfő

Érdekfeszítő Love Story...Hmmm:) Jól hangzik:P



Megírod hogy kitől kaptad.
Írsz öt dolgot magadról.
Kiteszed a képet a blogodba.
Továbbadod legalább öt embernek.

Köszi, Vivi. Az első díjad és megosztod velem, szuper:)

-Fogszabályzom van.
-Imádom az esőt...
-Utálom ha semmibe vesznek, ha nem figyelnek rám, de elég jól bírom:D
-Szeretnék olyan lenni mint, Elizabeth. - a könyvem "főszereplője"- De nem vagyok olyan.:/
-Imádom mikor komikat kapok, sorok olvasása közben mosolyom egyre nő:)

Öt emberkét kell választanom.:)
Általában ugyanazokra szoktam gondolni... de most próbálok újítani...
Puszmó
Suomi
Anita
Bari
Liz

Még egyszer itt vagyok! Megkaptam Nettytől is a díjat:) Köszi, köszi.:)
-Minden álmom, hogy eljussak Párizsba -mind2 történetemben benne is van -.
-Nincs sok barátom.
-Kémia hílyán kitűnő voltam nyolcadik végén, de úgy érzem sík hülye vagyok.xD
-Mindjárt leragad a szemem, és éhen halok, mert csak írtam és írtam:)
-Imádom a hosszú komikat:D

Megint öt ember?
hmmmm
gicus16
Melody és Nilla
Alice
Nikuska94
Rami23
Késsz!!

0 megjegyzés: