BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oldalak

2010. július 11., vasárnap

Jó úton - Nem az első randim



Sziasztok. Itt az újabb fejezet. Már a következőnek a fele is megvan szóval 20 komi és teszem fel. Éjszaka azt ígértem, hogy felkelek és jön, sajnos pár dolog közbe jött, de itt van:) Izgatottan várom a véleményeket. És lehet véleményt nyilvánítani. Jared vs. Emmett:D Hajrá:)Puszi, đóri

3. fejezet -Nem az első randim

Épp a kocsimban sminkelek, viccesen nézhetek ki. Hétfő van irány a Forksi Gimi, legalább láthatom a nővérem.
Indulás, hátha már ott van.
Rádió automatikusan bekapcsolva.
-Seattiben az elmúlt héten három eltűnt ember, egy fiatal lány, egy felnőtt férfi – családapa - , és egy boxoló. Hihetetlen, mi lehet itt… - halottam meg a bemondó kíváncsi hangját.
Oké, unalom, inkább kapcsolok. Mire találtam egy normális zenét, odaértem a sulihoz. Korán volt még, csak néhány kocsi volt a parkolóban, de Liz már ott volt.
Gyorsan kiugrottam a kocsiból és átszálltam hozzá.
-Szia, hugicám. Mi történt a hétvégén? Jared? Nem haragszol, hogy Ő vitt haza? Vagy tán nem csak hazavitt? Felhívott, vagy felhívtad te? – tettem fel egyszerre az összes kérdésem.
-Hé, Nessi. Állj. Jared – mosolya olyan más volt, mint eddig. Olyan zavarban lévő filing. - Nem haragszom, csak hazavitt, nem beszéltünk még.
-Most miért nem? – vigyorogtam.
-Állj, valamit mondanom kell – hangja komoly volt. Na ne!!
-Mi? Már le is feküdtetek? És nem volt jó? - mondtam rögtön.
-Nem.
-Nem volt jó? Látszik rajt..
-Nessi, elmondhatom – mosolygott rám – Nem feküdtem le Jareddel.
-Mi? Akkor kivel?
-Nem feküdtem le senkivel. Másról van szó.
-Ó!
-Beszéltem anyuval.
-És ezt csak most mondod?!Mit mondott? Jól van? Mikor jön haza?
-Eddig nem hagytál szóhoz jutni édes. Jól van, nem tudja, de a közeljövőben.
-Az mit jelent, egy évtizeden belül? Vagy egy év, vagy egy hónap, vagy egy hét, vagy már itt is van?!
-Szerintem egy év, de nem mondta – válaszolt, de közben a szélvédőn bámult ki. Fura volt.
-Miért miről beszéltetek?- kíváncsiskodtam.
-Minden rendben van-e, te és Jake, meg ilyenek. Nem beszéltünk túl sokat…
-Hogy telefonált? Tudja a számod? Te tudod a számát?
-Jasperrel beszélt, épp mikor Edwardéknál voltam.
-Uhum, de Jasperrel miért beszél?
-Nem tudom…
-Te mindent tudsz – mosolyogtam. – Másik téma. Emma mikortól jön suliba?
-Következő félévben.
Kop-kop
-Szia Mark, miben segíthetünk. – mire kimondtam a mondatot már a hátsó ülésen ült.
-Öhm, nem tanultam semmit, arra a fizika izéra – húzta el a száját. – Tudnátok segíteni?
-Két szünetünk van, plusz most öt perc – mosolygott Liz és már hátra is fordult, és magyarázni kezdett. Mark meg csak bólogatott.

Liz szemszöge
Spanyol óra unalom, legalább az előző szünetekben pörögtünk a fizika magyarázással, de kezd uncsi lenni.
Jasper és Emmett épp levelekkel dobálnak minket.
Milyen jól néztek ma ki lányok. :)
Köszi, ti is – írtam vissza.
Házas ember vagy – írta rá kuncogva Nessi.
Én nem hagynám ezt ha a férjem lennél - firkantottam a lapra.
Majd ha a férjed leszek, nem nézek más felé –dobta vissza Emmett a papírt. Kacsintott.
Nem hiszem, hogy sor kerülne rá – kuncogva firkált Nessi.
-Francba!
-Miss. Swan? Valami probléma van? – kérdezte a tanár.
-Nem nincs semmi tanár úr – mosolyogtam. – Csak smsem jött – suttogtam.
Szia Liz. Suli után találkozhatnánk? Mit szólnál egy sétához? Jared.
Nessi kikapta a kezemből a telefont és vigyorogva olvasta.
Minek örülsz? – dobta Emmett fejbe Nessit.
Liz pasizik! Liz pasizik! – írta le.
-Nessi – löktem oldalba. – Ez csak egy séta.
-Nem Liz, ez egy randi – vigyorgott.
Emmett vigyora, kicsit megingott.
-Akkor, jövő hétre kérem a három oldalas fogalmazást – szólalt meg a tanár.
-Végre – suttogtam.
-Életed első randija – vigyorgott rám nővérem.
-Nem, ez már a sokadik – mosolyogtam, nem kellett volna elmondanom. Ez volt az, amiről senki sem tudott, még az ikrem sem.
-Mi? – állt meg a folyosó közepén. – Mikor? Hiszen mindig együtt voltunk, vagy most van valakid? – tátotta nagyra a száját.
-Tudod, volt fél év, mikor elváltunk egymástól. Akkor volt – motyogtam.
Már be is csöngettek, Nessi egészen órán, és szünetben sem szólt hozzám.
Cullenek mellett ültünk, Edwarddal a székünk már majdnem össze is ért. Mindent hallottak, még ha suttogtunk is.
-Nessi, ne haragudj jó. Sajnálom, hogy nem mondtam el.

Emmett szemszöge
Egész nap a lányokat figyeltem, nem tudtam mind, de összevesztek.
Menzán végre valami elkezdődött.
-Nessi, ne haragudj jó. Sajnálom, hogy nem mondtam el – mindet színtisztán hallottunk, még úgy is, hogy Lizi csak suttogott. Szóval Liz csinált valamit, eltitkolt valamit.
Talán a telefonbeszélgetést.
-Liz emberi korban öt évesek voltunk – mondta Nessi mérgesen. Akkor nem a telefonbeszélgetésről van szó. Állapítottam meg nagy okosan.
-Öt és fél, a végén már hat – motyogta Liz.
-Körülbelül tizennégynek néztünk ki… És ki volt az, vagy mi? – kérdezte idegesen Nessi.
-Nem ismered, Mattnek hívják – motyogott maga elé Liz.
-Mi? Vámpír, alakváltó vagy ember? – kezdett kiakadni Renesmee.
-Félvér.
-Félvér? Van Péteren, és Annán kívül más félvér is?
-Igen. Matt – köpte a nevét Liz.
-Miért nem meséltél? – kérdezte sértetten Nessi.
-Nem volt mit, egy hónapig tartott az egész. De szálljunk le erről a témáról.
-Elmondhattad volna - firtatta Nessi tovább.
-Mit? Szia Nessi. Képzeld volt egy félvér pasim, aki… - nem fejezte be a mondatott.
-Aki? – kíváncsiskodott Nessi.
-Aki egy bunkó volt – mondta Liz, de olyan érzésem volt, nem ez akart a mondat vég lenni.
-Mennem kell – pattant fel Lizi majd kirohant.
-Nessi, minden okés? – nézett rá Jasper, úgy öt perc hallgatás után.
-Öhm, azt hiszem – majd beleharapott még egyet a szendvicsébe, amit nagy figyelemmel követtünk. Vártuk a magyarázatot, de nem szolgált semmivel. Fél perc múlva már ő sem volt ott.
-Váó – motyogtam.

Liz:


-Csak a felső:)-


Nessi:



22 megjegyzés:

Vivii írta...

Hali!

Na végre, hogy meghoztad, már itt izgultam:D Nagyon jó fejezet volt:D Ezek szerint a vámpírok Seattle-ben vannak. Legalábbis a gyilkosságokat tuti ők követték el. Nessi szálljon le a Jared témáról! Inkább Emmettről kérdezősködjön:D És ki az a Matt?? Ugye nem fog feltűnni? Semmi szükség rá XĐ Vagy feltűnhet, csak vessen szemet Rose-ra, akinek szintén bejön a srác és akkor Emnek szabad a pálya Liznél:D Na milyen ötlet?:P
Mondjuk én szívesen elolvastam volna azt is, hogy PONTOSAN mi is történt még a fürdőben az előző fejezet végén:D Na mindegy, talán majd egyszer kiderül:D De könyörgöm Jared azért akarjon talizni Lizel, hogy megmondja neki, hogy tetszik neki egy lány(aki egyáltalán nem Liz) Szóval a lényeg: Lizt és Emmettet hozd össze!!! ( Ha kell, akkor ezt minden komimnál leírom, de akkoris muszáj hogy együtt legyenek)
pusz, Vivii

Névtelen írta...

Na szijja
Végre,végre,végreeee:D
Ismét nagyon jó fejezet lett.Imádtam:D
Hát most nagyon összejöttek a dolgok:idegen vámpírok,Emmett-Jared-Liz-Matt (ez most komoly??szerelmi négyzet...x_D).Nem volt ígyis elég baj,még új vámpírok is vannak.
Nessi nem tudom miért van annyira odáig.Még az ikrek között is lehetnek titkok...Fogadni mernék,hogy neki is vannak titkai,amit Liz nem tud.
Emmett meg leállíthatná magát.OLyan csajozós.Van egy gyönyörű felesége,de ő a bátyja volt barátnőjének a lánya után koslat-.-'Ebből még nagy balhé lesz Rose és Liz között,előre látom...
Remélem kibékülnek a lányok,Emmett-et pedig helyreteszi a felesége...
Már nagyon várom a folytatást:D
pusszaLL

Sacaaa:D írta...

Szija!(:
Nagyon tetszett ez a feji!:D
De várjál... Most Emmett is meg Jared is?:O:O:O Összezavarodtam.. de most komolyan... Emmett házas nem? Sztem meg inkább Jared... Nah de mind1!:D Te tudod!;)
Siess a kövivel!:D
Pussza<3(Ł)

Road írta...

Szia
Oké, oké.
Szóval bocsi, hogy megvárattalak. Igen vannak vámpírok Seattliben, de egy ideig még ott is maradnak:D
A fürdőszobai cuccról lehet lesz egy kis szösszenet, de nem biztos.:)
Komikat csajok, mert már nagyon fel akarom tenni a kövi fejezetet:D
Puszi, đóri

Vii írta...

Szija!
Jó lett a feji!
Hogy mik ki nem derülnek!
Matt mit művelt szegény Lizzel?
Meg azért nem lesznek sokáig haragba ugye?
Én is jobban szeretném ha Liz Emmettel lenne! Rozi rossz vámpír és hazudós. Emmett mellé nem olyan való! Vesszen Jared!
Várom a kövit, nagyoooon!
Pusszantás!

gicus19 írta...

Remélem, nem erőszakolta meg az a Matt:@
Nagyon jó lett:D
Várom a kövit:D
puszi

Rosalie írta...

szia..
Nagyon jó ez a rész is.. Várom már a következő részt..remélem a csajszik nem sokáig lesznek haragba.
Puszi,Rosalie

Trixi írta...

Szia!
Nagyon jó lett ez a fejezet is. Az idegen vámpírok maradjanak csak Seattiben. Ami Emmettet meg Jaredet illeti, százszor inkább Emmett mint Jared. Emmett és Rose kapcsolata megromlott. És Rose sokat hazudik mostanában. Ráadásul Jared is farkas nem? És ha nem vésődött be Lizbe akkor másba fog, és Liz csak szenvedni fog. Hagyjuk a Jared témát. Inkább Emmett után érdeklődjön, sokkal jobbak lennének együtt. Sok sikert.
Puszi

Névtelen írta...

Szerintem nem rossz ötlet lenne összehozni Emet és Lizt...de az olyan fura lenne...:D
De Jarednem csak tetszik Liz mert nem védődőtt be?!
Az a félvér nem kell ide...inkább Jared legyen a nyerő vagy valaki...de ne Em...mondjuk vicces lenne:D
Na jó csak összeviszza írogatok...szóval befgotam:D

Már rég olvasom a blogod és imádom=)
Nagyon jó feji lett.:)
Vivi

nyinyke írta...

szia.nagyon tetszett ez a feji is. ez az emmettes rész külön tetszett. folytasd hamar

Mimi írta...

milyen matt ????????
és hajráááá emmet =D csak is ő és liz hmm... xD
a feji nagyon nagyon nagyon jó lett =D
bocsi, ennyi voltam, csak hulla fáradt vagyok már most....
várom a kövit =)
puszi Mimi

Ellie írta...

Wow.
Ki a jóisten az a Matt?
Fogunk még vele találkozni?
Nessi egy kicsit bepörgöttXD
Am a voksomat Emett mellé tenném;)Csak hogy ne legyen mindkettőnek alakváltó pasija:D
Kíváncsi vagyok már Bellára is, plusz ez a randi is jónak ígérkezik:D
Na, gumilabda effektussal várom a következőt, mert ez isteni lett:D
Puszi

Névtelen írta...

Nagyon jó lett!
Nekem van egy olyan érzésem, hogy Líz és Jared nem fog összejönni...de majd úgy is megtudom...remélem hamar...
Várom a kövit
puszi
Kitti

Szandi írta...

jaj ezek annyira jók lettek amikor Em el kezdte vigasztalni Lizit az anyyira aranyos volt oh és Marknak van köze a titokzatos Vámmpir támadásokhoz? jaj meg mikor Edward elkezdett aggodalmaskodni az is nagyon cuki volt XD
úgyhogy nagyon várom a kövit
Puszi Szandi

Névtelen írta...

Szia!
Végre,végre ,végre,végre!!!
Alig bírtam ki=)
De megérte a várakozást mert nagyon jó lett.Azt a rohatt(most le esik az állam)nem volt semmi hogy Jared ott hagyta a telefon számát és hogy Emmett megvigaztalta Lizit nagyon arri volt de még is csak van felesége bár ami azt illet Jared-Lizi-Emmett
szerelmi háromszög hát izgi lenne.

Névtelen írta...

Szia!
Végre,végre ,végre,végre!!!
Alig bírtam ki=)
De megérte a várakozást mert nagyon jó lett.Azt a rohatt(most le esik az állam)nem volt semmi hogy Jared ott hagyta a telefon számát és hogy Emmett megvigaztalta Lizit nagyon arri volt de még is csak van felesége bár ami azt illet Jared-Lizi-Emmett
szerelmi háromszög hát izgi lenne.

VattaCukor írta...

szia! Váó! Ledöbbentem! De nagyon teccett! oh és az a matt.. de vmié nem szimoatikus( pedig nem is ismerem xD) így tovább!

puszi.

Evcu írta...

nagyon tetszett :D
Bella remélem hamar haza jön a lányokhoz ;)
várom a kövit *.*
puszi xoxo

Névtelen írta...

Szia!
Nagyon izgi lett a fejezet!!!=)
Imádom mikor képeket is ki raksz, teszel majd ki Mattről és Jaredről is vagy Jaredet úgy kell elképzelni mint a filmben?

Névtelen írta...

Szia!
Jared vs. Emmet???????
És miért ingott meg Em vigyora a randi hallatán?
Remélem hamar jön a friss, mert ezek után nagyon kíváncsi vagyok.
Pá, Ági!

Névtelen írta...

Most Emmet szerelmes Lizbe .
Én Jarednek szurkolók vérfarkas pártivagyk ebben .(K)


By :krisztin

Erzsi írta...

Szia,nagyon jó lett.Tengnapit úgy látszik nem adta be.Rose kopjon le,Liz jöjjön össze Emmettel,Jared pedig vésődjön be,igy mindenki boldog:)Kiváncsi vagyok Matt mit csinált Lizzel.Remélem Bella hamarosan hazamegy.Várom a kövit.