BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oldalak

2010. július 25., vasárnap

Jó úton - Mindig történik valami?


20 komi, 3 új rendszeres olvasó két fejezet közt? Azt a mindenit.:)
Hoztam is egy fejit, nem lett egy nagy Bella szemszög, de most ennyire tellett:) Köszönöm, köszönöm, hogy vagytok nekem:)
Izgatottan várom a véleményeket.

20. fejezet -Mindig történik valami?
Bella szemszög
Hogy lehetek ekkora marha? Idejövök és rögtön osztom az észt…
-Nyugodj meg – fogta meg a vállam Vic. – Liz nem haragszik.
-Elrontottam mindent, nem kellett volna megnéznem a múltját, nem kellett volna…
-Ezen már nem tudsz változtatni.
-Kösz.
-Nem úgy értettem, Liz is megért téged, és nagyon szeret. Rettenetesen hiányoztál nekik. Főleg Liznek.
-Tényleg Nessi? Velem mi van? – kérdeztem.
-Leköltözött Jakehez, már el is jegyezte… - mosolygott Victoria.
-Mi? - fékeztem le futás közben.
-Megkérte Nessi kezét… - vigyorgott barátnőm. Én csak hüppögtem. – Ne csináld már, hiszen felnőttek. Gyerekük is lehetne, sőt még unkájuk is…
-Ne csinálj belőlem dédi oké?Anyának sem érzem magam…
-Szerintem az lenne a legjobb, ha a barátnőjük lennél, akkor tudnának a legközelebb kerülni hozzád. Irányítgatással elkéstél. Sajnálom.
Már meg is érkeztünk a Cullen ház elé, sokkal modernebb volt, mint emlékeimben, de most is gyönyörű.
-Sziasztok – nyitotta ki az ajtót Emmett. – Liz? Már alszik is? – kíváncsiskodott.
Mit érdekli Emmett Cullent, hogy alszik-e Liz? Megbolondult.
-Nem – mosolygott Vic Emre.
-Miben sántikáltok? – néztem rájuk.
-Semmiben – nevetett Vic.
-Bella – lépett hozzám Alice. – Jó, hogy átjöttél – húzott az egyik kanapéhoz.
Egyik oldalon ő ült, a másikon Edward. Milyen véletlen.
-Igen – mosolyogtam.
-Meddig maradsz? – kérdezte Jasper.
-Két hét.
-Az nagyon kevés – szomorodott el Alice.
-Fél év aztán végleg visszaköltözöm – mosolyogtam.
-Ez szuper – nevetett Alice.
Edward szemszöge
Istenem milyen gyönyörű, és egy karnyújtásnyira van tőlem. Teljesen más, teljesen megváltozott.
-Fél év aztán végleg visszaköltözöm – mosolyogott angyalian.
-Ez szuper – nevetett Alice.
Fél év és itt lesz Forksban, ahol minden kezdődött. Lehet lesz esélyem... Harcolni fogok, hogy vissza szerezhessem.
-Arra gondoltam, először is tudjuk le a terhesség dolgot. Elmondom, hogy megy – nézett Esmére. – Szóval, az egész terhesség három hónap. Egy hét után jön a hányás, és a hasad napról napra centiket nő, második hónapban már lehetnek törések, borda, medence. Elég fájdalmas. Bár nekem ketten voltak az is gond lehetett – mosolygott. – És Carlisle, a szülés sem hétköznapi – kuncogott Vicre.
-Kifejezetten undorító – nevetett Victora.
-Magzatburkot, nem tudod felvágni, rettentő erős. Foggal kell felszakítani, ja és ultrahangot nem tudtok csinálni.
-Fúj… - suttogta Alice.
-Utána rögtön vámpírrá kell változtatni, lehet Vani ereje kevés, ezért mérget is kell jutatni a szervezetébe – mosolyogott. – És általában a félvérek nem olyanok, mint a lányok. Sokkal sebezhetőbbek, bár rettentő gyorsan fejlődnek, testileg és értelmileg is – magyarázott mosolyogva.
Kivágódott az ajtó.
Bella szemszög
-Anyu?! – halottam meg Renesmee hangját.
-Renesmee – mosolyogtam, majd szorosan megöleltem. - Mi a helyzet kincsem?
Kezét oda nyomta arcom elé…
-Gratulálok drágám – öleltem meg.
-Meg kell ismerned őt, és a családját…
Liz szemszöge
-Jó reggelt hamupipőke – suttogta a fülembe a kedvenc mély hang.
-Emmett – mosolyogtam. Lassan felültem az ágyban.
-Szia – nevetett. Beletúrtam hajamba, hogy kicsit normálisabban álljon.
-Tök sexi – vigyorgott.
-Hé – túrtam bele hajába. – Ki kéne takarítanom…
-Nem kell úgy sietni – mászott rám vigyorogva.
-Igazad van – szerencse, hogy nem vette fel a felsőjét. Végig simítottam izmos vállain. – Áhh – haraptam be a szám. Egyik kezét bal oldalam mellett letette, arra támaszkodott, másik keze pólóm alá nyúlt és hasamat simogatta.
-Emmett – sóhajtottam.
-Szeretlek – suttogta fülembe. Most mondta ki először. Szeret.
-Én is szeretlek – pusziltam meg nyakát.
Vigyorogva közelített ajkaimhoz, majd lassan megcsókolt.
Riiiinnnggggg – szólalt meg a csengő.
-Ne nyisd ki – húzta fel a pólóm mellemig. Majd puszit nyomott köldökömre.
-Nem is… - suttogtam, miközben élveztem mozdulatait.
Riiinnnggggggg
-Ki kéne nyitnom… - suttogtam csukott szemmel.
-Ö-ö – puszilt végig hasamon.
Riinnnnggggggggg Riiiiinnnnggggg
-Nem fogja abbahagyni… - suttogtam.
-De csak egy perc – mászott le rólam bosszankodva.
Lerohantam a lépcsőn, majdnem elestem a lépcsőn, majd kinyitottam az ajtót. Senki nem állt az ajtóban. Kiléptem egy picit, Lora ült a képcsőn.
-Héé. Lora. Mi történt? Gyere be – állítottam fel és behúztam a nappaliba.
-Liz – ölelt meg és zokogni kezdett. – Tony…
-Mi történt Tonyval? – kérdeztem mikor leültettem a kanapéra.
-Bevett valamit, kórházban van. Öngyilkossági kísérlet.
Tony, kórház, öngyilkosság.
-Atyám. És hogy van? – kérdeztem.
-Altatják, éjszaka kimosták a gyomrát. Miattam csinálta, azt hiszi ő a hibás…
-Majd beszélek Victoriával, ő segít neki. Rendben? – simítottam végig a haján. – Hozok egy teát – álltam fel és beslisszoltam a konyhába.
Mindig történik valami…
Feltettem a vizet. Doboz kattanását halottam. Kisiettem Lorához.
-Oké. Elég – kaptam ki a kezéből a dobozt. – Nem veszel be többet – mondtam neki szigorúan.
-De nem bírom nélküle… - suttogta.
-Lora ez drogfogyasztásnak számít. Bármiben segítek, de ezt abba kell hagynod.
-Oké.
-Akkor most letusolunk, és reggelizünk – mosolyogtam rá. – Itt a ruha, törölköző. Igyekezz.
Borotvát közben lekaptam a polcról, nehogy valami marhaságot csináljon.

22 megjegyzés:

Névtelen írta...

juj nagyon jó imádom pusszancs Ann

Névtelen írta...

ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉs Emmat nem birja XD
Megy a kismacik után :P
by Krisz

Klau írta...

Szia! Nagyon jó lett ez is! :D nagyon tetszett a bella szemszög és h edwardot is beleraktad!!
Várom már h milesz nessivel meg lizzel. :D
Pusz: Gotti

Névtelen írta...

Nekem nagyon tetszet:)
Siess a kövivel:)
Vivi

Adrienn írta...

Áhhh! Nagyon jóó lett. IMÁDOM :D
Várom a következőt
Puszi Adree

Erzsi írta...

Szia,ez is jó lett.Kiváncsi vagyok Emmett meddig birja:D Jó lett a Bella-Edward szemszög.Várom a kövit.

Trixi írta...

Szia!
Nagyon jó lett. Imádtam a több szemszögeket. Belláé és Edwardé is jó lett. Szegény Lizzel mindig van valami. Kíváncsi vagyok Emmett meddig bírja még. Sok sikert. Nagyon jó.
Puszi

Ashley írta...

Szia! Már nagyon régóta olvasom a blogodat és azt kell hogy mondjam: ROHADT JÓÓÓ!!! Alg várom a kövi fejit, és lehetne egy Emett szemszög?
Siess a kövivel, nagyon várom Puxy: Ahley

Selena írta...

Szia!

Nagyon jó lett. Nagyon várom a folytatást. Jó volt az Edward szemszög. Emmett vajon meddig bírja még :P ?

Puszi: Selena

nyinyke írta...

szia.nagyon jó lett.folytasd hamar.

Vic írta...

jujj mi lesz ha bella megtud valamit lizről és emmettről jujjujj alig várom már fantáziálok mi lesz a folytatásban
emi fiú meddig bírja?
na és edi fiú?
bocs az előbb rám jött az 5 perc
köszönöm nagyon jó lett a szemszögváltások gratula hozzá
puxó Vic

Eveliin írta...

Szia!!
Nagyon-nagyon jóó lett!!:)
Jó hogy volt Edward meg Bella szemszög is :D
Örülök hogy Edward "megküzd" majd Belláért:D
Már nagyon várom a folytatást:D
Puszi: Eveliin ツღ

Sacaaa:D írta...

Szija!(:
Komolyan csak szakadok helyetted is a komikon... Emmett vajon meddig bírja? Emi fiú meddig bírja?..xDD Mindenki ezt kérdezi!:D
Am tényleg jó gondolat volt ez a Bella-Edward szemszög..:D
Imdátam én is ezt a fejit!:D
Siess a kövivel!:D
Pusszim<3(Ł)

Road írta...

Sacaa jól mondod:D Szakadás:D
Edit és Emit még -próbálom - a gatyájukban tartani:D Remélem sikerül:D
Lizről és Emről azért nem tud még, mert Riley kinyírásánál abbahagyta a dolgot, és Em utána lépett a képbe:)
Kicsit lassítok a tempón:) De csak írok é írok egész nap... Pff pedig mást is kéne csinálnom,de de nem megy:D
Szeretlek benneteket
Puszii
ui.: Jól látom 98 rendszeres olvasó?! majd szívinfartust kaptam, hihetetlen. KÖSZÖNÖM:)

Evcu írta...

Imádtam ezt a fejit ;)
REMÉLEM HAMAR HOZOD A KÖVIT :)
OLYAN JÓ HOGY ILYEN SŰRŰN VAN :D
OUSZI XOXO

gicus19 írta...

Jó lett:D:D
Tök jó, hogy ilyen hamar vannak a részek :D
Kíváncsi vagyok a folytatásra:D
puszi

Vivii írta...

Hali!

Hát igen, valami mindig történik. Most már igazán lehetne pár nap, amit kettesben tölthet Liz Emmettel és nem történne semmi baj. Bella negyvennyolc évet késett ezzel az anyasággal, szóval tényleg jó lenne, ha csak lassan kezdene el az anyjukként viselkedni. Úgy könnyebb lenne mindenkinek. Tök jó, hogy Edward vissza akarja őt szerezni:D
De mi lesz itt, ha kiderül a Liz-Emmett dolog?:O Remélem hamar jön a következő.
pusz, Vivii

Bess írta...

Nah bocsika hogy csak most írók!
Nagyon jó fejezet lett.
Örültem a Bella szm-nek.
Emmet és Li kezdenek jobban összemelegedni és már ki mondták hogy ,,szeretlek,,.
Sajnálom Tony-t...és Lorat is:(
Már nagyon várom és baró hogy ilyen surun Frisselsz!
Puszika

Névtelen írta...

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ igen Lizzie és Emmet .oh yeah..........

Névtelen írta...

imádom , imádom és imádom ezt a részt szupcsivagy by anita

Névtelen írta...

nagyon sajnálom bellát .

demon írta...

sziszupi a feji de érdekes hogy nessi lizzel nem beszél bellához pedig rohan puszy