BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oldalak

2010. július 14., szerda

Imádlak Bari

Az egyik kedvenc blogom olvasásakor rájöttem, hogy valamit adnom kell az írónak. Hiszen imádom a törijeit:) Nem egy nagy cucc, remélem azért örülsz neki Bari. Igen rólad van szó:D
Imádom a történeteid, elvarázsol:) Köszönöm, hogy olvashatlak:)
Minden olvasómnak ajánlom, Bari blogjait, nem muszáj megnézni, de magadat fosztod meg az ürömtől:D
A kör
I miss you! / I with you!

- Míg nyaralok, tessék elolvasni, ez a kötelező olvasmány. És fel van adva!! Kikérdezem:D -

3 megjegyzés:

bari írta...

Nagyon köszönöm szépen! Mikor megláttam elkezdtem sírni és még most is sírok!
Nem tudom szavakkal elmondani, hogy mennyire köszönöm és, hogy mennyire szeretlek! Nagyon sokat jelent ez nekem...
Hihetetlenül boldoggá tettél!

Milliárd köszönet (újra), Milliárd puszi, bari

És még egy szó: Imádlak!

bari írta...

És még egy valamit amit kihagytam..:
Mindenkinek köszönöm! És mindenkit IMÁDOK!

Csak ennyit szerettem volna, még...
És még egyszer nagyon köszönöm!

puszi: bari

Road írta...

Örülök, hogy örömöt tudtam szerezni neked, megérdemled:)
Ez, ahhoz képest, hogy mi, olvashatunk semmi:)
Puszi