BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oldalak

2010. július 27., kedd

Jó úton - Harmadik világháború?

Sziasztok! Ez egy nagyon gyorsan összehozott fejezet lett, majd éhen halok... Szóval nem meg ölni, vagy ilyesmi..:D Orsi és Vivii elszórakoztattak, és a cím ismerős lehet:). Nem ilyen fejezetre számítottatok mi??:D Köszönöm a sok komit... Még nem mindegyiket olvastam el, mindjárt pótolom. Egy pici függővég van. DE a hajak bent maradnak, az ugrálások megállnak, seggeket a székekre..OLVASÁS!:D


25. fejezet - Harmadik világháború?

Bella szemszög
-Na nee. Ugye csak vicceltek – álltam fel.
-Nem – suttogta Liz.
-Emmett Cullen kitekerem a nyakad – suttogtam, és komolyan gondoltam.
-Anyu! Állj le, oké? – kérlelt Nessi.
Álljak le? Emmett Cullen? A nagy sex mániás állat, az én kislányommal?

Liz szemszöge
Emmett egyszer csak a földre esett.
-Anyu! Hagyd abba! – ordítottam. Megfogtam a kezét, és abbamaradt, de Bella ugyanolyan tekintettel nézte.
Emmett lassan felült.
-Ez mire volt jó? – kérdeztem hisztérikusan.

-Miért pont ő? – kérdezte mérgesen anyu.
-Miért ne? Csak egy okot mondj! Persze Nessi hozzámehet egy kutyához. Ja, bocs a régi szerelmed unokája… Felmentve. Én meg? Majd választasz nekem párt? Vagy nekem nem lehet? Nem érdemlem meg? – beszélt és beszélt. Haragosan, fájdalommal teli szemekkel nézett.

Emmett szemszög
Uh, ez rázós volt.
-Miért pont ő? – kérdezte mérgesen Bella, szemei feketén izzottak.
-Miért ne? Csak egy okot mondj! Persze Nessi hozzámehet egy kutyához. Ja, bocs a régi szerelmed unokája… Felmentve. Én meg? Majd választasz nekem párt? Vagy nekem nem lehet? Nem érdemlem meg? – kelt ki magából szerelmem.
-Nyugi – suttogtam a fülébe.
-Mit akarsz még tőlem? Milyen anya vagy? Kiolvasod a gondolatim, mert nem bízol bennem. Az egész életem megleled, és kiakadsz holmi Mattan? A többi dolgot nem láttad?
-Liz, hagyd – suttogta Emmett.
-Talán másnak is van ellenvetése? – nézett körbe, mindenki lefagyva állt. Nem tudtam, hogy a hírtől, hogy egy párt alkotunk vagy Bellától. Én inkább a másodikra teszem a voksom.
-Emmett ezt nem gondolod komolyan – mondta mérgesen Edward.
-Ki más… - suttogta mérgesen szerelmem.
-Igen, teljesen – mondtam, Edward szemébe nézve.
-Nem vagy az apám Edward, nem sok beleszólásod van. És sosem leszel az, nekem nincs apám és anyám se – száguldott ki szerelmem.
Pár pillanatig csend volt. Mindenki Liz nyomát bámulta.
-Ezt nem kellett volna – suttogtam mindenkinek.
Majd Lizi után rohantam.

Esme szemszöge
-Bella te nem vagy normális – suttogta Alice. – Edward te meg… Atyám. Holnap reggel mindketten elmentek és térden állva könyörögtök, hogy megbocsásson.
Bella lerogyott a kanapéra.
Én nem tudtam mit csinálhatnék, most hibáztassam Bellát? Szerintem már rájött mekkora baklövés volt és az bőven elég neki. Mindenki ott állt, majd Alice kiszaladt. Vanessza és Jerry a lépcsőn álltak.
-Igaza van – motyogta Bella teste remegett.

Alice szemszöge
Szaladtam, ahogy csak bírtam és hitetlenkedtem. Mi lett az én barátnőmből, és miért ilyen igazságtalan Lizzel. Lelassítottam, mert már halottam Liz szívverését. Egy farönkön ültek, Emmett karjaiban Lizzel, aki zokogott.
-Semmi baj drágám. Nem lesz semmi baj – suttogta bátyám, miközben lassan simogatta a hátát.
Halkan odasétáltam, majd leültem melléjük.
-Minden meg fog oldódni – simítottam végig Liz haján.
-Olyan igazságtalan… - suttogta.
-Gyertek mennyünk – Emmett karjaiban hozva Lizt elindultunk. –Elég hideg van – persze nem fáztam, de Liz ő még is csak félig ember.
-Én elmegyek fürödni, most jól esne – suttogta Liz.
-Mennyél csak – puszilta meg Emmett szerelmét.
-Jól vagy? – kérdeztem a nagy macit.
-Igen – mosolygott. – Csak nem értem Bellát. Tudom, hogy nem vagyok egy anya ideál, de azért ez sok volt… Nem a fájdalom, vagyis nem az enyém, hanem az övé – mutatott a fürdő felé.
-Tudom, én sem értem, mi ütött belé… - bámultam magam elé. Egy biztos, ez már nem a régi Bella.
-Te tudtál rólunk? – kérdezte Em.
-Igen, volt pár látomásom… - mosolyogtam.

Liz szemszöge
Mi lenne ha most meghalnék… Vajon megbánná Bella, talán összetörne? Nagy frászt, Nessikével bulit csapnának. Nem értem, nem értem. Mindent megtettem, mindent. Mostantól fogva nem fognak érdekelni, egyikük sem. Elegem van. Nessi is arra vár, hogy mennyek bocsánatot kérni, mint mindig. Arra várhat. De Emmett szeret, és ez biztos. Elhagyta Roset, értem, de mi van, ha nem tudom pótolni? Ha nem vagyok elég jó? Még az kéne… Biztos megkérném Roset tépjen szét, simán megcsinálná, de akár a saját anyám is, vagy akár a nővérem. Szuper.
Nem teszek nekik ekkora szívességet, azért sem. Örökké boldogan fogok élni Emmettel.
Kiléptem a víz alól, majd magamra tekertem a törölközőt.
-Tessék – nyújtotta be Alice a ruhám.
-Köszi – mondtam alig hallhatóan.
-Gyere – állt az ajtóban szerelmem. – Feküdj le.
-Még csak délután van – motyogtam.
-Nem baj az – emelt fel, majd ágyba dugott. Halál biztosra vettem, hogy nem tudok elaludni. Ekkora marhaságot, hiszen a halál, a mi fajtánknak nem biztos… Szóval elaludtam.
-Jó reggelt – ölelt át Emmett.
-Jobbat – suttogtam morcosan. Rettentő rosszul aludtam.
-Elég nyugtalanul aludtál – simított végig a hajamon.
-Uh, érzem. Köszi mindent macim – bújtam karjaiba, és elhatároztam, hogy el sem mozdulok onnan.
-Nincs mit cicus – csókolt meg.

Riiinnnnngggggggggg
-Ó a franc – suttogtam. – Ma nem nyitjuk ki.
Csókolt tovább, és pedig egyre jobban neki préseltem magam.
Kop-kop – az ablakon.
-Ki a…? – néztem ki.
Edward és Bella. Uh, nem lehet egy nyugodt percem se az én macimmal?

20 megjegyzés:

Névtelen írta...

Elésőőőő

(:ClaryHerondale:) írta...

Megelőztek! Nem igasság! Nagyon jó lett, de Bella rohadtul eszelős volt! Siess a frissel!
Puszi : ♥Friday♥

treka írta...

:)
mi hozza őket újra össze? :) ahhoz képest, h gyors-fejezet, nekem tetszett:)<3

Vivii írta...

Hali!

Hihi, igen a cím kissé ismerős, nem is tudom honnan:D Hát tényleg nem ilyen fejezetre számítottam.
Oké, ez durva volt. Bellától azért nem erre számítottam volna. Mit ne mondjak, most valahogy nem bírom őt. Oké, hogy a lánya és félti, de akkor is! Liznek is joga van a boldogsághoz! Ráadásul nem is tudják, hogy Em sokkal másként viselkedik Lizzel mint régen Rose-zal. De most komolyan, mennyit kell még szegény lánynak szenvednie ahhoz, hogy végre felhőtlenül boldog legyen? Épp itt az ideje, hogy Nessi is végre bocsánatot kérjen tőle és kibéküljenek.
Alice kedves volt, mint mindig. :) Ő is láthatja, hogy mennyire szeretik egymást. És ő nem is akadt ki, ugyanúgy mint Esme, örült a boldogságuknak. Azért Carlisle és Jasper reakciójára is kíváncsi lennék:P
És pici függővég? Jó, most nem lett akkora mint az előző, de akkor is. Lizzel a végén teljes mértékben egyetértek. Igazán lehetne pár nyugodt napjuk kettesben Emmettel. Esetleg nem akarnak elutazni vagy ilyesmi? Ott nem zavarná meg őket senki:P
Na, kíváncsi vagyok, hogy mi lesz itt. Remélem azért Liz megbocsájt nekik. Várom a kövi fejit:D
pusz, Vivii

Ui: Most már mehetsz enni, fenn a feji, nehogy éhen halj nekem:P

gicus19 írta...

Na, pótoltam a 3 rész lemaradásomat :D
Nagyon tetszett mindegyik :D
És megint függővég... Kíváncsi vagyok, hogy mi lesz:D
Puszi

Wyyy írta...

Szia!
Hát ez szép Bella mostmár télleg igazi Volturis -.-"...de komolyan úgy viselkedett mint egy kegyetlen volturi testőr..úgy ahogy kell mikor Volterrába van...gratulálok neki..szép anya mondhatom...
És Edward..?!Nem is az apja semmi köze hozzá....
Alice...igaza van nem normális Bella
Szerintem a család nagy része örül Em-éknek..(=
És rögtön mennek bocsánatot kérni..de az csak egy szó..a tetteken nem változtat semmit...
és minden Nessi körül forog...de tényleg...igaza volt Liznek...Ő egy farkashoz megy hozzá és semmi...de ha ő egy vámpírral van együtt kiakad Bella és kész vége van...
Amúgy tök jó lett a fejezet...tartalmas
siess a kövivel

puszillak

Wyyy(=

Névtelen írta...

Na szijjja:D:D

Most olyan levakarhatatlan vigyor van az arcomon:DMi azért elvoltunk chat-en.Köszönöm,hogy megkímélted a hajamat!Vivii sajna el kell halasztanunk a Negyedik világháborút,mert đórika most jó kislány volt:D


Bella készen volt,az már biztos.Emmett tényleg szexmániás,de megváltozott.Ez abból is látszik,hogy nem döntötte még meg Liz-t.Bella beláthatná,hogy a lánya felnőtt,és képes egyedül is dönteni.A drogot,a cigit és az italt is csak kipróbálta,nem szokott rá.És azért az sunyi húzás,hogy "kiolvassa" az életét a lánya fejéből.
Úúúúgy sajnáltam Emm-et:(Bántották a Macikát:'(
Ja és hát Edy is hozta a formáját...
Bella teljesen megváltozott.Ezt már az egész család látja.De mit várunk Esme-től?!Visszakapta az egyik "lányát".Még jó,hogy nem esik neki.
Áhhh.A végén szakadtam.Milyen ciki lehet már,hogy tegyük fel a szüleid meglátnak miközben a pasiddal vagy egy ágyban,még ha nem is nagyon csináltak "semmit"x_DÉn tuti ott süllyednék el.

Ismét kitettél magadért đóri!!<3
Szeretüüünk!!<3
Remélem sietsz a folytatással:D:D
pussza<3

ui.:Lesz még ma friss?

Névtelen írta...

Szia!
Először is a függő végekkel nem hopgy az örületbe kergetsz de már lassan és persze biztosan meg is ölsz.Szerinten de javics ki ha tévedek Bellának semmi joga nem volt így rá förmedni Lizre és megtámadni Emmettet azok után meg föleg nem hogy előtte ott jópofizott a vámpírok legnagyobb ellenségeivel és a másik lánya választása readásul alakváló meg egyáltalán nem is ő nevelte hol volt mikor szügsége lett volna Liznek az anyára és akkor most mikor boldog lenne tönkre akarja tenni? Na Edwardról meg ne is beszéljünk bár nagyot ütne ha kiderülne hogy még is csak a lányok apja.Ja és persze Nessi nehogy már elvárja hogy Liz kérjen bocsánatot, a fészke fenét neki kéne Liz mindig mellette állt még Jake-el kapcsolatban is kiváncsi leszek hogy ő Liz mellett fog-e állni?Esme és Alice nagyon aranyos volt hogy mellettük álltak és nem hiszem el hogy nem tudják elképzelni hogy az "ember" változik föleg a szerelméért.
Bella mielött cselekszik igazán gondolkodhatna de komolyan.
Ari volt Emtől hogy vett egy karkötőt Liznek bár én már a gyűrűt és persze a babákat várom(kuncogás).Imádon a törid és alig várom a kövi fejezetet=).

Névtelen írta...

Ja egyébként Dana voltam.Puccccci!=)

Erzsi írta...

Szia,hát tényleg nem erre számitottam,de ez is jó lett.Gondoltam,hogy Bella nem nagyon fog örülni,de hogy igy reagáljon...Egy kicsit mégicsak durva.Szegény Liz,nem hagyják,hogy ő is boldog legyen.Meg hát eddig nem volt ott,szóval...Edward meg minek szól bele,nem az apja.Legalább bocsánatot kérnek,legalábbis remélem,hogy azért mennek,mégha az nem is teszi meg nem történté a dolgokat.Nessi is léphetne Liz felé,nem kellene Lizre várnia mindig,kicsit önző,csak a saját boldogsága számit neki. Várom a kövit.

Vivi írta...

Ez még viccnek is rossz.
Most szórakozol velem?
Pont itt abba hagyni?
Itt jobban kiakadtam mint az előbbinél...ahoz képest hogy éhes vagy elég gonosz tudsz lennixD
Bella szerintem nagyon túlzásba vitte...és pont Liz-zel ezt csinálni?
Hiszen Emmett vámpír, míg a másik lánya egy alakváltó felesége lesz..jó persze ő jóba van az alakváltokkal oké meg minden de Emmett-et is régóta ismeri. Ez a Nő hülye(bocsi a szó használatért). Előbb gondolkodnia kellet volna.
Edward még ahozz képest elég jól fogatta amikor Liz beolvasott...most biztos magát okolja hiszen az ő lánya is lehetne..és most emészti magát Bellával.
Na jó lenyugottam.
Bocsi ez hosszú lett.
De kiakadtam a szülőkre.
Ja és ha szeretnéd a nyakadon látni a fejed akkor következőbe ne legyen függővégxD
És ha lehet akkor béküljenek ki:D
És kérünk egy olyan fejit ami csak E+B-lás.:)
:D:D

Evcu írta...

Tudjétok mire jöttem rá? :O
Én utálom ezt a Nessit:@
Szerintem tök bunkó egy hülye kurva :/
már bocs:/
na mindegy :D
Apám Liz hogy kiakadt :O
de teljes mértékbe megértem :)
igaza volt...ez már nem az a Bella ki egykor volt:/
nagyon kiváncsi vaygok a folytatásra :)
puszi xoxo

Bogiii írta...

Jaj, Te!! Ilyen fejiket írni!
Bella totál más lett, most olyan furi...Úgy viselkedik mint Jane. Tiszta Volturis lett. Nessie-t se bírom. Olyan izéXD Béküljön ki Liz és Nessie, mert már nagyon várom, hogy Nessie ne legyen ilyen ... Kéne már egy Nessie szemszögű feji. Siess a kövivel!
puszii

Névtelen írta...

Hát Bella egy kicsit hárpia lett ,ja szia Edwárdra számítottam de Bellára nem hogy így fogadja de várjuk ki a végét üdv Böbe

Mimi írta...

szia =)
ha láttál volna feji olvasása közben belehaltál volna a röhögésbe..xD már csak azért is mert amikor olvastam hogy "kitekeri a nyaikát " fölugrottam a székből és és elkezdtem ugrálni röhögve hogy ez az ...xD na jó most már biztos nem vagyok normásis =DDD
a fejezet (szinonima szótárből szedtem..xD) : "csúcs, isteni, szuper, király, klassz, oltári, frankó, cool, zsír, sirály, tuti, tök jó, kafa, állat, pöpec, príma, baró, klafa, süti, istencsászár, baromi jó, eszméletlen, haláli, brutál, fasza, faja, menő, ütős, fenomenális, pompás, nagyszerű, állati, fain, csúcsszuper, szupcsi, zsírkirály, kiváló, fantasztikus, pazar, fantörpikus, kircsi, űberkirály, karaj, okés, szupi, vagány, istenkirály, frenetikus" xDD
bár tudom hogy szomorú feji lett de nekem rohadtul tetszet
nagyon várom már a kövit =D
puszi Mimi és lécci nézd el nekem a hülyeségem tisztára fel pörögtem.. x)

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
manóó írta...

szegény Liz, totál rossz neki, annyira sajnálom. De Emi jó hozzá és ennek naon örülök, totál arik együtt.
tetszett a rész, várom a kövit :)

Detty írta...

Hali'
Ú, te jó ég! Bella és Edward a lehető "legjobbkor" mentek! Rem attól még kibékülnek.
Pusz: Detty

demon írta...

szia bella egy ribanc tök igazságtalan lizzel és emmel a többiek is főleg ed puszy