BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oldalak

2010. július 26., hétfő

Jó úton - Egy átlagosnak nem mondható nap


Itt a várva várt fejezet. Ma valószínű csak ennyivel szolgálhatok, kicsit hosszabb mint, szokott. Szerintem elég vidám feji lett, sőt izgi, de a TI véleményeitekre vagyok igazán kíváncsi.
Vivi sikerének nagyon örülök, és fantasztikus érzés, hogy van hozzá közöm - vagyis olvas, és hirdettem is -. A többi olvasó is írjon, ha van olyan törije, amit nem olvasok, vagy épp most kezd. Kíváncsi vagyok rátok, és a munkáitokra is.
Tegnap volt egy kis összetűzés a chatben, vagyis kaptam egy rossz kritikát - amit " nem jó fogadtam". - Páran megvédtetek, nagyon jól esett. És igen lehúzta a hangulatom az a pár sor amit. S.M. írt, de elfogadtam.
Nyinykének jó nyaralást - bár nem olvashat most, de ha hazajön, akkor örüljön-. Köszi, a tegnap estit, kis beszélgetés lenyugtatott.:)
Utoljára, de nem utolsó sorban. Viviinek küldöm, aki itt pattog a fejezetért:)
100, 101 olvasónak, váá nagyon örülök:)
Kicsit hosszúra sikerült, remélem volt, aki elolvasta:P.

22. fejezet - Egy átlagosnak nem mondható nap
Nessi szemszöge
Épp a La Push felé tartunk,anyu és én. Hihetetlen, hogy egy vámpírt leengednek Sethék, de hát bíznak benne.
-Imádni fogod őket – mosolyogtam anyura.
-Biztos – nevetett, bizonyára azon, hogy vagy huszadszor mondom el.
-Itt is vagyunk – fékeztem le.
-Milyen régen jártam errefelé… - nézett körbe.
Bella szemszög
-Gyere – húzott maga után Nessi. Meg sem álltunk az ajtóban, egyenesen behúzott egy nappali szerűségbe. Egy harmincas nő, egy kisfiú, egy tizenéves lány és egy Jacob várt. Pont olyan volt, mint az én Napom, anno.
-Sziasztok – léptem be kissé zavartan.
-Szia – lépett mellém a nő mosolyogva és szorosan megölelt, Jake kissé féltően, ugrásra készen állt. Mikor ölöm meg édesanyját. – Angela vagyok.
-Bella – mosolyogtam.
-Lux – mosolygott a lány. – Milyen gyönyörű vagy – csodálkozott.
-Jonah – lépett oda a kis csöppség. Óvatosan átöleltem.
-Ő pedig Jake – mosolygott Nessi.
-Örülök, hogy megismerhetlek – öleltem meg. – Tudom borzasztó az illatom… - suttogtam a fülébe. – Hihetetlen az én Jacobom kiöntött mása – mosolyogtam. – Ő a nagyapád igaz?
-Igen – bólogatott zavartan.
-Tudod, én akkor költöztem ide. És apáink nagyon jó barátok voltak. Jake szerelmes volt belém – mosolyogtam. – Ő is bevésődött? – kérdeztem.
-Igen – mosolygott Jake.
-Szuper.
Egész napot végig beszélgettük, mindenki nagyon színpatikus volt. És megkedveltem őket, Nessi jó családba került.
Alice szemszög
Megjött Bella, az én Bellám, a legjobb barátnőm. Gyönyörű, ő a legszebb vámpír, akit valaha láttam.
-Jó reggelt hamupipőke – jelent meg előttem Emmett és Liz.
-Emmett – mosolygott Liz. Egy ágyban voltak, Emmetten nem volt felső. Atyám. Mi lesz itt?
-Szia – nevetett bátyám. Liz pedig zavartan beletúrt a hajába.
-Tök sexi – vigyorgott Em.
-Hé – mászott rá Liz. – Ki kéne takarítanom…
-Nem kell úgy sietni – döntötte hátára Emmett Lizt, persze vigyorogva.
-Igazad van – Liz végigsimított Em kidolgozott vállain – Áhh – harapta be a száját. Emmett közben meg simogatni kezdte.
-Alice! – halottam meg szerelmem hangját. – Mit láttál? – kérdezte, miközben karomat simogatta.
-Semmit – vigyorogtam. Emmett és Liz, Liz és Emmett. Basszus Edward a közelben van… Egy megérett a megy, kettő…
-Alice - mosolygott szerelmem.
-Mit szólnál egy közös fürdőhöz? – tereltem.
-Szuper, de ne hidd, hogy ennyivel lerendezel – kuncogott, majd behúzott a fürdőbe.
Esme szemszöge
Mit szólnál egy közös fürdőhöz? – nevetett Alice az emeleten. Mostanában olyan ritkán hallani nevetni.
-Szuper, de ne hidd, hogy ennyivel lerendezel – kuncogott Jasper. Majd hallottam, hogy csobog a víz és nevetnek.
Vanessza és Jerry a nappaliban ülnek és tévéznek, néha-néha váltanak pár szót, vagy egy csókot.
Edward épp a szobájában ül és járkál, halkan szól a háttérben a zene, bizonyára gondolkodik. Remélem összejönnek Bellával.
Istenem Bella. Egy szentet fogok belőle csinálni, hiszen lehet gyerekem. Egy olyan csodát kínál nekem, amiért hosszú évtizedek óta epedezem.
Remélem olyan gyönyörű lesz, mint Carlisle. Szőke bársonyos haj. Az mindegy, hogy kisfiú vagy kislány, csak egészséges legyen.
Úgy döntöttünk, csak jövő héten kezdjük el. Kis gondolkozási, megemésztési idő.
Le kell szállnom erről a témáról, mert majd megőrülök az izgatottságtól.
Lizi által adott szakácskönyvet vizsgáltam, ha lesz gyerekem, kell neki főznöm. Szóval megkell tanulnom. Először is vásárolni kell.
Nem is tudom miért, de Rosalie jutott eszembe. Mennyire átvágott, pedig saját lányomként szerettem. Rengetegszer megvédtem a többiek mellett és ez a hála. Legalább Emmettet köszönhetjük neki. Oh, és hol van Emmett?! Hallgatóztam, nincs itthon. Remélem nem épp valami ismeretlen nővel hentereg. Mostanában olyan furán viselkedik, Rosenek sosem mondott ellent az elmúlt héten meg… Mi ütött belé? Bár megértem, de miért pont most, és mikor Lizinél karácsonyoztunk, olyan furán ölelte. Nem úgy mint Alicet, vagy Bellát. Hanem…mint a párját. Atyám. Ez csodás, de mit fognak szólni ehhez a többiek? Bella vagy Edward? Beszélnem kell Carlislével és Emmettel is.
Rose szemszöge
Nem, nem és nem! Mit képzel magáról? Azt hiszi beteheti a seggét az én családomba? Belluska, Belluska ezt még megbánod. Lizről meg ne is beszéljük, az ÉN Emmettemmel, akit én mentettem meg, akivel több évtizeden át együtt voltam, akivel több száz éjszakát szeretkeztünk át? A kis liba úgy se fogja bírni az iramot, nem tudja velem felvenni a versenyt. Velem? Rose Halelel? Jó vicc. Biztos beetették a többieket is. Edwardot volt a legkönnyebb, mivel férfi, az agy megáll, ha a cerka feláll. Alicet, egy két új márkás ruha és kész. Jasper, ő már rég nagy Bella fan. Carlisle meg tiszteli Bellát, nem ivott még emberi vért, ő egy Volturi. Esme pedig… Őt nem értem.
Engem meg csak lehúznak a lefolyón? Majd meglátják.
Liz szemszöge
Meglátogattuk Tonyt. Elég cefetül nézett ki, Emmett persze jött velünk és végig mellettem lépdelt. Olyan édes volt, az én mackóm.
-Elmegyünk vásárolni jó? – kérdeztem a kocsiban ülve, miközben az egyik nagy bevásárlóközpont felé vettem az irányt.
Rémület kiült az arcára, de bólintott.
-Hé – nevettem. – Nem kell megijedni, csak kaját veszek. Nem olyan borzasztó mint, Alicékkel.
-Szerencse – fújta ki a levegőt.
Lassan lefékeztem, és befordultam egy pihenő parkolóba.
-Mit csinálsz? – kérdezte vigyorogva. Én pedig kikapcsoltam az övem.
-Semmit – mondtam komolyan. Következő pillanatban már az ölében ültem.
-Ez tetszik cicus – vigyorgott rám. Majd magához ölelt, és vadul csókolni kezdett, bár engem sem kellett félteni.
Tíz perc múlva nem volt rajtunk póló. Emmett pedig már az övem csatolta ki.
Megijedtem. Olyan hirtelen jött, és az múlt béli szeretkezéseim nem hagytak jó emlékeket. És mi van, ha nem vagyok elég jó…
Emmett rögtön megállt.
-Mi a baj? – ölelt magához.
-Nem szeretném most – mondtam mellkasának, mivel szemébe nem mertem nézni.
-Oké, csak csók és tapi? – cirógatta a hátam. Olyan édes volt, majd elolvadtam.
Emmett szemszöge
-Szeretlek – suttogta mellkasomnak. Lehelete is ingerelt.
-Én is – csókoltam végig a vállát. Szerettem volna most rögtön magamévá tenni, de ennél ő sokkal többet jelentett.
-Nem haragszol? – kérdezte nagyon halkan.
-Nem. Miért is? – toltam el magamtól és arcát fürkésztem.
-Hát, hogy nem… - vörösödött el.
-Dehogy haragszom. Megértem, hogy nem egy kocsiban akarod először. Csókolhatlak annak is rettenetesen örülök, csak … oh bébim olyan tested van – néztem le hasára és melleire, amit csak a melltartója takart.
-Emmett, tudod, hogy nem ez az első. Nem vagyok szűz. Sajnálom.
-Tudom, de velem az első. Nem kell sajnálnod, én sem vagyok - nevetni kezdett.
-Azt tudom – erre én is mosolyogni kezdtem.
-Miért nem vagyok elég szűzies? – kérdeztem.
-Hát nem nagyon… - kuncogott.
-Edwardtól kellene tanácsokat vennem… - kuncogtam.
-Miért? Bár ő tényleg szűziesebb… - kuncogott.
-Az is – vigyorogtam.
-Ne má’, viccelsz?
-Ö-ö.
-Szép.
-Lesz mit tanítani neki. Szólj Bellának.
-Emmett, mégis az anyám – nevetett.
-Tudom, bár nagyon fura - mosolyogtam.
-Az – gondolkodott el, és kibámult az ablakon. –Basszus, ott áll egy bácsi, és minket bámul.
-Legalább lesz egy jó napja – kuncogtam, és kimosolyogtam az ablakon, sőt még intettem is.
Gyorsan felkaptuk a pólónk, majd elhajtottunk.
-Ez vicces volt… - töltötte be szerelmem, csodás kacaja a kocsit.

Ennyit az uborkáról..
. Pár perc az életemből, aki kíváncsi rá olvassa:)

Liz ruhája:



Nessié:

Belláé - sapka nélkül -

Esmé:



Alicé:

15 megjegyzés:

NessiVolturi írta...

đóri ez nagyoon jóó. Még még még..Én azért sajnálom Rosaliet. És a ruhák is fantasztikusak. Nekem a Nike felső és az Alice nadrág tetszik azzal a cipővel.

Mimi írta...

szia
nagyon jó lett =D
"nem vagyok elég szüzies ?" ezen nagyot szakadtam..xD
várom nagyon a kövit =D
puszi Mimi

Vivii írta...

Hali!

Először is köszi, hogy engem is megemlítettél az elején:) De kikérem magamnak! Nem pattogok...csak egy kicsit...na jó, nagyon XĐ De csak azért mert nagyon izgi a történet és megéri tengeribetegnek lenni a sok pattogás miatt:P
Ez most tényleg hosszabb fejezett lett, de ezért valahogy nem tudok rád haragudni!:D Máskor is lehetne ilyen.
Jó, hogy Bella meg Nessi kijönnek egymással. És az is, hogy Nessi jó helyen van La Pushban. Egy Swan lány letudva, már csak egynek kéne elrendezni a jövőjét:P
Sejtettem, hogy valamikor ki fog derülni ez az Emmett-Liz dolog, de nem számítottam rá, hogy Alice ilyen jól fogja fogadni:D Az nagyon aranyos volt, amikor eszébe jutott, hogy Edward is a házban van és gyorsan másra gondolt:)
Amúgy Esme szemszög eddig nem is volt, vagy igen? Nem emlékszem rá ( ha volt, akkor bocsi, kicsit lyukas a memóriám XĐ)És ő is rájött:D Kíváncsi vagyok, arra a bizonyos beszélgetésre majd közte és Emmett között:D Elég érdekes lesz, az biztos.
Istenem, Rose igazán eltűnhetne VÉGLEG az életükből. Mert vissza fog jönni és bosszút áll majd, ez tuti. Nem bírja ha lecserélik. Pedig mit várt? Egy hárpia volt, nem csoda hogy kitették a szűrét:P
A vége elég vicces lett:D Jajj már nagyon várom a reakciókat a Liz- Emmett párosról, szóval siess a következővel:D
pusz, Vivii

Evcu írta...

Jaj ez nagyon jó lett :D
Öhm. nagyon kiváncsi vagyok hogy Edward mit fog szólni ahoz hogy együtt vannak Lizék :)
ja és ha érdekel benézhetnél:

angels1996.blogspot.com

várom a kövit ;)
puszi xoxo

Road írta...

Sziasztok csajok!
Muki: én nem sajnálom Roset:D kitekerném a nyakát:D Örülök, hogy tetszenek a ruhák -azt volt a cél-.
Mimi:örülök, hogy szakadtál..:D - én is miközben írtamxD-
Vivii:Mert nem pattogtál..:D nehogy tengeri beteg légy az nem jó..:S:D Örülök, hogy nem haragszol:D Nessi sem lesz azért elfelejtve;)
Azt akartam, bemutatni, hogy a NŐK milyen emberismerőek, és mennyivel előbb rájönnek a dolgokra, mint a férfiak;)
Rose még visszatér...sajnos:)
Én is várom, mit fogok kihozni az egészből:D
Evcu: Edike tombolni fog:D
Persze, hogy benézek, érdekel -NAGYON-.

Vivi írta...

HalálixD
Elolvastam a hozzáfűzni valódat:D
Köszönöm:D
Isteni lett a feji.:P
Már várom amikor Ed végre megtudja.:P
Siess

Névtelen írta...

Szijja
Hát most nem én lettem az első.Na nem baj,majd legközelebb:D
Tök jó,hogy Bellát elfogadta a Black család:DMegértem Jacob reakcióját,mégis csak itt van a farkas-vámpír ellentét,és félti a családját.De azután egész jól összebarátkoztak:DAlice végre megint vidám.És már ő is tudja,hogy Liz és Emmett együtt vannak:DAjaj,ha Alice megtud valamit...x_D
Annyira örülök,hogy Esme végre megkaphatja azt,amit egész vámpír létében szeretett volna.Elveszítette az egyik "gyerekét",de kap helyette másikat.Örülök,hogy az ő szemszögéből is írtál:D<3
Rose-t egy kicsit sajnálom...Jó,tudom,hogy beképzelt,alattomos és irígy,de mégis,ha tőlem vennék el azt,akit szeretek,akkor nem lennék valami boldog.De mondjuk nem csinálnám ezt.Ebből még bajok is lehetnek...
Azon nagyon meglepődtem,amikor Liz-ről kiderült,hogy már nem szűz.Én úgy emlékszem,hogy még nem említetted,szóval tényleg meglepő volt.Nessi-ből még ki is néztem.Nem mintha gond lenne,vagy valami,csak ő az a megfontolt típusú "ember".Bár gondolhatta volna az ember,ha már kipróbálta a drogot meg ilyeneket.Emmett tök megértő vele:D
Az mekkora volt már,amikor kukkolta a bácsika őketx_DJa és az,hogy "...az agy megáll,ha a cerka feláll...".Ezeken szakadtamx_D:P
Azért az is jó volt,amikor Emm megilyedt a vásárlástólx_D
Na hát erre a komira nem panaszkodhatsz,teljes körű elemzés volt:D
A fejezet előtt amit írtál olvastam.Én nem voltam fent chat-en amikor az az incidens történt,szval nem igazán tudom,hogy mi volt.De ne szomorkodj ilyen dolgok miatt,nem éri meg.Nyár van,ilyenkor bulizni kell,meg a haverokkal lenni.Vagy ha nem oldható meg a találka,akkor csak feküdj ki egy kicsit napozni,vagy olvasgatni a hűvösbe,és hamar jobb kedved lesz.Jó,most esett le,hogy este van,szval halaszd el holnaprax_DVagy este nézegest a csillagokat:D
Huh,na mostmár tényleg sokat írta,asszem ez az eddigi leghosszabb komim:D
Ja és a képek tök jók lettek:DImádom az ízlésed:P
Ha már ma nem lesz friss,akkor jóéjt.
pussza<3

Road írta...

Vivi: örülök, hogy elolvastad..és ilyen pattogó vagy:D
Orsi: igen, az én kapott komiamim között is a leghosszabbat sikerült:)
Hihetetlenül örülök, hogy ennyire részletezed, hogy tudom mi tetszik, és mit kell belerakni. Mivel mindeni sajnálja Roset, valamit összehozok neki...mit is...öhh majd kiderül:D
Matt feküdt le Lizzel, vagy fordítva. Igen ő a megfontoltabb, de ha az ember elvan keseredve bármire képes. Tapasztalat - nem, nem én nem feküdtem le senkivel*kuncog* nem félreérteni-
DE ilyen okból már csináltam hülyeséget.
Bácsika meg úgy örült... hiszen mikor élt át ő ilyet?:D
Azt a szöveget, a nagyimtól halottam, kicsit formálva használom én is. És teljesen igaz!
Nem panaszkodom, ámuldozok..:D
Köszi. Jól esik, hogy ilyen kedvesek vagytok:) Imádlak benneteket. Puszi, jó éjt!

gicus19 írta...

Nekem nagyon tetszett:D Mind aranyosak voltak:D Csak az elején kavarodtam be, de írtam Chatbe :D
Rosa valami rosszban sántikál, érzem ...
Edward meg ne szenvedjen. Álljon két lábra és szerezze vissza Bellát :D
Liz és Em meg arik voltak, de Alice-ék voltak a kedvenceim :D Közös fürdőzés;)
Várom a kövit:D
puszi
Gicus

Névtelen írta...

Szia!
Nagyon de nahyon jó lett a fejezet.
Nagyon tetszett hogy Emmett és Liz össze jöttek ennél már csak az lenne jobb ha véletlenül összehoznának(becsuszanna)egy baba is amivel ugye Rose nem tudta megajándékozni Emmettet és Em meg tök jó apa lenn meg minden.A Rose-os rész is jó volt a bosszú juj olyan izgi és ha még gyerek is lenne a bosszú mégnagyobb lenne.Érdekes hogy Nessi teljesen másként fogatta az anyát bár biztos azért is mert ugye Liz "nevelte" Nessit.Jake reakciolya nem volt szép,lehetne benne némi empátia a szerelme kedvéért.Esme annyira aranyos volt alig várom hogy neki és Alicenek is legyen gyereke.És remélem hogy ha nem is most de valamikor még Bella és Edward is össze jönne és még gyerekük is lenne.
Bocsi ha esetleg sért a kritika bár számomra a törid fenomenális de tényleg fantasztikus az ötletek illetve vágyak pedig csak le irtam.
De tény hogy ez egyre izgibb lesz.
Bocsi a hosszú lett=) Puszi:Dana

Road írta...

Sziasztok lányok!
gicus16: Igazad volt, egy kis bakit ejtettem az elején... Bocsi, már javítottam:) Örülök, hogy tetszett. Próbáltam mindenkit beleépíteni.
Dana:Örülök, hogy neked is tetszik. És Dehogy haragszom, inkább örülök, az ötleteknek, lehet rakok is bele ilyesmiket. azaz babákat..:D mert valami ilyesmi volt a lényeg, legyen sok-sok baba!:D Lesz. - persze idővel-

Eveliin írta...

Sziia!
Nagyon tetszett :D Nagyon jó lett mint eddig mindegyik feji:))
Emmett és Liz, Liz és Emmett :D
Jajj de örülök nekik :D
Kíváncsi vagyok Edwardra mit fog hozzá szólni xD
És arra is hogy Bella mit szól majd hozzá, bár sztem ő jobban fogja majd mint Ed de majd meglátjuk :)
Hu Rose azért remélem nem csinál nagyon durvát majd, mert gondolom meg akarja majd bosszulni..
Na ennyi volt az én komim:D
Már nagyon várom a folytatást!!:)
Puszi: Eveliinღ ツ

Erzsi írta...

Szia,nagyon jó lett.Én nem sajnálom Rose-t,magának köszönheti,bár tényleg összehozhatnál neki valamit,csakhogy békén hagyja őket,mert gondolom igy nem fogja.Á,legalább már Alice és Esme tud Lizékről és örülnek neki,bár Esmétől nem lehetett másra számitani,ő mindenki boldogságának örül:)Na de kiváncsi leszek a többiek reakciójára,amikor kiderül.Nessi is biztos még jobban megfog haragudni Lizre, amiért nem mondta el neki,bá újjabban nincseneképpen jóban,ideje lenne kibékiteni őket:)Nagyon birtam az autós részt,szakattam:DNagyon várom a kövi fejezetet,szóval nagyon-nagyon siess vele:)

demon írta...

szia ez szupi 1 psrkolóban em nek elment az esze rose forduljon fel 1 ribanc jó a feji puszy

Detty írta...

Szia!
Wow! Ez tényleg izgalmas volt. Emmett és Liz arik, Rosalie-t meg beszippanthatná egy feketelyuk...
Puszy: Detty