BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oldalak

2010. július 30., péntek

Közérdekü közlemény

Sziasztok!
Először is, köszönetnyilvánítás:
-Alicem - és boci-vetkőztető szemeid -. Imádlak, és köszönöm a rengeteg nevet, amit küldtél msn-e. Meg mindent, a hülyülést.. stb.
-Nessiem. A chat kiakasztást, és további próbálkozást:D
-Nyinyke. Msn beszélgetések hajnalig, figyelmeztetés, hogy másnapos vagyok..:D
-És a kommentelőknek.... Most nem sorollak fel titeket, DE nagyon hálás vagyok minden sorért...(L)
Másodszor, rossz hír:
Jövő héten 3 nap nem leszek gép közelben. Ami azt jelenti nincs friss.
Imádlak benneteket, meg minden, DE szerintem mindenki megérti, hogy én sem bírom ezt az iramot, napi 3-4 feji... Sok, rettentő sok idő és energia. Szívesen csinálom, de rengeteg más dolgom van. Hiszen szeptemberben középiskola első éve tanulás ezerrel... És persze szüleim se nézik jó szemmel, hogy egész nap itt görnyedek a gép felett. "Levegő, mozgás, házimunka" :D
Harmadszor:
Nekem is kell néha egy kis ihlet gyűjtés...
Minden kicsúszik a kezem közül... Szóval lassítok.... Napi max 2.:)
Negyedszer:
Ma még két feji jön:)
Legfelül van szavazás, kérlek mindenki szavazzon, és neveket is várok.:) Alice most is folyamatosan küldi.:)

Szeretlek benneteket...:)
Puszi.

4 megjegyzés:

Evcu írta...

Pár név ötlet:
Ha lány:
Valerie
Anastasia
Anne
Lilien
Luna
Samantha
egyelőre ennyi....:)
puszi xoxo

Nessie Crowley írta...

Köszi,majd próbálom kiakasztani xD
A Lunát én is mondtam volna,ha nekem lesz egyszer majd gyerekem biztos azt a nevet adom neki :D

Sacaaa:D írta...

Szija!(:
Ötlet: xD
Lány:
-Amelia
-Annabella (:
-Hayle

Fiú:
-Nicolas
-Lucas
-Harrison

Most ennyi ha majd még jut eszembe akkor írok!:D
Pusszim<3(Ł)

U.i.: Megértelek én is most kezdem majd a középsulit!:D Már alig várom!xDD

Detty írta...

Szia!
Ötletek lánynévre:
Annabelle
Rochelle
Christine

Ötletek fiúnévre:
Christopher
Joseph
Adam

Pusy: Detty