BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oldalak

2010. július 27., kedd

Jó úton - Bukta

Sziasztok! Rengetegen érdeklődtetek, mikor lesz friss. Hát itt van, megszületett. Kértetek Bella szemszöget kaptatok:). Van benne megint minden, Edward és Bella közös cselekvés még nincs, de majd lesz*vigyorog*.
Köszönöm a sok komit! Mindre válaszoltam, ha érdekelnek a válaszok olvassatok:D 15 emberke írt, és páran megint nagyon hosszúakat. Köszönöm nekik, bár nagyon örülök a pár sorosnak is. Viviinek külön köszönöm, amit a chatbe írt.:) És remélem Vikus, ha késve is, de majd örülsz;)
MINDENKINEK KÖSZÖNÖM, a komikat és a chatbeli sorokat. Szeretlek benneteket. Puszii
ui. És Vivinek és Nettynek küldöm a díjért cserébe:)


24. fejezet - Bukta
Esme szemszög
Valami tészta kell… - toltam a kocsit a sorok között. Hol lehet a tészta?
Nézegettem be a sorok közé, ismerős alakokat pillantottam meg. Emmett és Liz.
Csak nem beigazolódik a sejtésem? Mond, hogy igen.
Mikor Liz odalépett és megölelte, Emmett pedig a fejét Liz vállára hajtotta. Milyen édesek. Igen!
-Sziasztok – léptem melléjük. Mire mindketten lefagytak.
-Szia – mosolygott rám zavartan Liz miközben kibontakozott Emmett ölelő karjai közül, Emmett pedig csak bólintott, de nem engedte el Liz kezét.
-Tudtam – mosolyogtam rájuk. – Miért nem mondtátok el? – léptem oda és megöleltem őket. – Olyan édesek vagytok együtt, de Emmett, ugye nem csináltál semmi rosszat? – néztem Liz mögött álló fiamra.
-Nem csinált – mosolygott Liz. – Jó fiú volt.
Ez a mosoly más volt, mint az eddigiek, olyan szívből jövő. Fantasztikus.
-Annyira örülök – szorítottam meg Liz kezét.
-Többiek? – kérdezte félve Liz.
-Csak én jöttem. Bella lent van a rezervátumban – néztem összekulcsolt ujjaikat.
-La Pushban?
-Igen, Seth leengedte. Blackéknél van.
-Szuper – mosolygott Liz, ez már nem az a mosoly volt.

Alice szemszöge
Sárga vagy rózsaszín, sárga vagy rózsaszín? – nézegettem az esküvői katalógust.
-Kinek az esküvőjét akarod csinálni? – kérdezte ijedten Edward.
-L…. Nessiét! – mosolyogtam.
-Oké – fortyogott.
-Jaj, Edward ne legyél már ilyen. Inkább örülj a boldogságának… - löktem oldalba.
-Oké – állt fel és felsétált a lépcsőn.
-Mi a helyzet drágám? – ölelt meg Jazz.
-Semmi – nyomtam egy puszit a szájára.
-Mit tudsz? – suttogta a fülembe.
-Semmit – mosolyogtam.
-Alice. Mond már el – nézett rám boci szemekkel. Ezt tőlem tanulta.
-Nem – mosolyogtam.
Bella szemszög
Edward olyan fura, hiszen nem szeret, akkor miért vizsgál így. Sose szeretett, minden csók hazugság volt, minden érintés, minden mondat.
-Bella! – ugrott a nyakamba Alice. – Nem ettek meg a kutyák – nevetett.
-Nem, minden rendben volt – mosolyogtam. – Alice, ha elengedsz nem fogok eltűnni – nevettem.
-Biztos? – kuncogott.
-Igen.
-Bella – mosolygott Emse. – Aggódtam érted – ölelt meg.
-Nem kell, nincs rá okod – mosolyogtam, bár jól esett.
-Szia – mosolygott Edward és Jasper.
Edward, a haja kócosan, fehér pólóban volt, ami kiemelte izmait, és a szája kedvenc féloldalas mosolyomra húzva. Elolvadok…
-Vani és Jerry? – kaptam le tekintettem róla.
-Elmentek vadászni – mosolygott Alice.
-Szuper – mosolyogtam.

Esme szemszög
-Nem, nem és nem szabad rájuk gondolnom – suttogtam a kocsiban ülve.
-Délután átmegyünk – mondta Liz még a bevásárló központban.
Délutánig nem szabad erre gondolnom. Olyan édesek. Sosem gondoltam, hogy Elizabeth Swannak egy Emmett kaliberű fiú az igazi. Azt hittem inkább Edward személyiségéhez hasonló, de mikor beszélnek, csüngnek egymás szaván, és a mozdulataik követik a másikét. Olyan bensőség mint, Jasper és Alice kapcsolta. Bár félek, hiszen Emmett rendes fiú meg minden, de hát ismerjük.

Liz szemszöge
-Emmett én olyan ideges vagyok – suttogtam, mikor Esme mosolyogva távozott.
-Nyugi drágám, nem lesz baj… Remélem – mosolygott.
-Huu, ez nem volt túl bíztató – kuncogtam.
-Együtt leszünk, akkor nem lehet akkora baj, és utána könnyebb lesz.
-Ez édes volt – bújtam hozzá.
-Tudom – kuncogott. – Talán túlságosan is –morfondírozott.
-Nekem tetszett – mosolyogtam.
Húsz perccel később
-Gyere – húzott be egy ékszerboltba.
-Mit csinálunk? – kérdeztem.
-Mivel nem vettem semmi ajándékot, válasz valamit – mosolygott.
-Nem kell Emmett – mosolyogtam.
-De igenis kell. Szeretnék neked venni valamit – fogta meg a kezem, és húzott az egyik pult szerűséghez.
-Oké – suttogtam.
-Mit szeretnél? Karkötőt, nyakláncot, gyűrűt? – kérdezte mosolyogva.
-Szerintem az utóbbival várhatunk – mosolyogtam.
-Oké – vigyorgott.
-Jó napot kívánok! Miben segíthetek? Talán gyűrűt keresek? – tolt elém egy gyűrűkkel teli táblát. Mind gyönyörű volt.
-Nem köszönjük – csodáltam őket. - Karkötőt – mosolyogtam Emre, aki megölelte a derekam.
-Ezüst vagy arany? - kérdezte a negyvenes nő a pult mögül.
-Ezüst – mosolyogtam.
-Biztos nem szeretnél inkább aranyat? – suttogta a fülembe.
-Az ezüstöt jobban szeretem – mosolyogtam.
-Megjegyzem – mosolygott, miközben már az ezüst karkötőket csodáltuk.
-Mit szólnál ehhez? – mutatott arra, ami nekem is nagyon tetszett. Én is pont arra gondoltam.
-Én is arra gondoltam.
-Ezt kérjük - mutatott rá óriási ujjaival, elefánt a porcelánboltban.
-Köszönöm – mosolyogtam rá.
-Ez csak természetes – ölelt magához.

Bella szemszöge
-Igen fantasztikus Alice – mosolyogtam barátnőmre. Miközben az esküvői katalógusból mutogatott ruhákat. – Szerintem inkább Nessivel beszéld meg.
-Sziasztok – hallottam meg Emmett és Liz hangját, amint beléptek a nappaliba. Mosolyogva emeltem fel a fejem az újságból, de mikor megláttam összekulcsolt ujjaikat, lefagyott a mosoly arcomról.

Függővég.... Ne nyírjatok ki! Kérlek.*könyörög*.

19 megjegyzés:

Ryia írta...

ÁÁÁ! Ez nem ér! Minél hamarabb frisst!
Annyira jó lett!Alice csak nem azt akarta mondani,hogy Liz esküvőjére? Nagyon aranyosak együtt. Kíváncsi vagyok, mit fog csinálni Bella, miért kellett ez a függővég?
Minél hamarabb hozzd a frisst! Szuper lett ez is mint a többi!
M@rcsi-Maja

Vivi írta...

Miaz hogy ne nyírjunk ki?
Megölek!
Isteni volt.:)
De Bella legyen egy kicsit megértőbb.:D
És Edward pedig az idegbeteg.:PMondjuk neki nincs köze hozzá igazából,mert nem az apjuk,csak lehetne.
Mégis tök jó amikor úgy viselkedik:d
Na jó befogom.
Nagyon siess
A vége nem volt jó ötlet:D:S
Siess

Eveliin írta...

Szia!
Hu ez nagyon jó lett :D
Nem nyírunk ki(legalábbi én nem) ha sietsz a kövivel:))
Nagyon jó lett:D
Kíváncsi vagyok Bella mit szól majd hozzá és főleg Edward :D
Na Puszi

Erzsi írta...

Szia,végre friss,szuper lett,de a vége...Hát Bella reakciója nem kecsegtet valami jóval,mi lesz itt..Legalább vannak akik tutira örülnek nekik.Alice meg már az esküvőjükre készülődik?Siess a frissel.

VattaCukor írta...

Szia! WÁÓÓ!Huhh. Nagyon jóóóó! Olyan aranyos Emmett! De a vége.. Balla reakciójára nagyon kíváncsi vagyok! Nyere hamar a frissel!

puszi

Adrienn írta...

ÁÁÁÁÁÁÁH
Látom Bella nem díjazza a dolgokat :/ csak ebből ne legyenek további veszekedések...
Jujjjj. Em olyan cuki Lizzel!.... áhh.
Hú Esme mint mindíg nagyon kedves volt, mit is várhattunk volna tőle :)
És ez a vég? Te... áhh
Lécci siess a kövivel
Puszi Adree

Evcu írta...

ajaj remélem Bella azért megértő lesz :/
Esme annyira édes volt *.*
imádom azt a nőt (L)
meg persez téged is :D
siess a kövivel ;)
és a kerkötőről nem raksz be egy képet csak mert én kiváncsi lennék rá? :)
puszi xoxo

Bogiii írta...

Ajjajj..Függővég... de nem nyírhatlak ki, mert ritkán írok komit...ezért bocsánatot is szeretnék kérni. Bocsi, bocsi*bociszemek*-kel nézek, hogy ne haragudj=)
Nagyon jó lett.
Liz és Emmett. Fantasztikus. Bella lefagyott. Esme boldog. Babákat gyorsan!!
Egy Edward szemszöget szeretnék, vagy Jacob vagy Nessie. Jó lenne:)
Siess a kövivel, mert úgy pattogok, mint az igazi AlicexD
puszii^^

Névtelen írta...

Szijjja
És nem igaz,hogy én mindig lekésemx_D

Ááááh,gondltam,hogy Esme örülni fog:DCsupa szív,szeretetreméltó nő:)Megérdemli,hogy babája legyen.És most lebuktakx_DHuh.Megértem Liz-t,hogy ideges.Bella már nem volt olyan boldog,mint ők ketten,de remélem majd megenyhül.És nem is igazén szólhat bele,hiszen több év tizeden át nem is látta őket.Szóval nem hiszem,hogy sok joga lenne beleszólni.
Meg hát Emmett az Emmett,de én úgy gondolom,hogy az "emberek" meg tudnak változni.Tapasztalat (és itt megjegyezném,hogy tényleg filmben hallottam a cellás dolgotx_D).
Alice-t imádom a ruhamániájával együtt:DMajdnem lebukottx_DDejó lenne,ha összeházasodnának*.*Mármint Emm és Liz.Tuti,hogy Alice be lesz zsongva:DCsak azt nem értem,hogy ő miért nem Nessivel foglalkozik?Mármint neki már megvan a gyűrű meg minden.
De ari Emm.Én megzabálom*.*Már folyok itt össze-vissza.Találó volt az elefántos mondat.Erről jutott eszembe,amikor az egyik ismerősöm (Emmett kaliberű srácot képzelj el)a buszon mellettem ült.Hát enyhén szólva összenyomott.De én ennek csak örültem*.*
Na már megint eltértem a témátólx_D
És az esküvőhöz visszatérve:csak nem sárga vagy rózsaszín ruha lesz???????

Csak hogy tudd,mire meghozod a következő fejezetet én már kitépem az össze barna-vörös hajszálamat,és nem lesz mit befestetni.És mivel én imádom a hajamat,ezért kegyelmezz meg nekem,és hamar hozd a kövit*.*:D:D
pussza<3

ui.:Reménykedem,hogy az előbbi kis kiborulásom meghat,és nem kell kinyírni csoportos erővel:D:D

Vivii írta...

Normális vagy???? Komolyan így akarod abbahagyni? He? Mi ez? Ilyen nincs! Rossz a neted đórikám, a végét lehagyta!
Kíváncsi vagyok Bella reakciójára! Most!! *idegesen toporzékol* Szóval ma még kérek egy fejezetet!
Egyébként Hali!
Szupii fejezet lett:D Esme nagyon örült annak hogy együtt vannak:) És ahogy egyből azt hitte, hogy Em valami rosszat csinált:P Pedig ő egy angyal, nem csinált ő semmi rosszat...MÉG:D De majd fog, ugye?
Egyébként Alice látott valamit?:O Csak mert először Edward kérdésére majdnem azt mondta, hogy Liz esküvőjét tervezgeti:D hmm, érdekes
Egyébként aranyos volt Emmettől, hogy ajándékot vett Liznek. De a nő is hogy mondta már, hogy biztos gyűrűt keresnek:D Szerintem hamarosan itt is esküvő lesz!
khm, most hogy Bella és gondolom Edward is tudja ezt az egész dolgot. Azt hiszem, hogy jó lesz felkészülni a harmadik világháborúra...meg a negyedikre is XĐ De ugye ma még kapunk még egy fejezetet?
Ígérem, hogy ha kapunk, akkor nem akarlak majd megtalálni és élve elásni a föld mélyére a fejezet végének megbosszulása miattXĐ
pusz, Vivii

Mimi írta...

kösőbánat könyörögni... ha végzel a törivel-mert önző vagyok.. xD-akkor kinyirlak és még végrendeletett is tudsz irni...=D látod jószivü vagyok
és a fejezet rohadt jó lett imádtam olyan arik lehetnek együtt elképzeltem.. =D és bella fejét is xD
ugye ma még lesz egy vagy két friss ?? *szépennézés nagyokatpislog* *-*
bocsi =) de úgy olvasnám most tovább mondjuk mindig de az már mindegy xD na szóval várom a kövit
puszi Mimi

Névtelen írta...

nagyoooon jóó lett:) alig vároom a friissst.:DD kiváncsi leszeek mit szól majd bella. és a többiek.:DD
reméleeem ma lesz az a friss.:D:$ meglátjuk.:)
puxx.wancs.

demon írta...

szia ez édes de bella remélem nem nyúzza meg emet alice a házi búgócsiga esme a remek megfigyelő
gratulálok puszy
ui.: mikor lesz friss?

(:ClaryHerondale:) írta...

Oké,nekem szokás szerint Emmett a favoritom, de most nem engedte el annyira magát! Különben ez volt benne a szuper! Je látni, hogy Emmett is tud viselkedni! :) LIZ ÉS EM! Esme szm-je is nagyon jó lett, de Bella! Huh mi lesz még itt! Siess a frissel!
Puszi : ♥Friday♥
És ha Bella meg Edward nem jönnek össze én kibelezm magam!

Ellie írta...

hogy az a...!
Még, hogy ne öljünk meg?
Számíts az ellen seregre, mert fogadok, hogy, ha toborozni kezdenék, az olvasóid örömmel csatlakoznának, hogy addig noymjuk eléd a klaviatúrát, amíg meg nem írod nekünk a következőt... és az az utánit... stb.XD
Fantasztikus lett, de most furdalja az oldalamat a kíváncsiság... ez nem volt szép tőled:(
De azért imdálak!:D

Névtelen írta...

Deeeeeeeeeee Kinyírlak!!!!!! Nem ér pont ilyenkor abba hagyni!Minket meg addig mig felnem rakod a kovetkezot usson meg a guta vagy mi??? :)
Nagyon szupi lett, rem. nemsokára jon a kov. :D
PuX Marcsi

treka írta...

nem nevetek csúnyán:)hihi:) nagyon nagyon de nagyon:)

Wyyy írta...

Szia!
ÁÁÁÁÁÁÁ..ne már függővég?!
jajj már milyen vagy...
Uhh...ugye Bella nem fog kiborulni?!
De most miért..olyan aranyosaaak(=
Nagyoon jó lett
Siess a kövivel

puszillak


Wyyy(=

Detty írta...

Sya!
Wáá, most Bella is kiakad? Na neeee! Am naon szupi lett XD
Pusy: Detty