BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oldalak

2010. július 30., péntek

Jó úton - Rossz, aki rosszra gondol

Sziasztok csajok! Köszönöm, hogy megvártátok. Jó éjszakát. - Én még vagyok egy ideig.- Puszi..
Szeretés:)

36. fejezet - Rossz, aki rosszra gondol
-Rossz, aki rosszra gondol… - mosolyogtam. – Aki nem tud mondani levesz valamit, hogy te is örülj szívem – nyomtam egy csókot a szájára. – Lányok, fiúk ellen.
-Okés – mosolygott.
Leültünk a nappaliban egy körben.
-Mi kezdünk. Nagy, és vastag, megőrülök érte, hogy a kezembe, a számba vegyem! Pedig tudom, hogy nem szabadna, talán meg fogom bánni, de nem érdekel, úgy vágyom már.. -...arra a hamburgerre! – mosolyogtam el szélesen, mire a fiúk megilletődtek.
-Ti jöttök – mosolygott Alice.
-Öhm…Sötét van. Csak ketten vagyunk. Előveszem a csövemet, te tágra nyílt szemmel nézed.Kupakolunk, aztán ledugom kicsit mélyebbre.Te óvatosan szívogatod, vigyázol.Nem szereted az ízét, nem akarod, hogy a szádba menjen....Nehéz benzint lopni!!! – nézett ránk vigyorogva Jasper. Hmm?
-Ez szép volt… - mosolyogtam.
-Ugye, várod, hogy belédhatoljak, hogy a nyelvem a testedhez érjen, és együtt elmenjünk? Akkor fűzz meg, hogy járjak veled! -Jó cipőd leszek, ígérem! – mosolygott Alice.
-Csajok, ti ilyet is tudtok? – vigyorgott szerelmem.
-Alig várom, hogy együtt ágyba bújjunk, hogy meztelen testemen érezzelek, hogy mindenhol hozzámérj! Fázom nélküled! Kellesz nekem... -...pizsamám! – mosolygott rám Emmett.
Szerintem már játszottak ilyet, túl jól megy nekik, pedig azt hittem megakadnak egynél…
-Oké, én jövök – mosolyogtam. – Kellesz nekem! Ágyba akarlak dönteni, a hatalmamba keríteni, megizzasztani, hogy remegjen és égjen a tested! -Csak arra gondolj, hol kaptad el az influenzát.
Még rátettem egy lapáttal, a hangsúlyommal játszottam, és Emmett szemébe néztem.
Nevetni kezdtek, Emmett pedig rám kacsintott.
-Uh cicus ezt otthon előadod… - nevetett.
-Én nem tudok többet - mosolygott Jasper. – Emmett? – nézett segélykérően bátyára.
-Én sem.. – rázta a fejét.
-Akkor le egy ruhadarabbal… - mosolygott Alice.
-Erre megy ki a játék, hogy mi pucérak legyünk mi? – kérdezte vigyorogva Emmett, miközben levette a pólóját, majd Jasper is.
-Öhm… Gyengéden az ujjaim közé veszem, ajkaimhoz emelem, nyelvemmel finoman kitámasztom, óvatosan ráharapok, és ha jól csinálom, kijön a mag. -Kérsz te is szotyit? – mosolyogtam Emmettre.
-Ti mit csináltok? – sétált le mosolyogva Carlisle.
-Rossz, aki rosszra gondolt – mosolyogtam.
-De hülye, aki nem – nevetett Emmett.
-És rajtatok miért nincs póló? – mosolygott a fiúkra.
-Mi már kifogytunk… - húzta el a száját Emmett. Olyan aranyos volt.
-Fiúk? – nézett rájuk Alice. - Tudtok?
-Akkor még vegyetek le valamit… - mutattam a gatyára.
-Oké, én inkább elmegyek vadászni… Figyeljetek Esmére – mosolygott majd kisétált.
-Oké – suttogtam utána. - Na le a nadrágokkal… - nevettem a fiúkra.
-Okéé – már csatolták is ki az övet. Alicel mi pedig csak kacagtunk.
-Nagyon sexik – kacsintottam a fiúkra. Ahogy ott ülnek zokniban és boxerben…
-Ezt még visszakapjátok – vigyorgott Emmett.
-Csak szeretnéd édes… - kuncogtam.
-Még egyet tudok… - mosolyogtunk rájuk.
-De elég ha csak a zoknit veszitek le – vágta rá rögtön Alice.
-Reggel, amikor felébredek, első gondolatom te vagy, csak rád vágyom: -kávét mindenáron!
-Akkor most valahogy titeket kell levetkőztetni… - nevetett szerelmem.
-Miért is? – kérdeztem mosolyogva.
-Túl sok a ruha rajtatok… - vigyorgott Jasper. Kacagni kezdtem.
-Oké, hogy szeretnétek?
-Szerintem jobb lenne, ha mára abbahagynánk, csak rosszul jöttök ki belőle srácok – vigyorgott Alice. – Liznek aludnia kell.
-Igaz – mosolygott Emmett. – Akkor mi megyünk is… - kapta fel gyorsan a ruháit.
-Sziasztok – ölelt meg Alice.
-Jó éjt – mosolyogtam rá. – Ha bármi van Esmével hívjatok…
-Meglesz, rendben – mosolygott majd felmentek a lépcsőn. Mi meg indultunk haza.
-Letusolok – mosolyogtam szerelmemre.
-Ne mennyek veled? – kérdezte boci szemekkel. Eltiltom Alicetől…
-Gyere – mosolyogtam. - Holnapután már suliba kell mennünk - motyogtam.
-Semmi kedvem sincs –állt be a zuhany alá, én még vetkőztem. – Emmet ne nézz…
-Ne légy már szégyellős cicus … - mosolygott.
-Nem vagyok az, csak fordulj el… -
-Oké… - nevetett, de elfordult.
Gyorsan lekaptam a ruháim, majd mellé léptem, rögtön átölet és csókolni kezdett. Persze nekem se volt ellenemre, tényleg messze volt a tegnap este.
Gyorsan letusoltunk, majd kiléptünk az zuhany alól.
-Menny csak, mindjárt megyek. – csókoltam meg.
-De nagyon ne várass meg – lépett ki.
Elkezdtem kutatni az egyik fürdőszobai szekrényben, és megtaláltam, amit kerestem Alice selyem hálóingje nevet kapott. Hiszen biztos voltam benne, hogy én nem vettem volna meg. És arra is, hogy sosem veszem fel, de Emmettnek kedvezek egy picit, hiszen úgy szeretem.
Atyám ez borzalmas állapítottam meg. Teljesen átlátszott.
Nem baj Lizi, ki mész ebben. Emmett remélhetőleg széttépi és többször nem kell felvenned.
-Cicus, mi van már? – hallottam meg türelmetlen hangját.
-Megyek – suttogtam.
-Minden re… - a mondat vége elmaradt, mert kiléptem. Végig nézett rajtam és éreztem, ahogy fellángol benne a vágy.
Lassan odalépkedetem az ágyhoz, ő már be is rántott é szenvedélyesen csókolni kezdett.
Az órákon át szeretkeztünk, hihetetlen jó volt, nincsenek rá szavak.
Majd ólomsúlyként telepedett rám a fáradság, és elaludtam.
És egy tüzes szeretkezésről álmodtam, ami nem csoda ezek után a percek után.

dőlt betűs szövegek facebookról vannak;)

15 megjegyzés:

Wyyy írta...

Szia!
Áhhhh đóri...megint alakítottál
én nem tudtam volna ilyeneket kitalálni a rossza ki rosszra gondolba...fiúk szívtak mint a torkos borz..(=
nagyon jó lett...
Liz álma nem véletlen..ilyen este után xD
sieesss a kövivel drága


puszillak

Wyyy(=

Ui.:Alice nézzél szépen a đórira sokszot(=

Mimi írta...

hello =)
nagyon nagy lájk =D xD
ezeket ismertem ám.. facebook...de am van még egy... a fogkefés xD
várom nagyon a kövit =)
puszi Mimi

Ellie írta...

Jesszusom!
Ilyen játékot!XD
Ez óriási!
Fantazstikus lett:)
Puszi, MoOa

nyinyke írta...

ajajaj. én nagyon rosszra gondoltam minden kérdésnél.. egyébként nagyon jó lett.ismét.és liz szerencséjére a hálóingnek is annyi. meg a mi szerencsénkre is.XDsiess a kövivel
puszi zenetöri

Evcu írta...

Hm...tetszik eza játék :D
majd egyszer én is kipróbálom xD
vároma kövit ;)
jóéjt +.+
puszi xoxo

manóó írta...

nagyon jól kitaláltad, tetszett a játék xD jól megszivatták a fiúkat xD
pus

Vivi írta...

Sietek szóval annyit hogy Imádtam.
*-*
Siess a kövivel:D

Névtelen írta...

Szia
Erre megérte várni.
Ez a játék nagyon jó volt.
Hát te tényleg nem tudsz rossz fejezettet írni elismerésem.
Puszi
Bogi

demon írta...

szia ez csúcs így megszivatni szegény fiukat de megérdemelték gratula puszy ui.: kellemes pihit
ui2.:mikor lesz ijen isteni friss?

Erzsi írta...

Szia,marha jó lett.Szegény fiúk:D Várom a kövit.

Detty írta...

Sya!
Wohoo, ez jó játék XD Volt, h én is rosszra gondoltam, pedig nem kellett volna... Szupi lett!
Pusz: Detty

Névtelen írta...

Szia.
Nagyon jóóó lett már alig várom a folytatását. Én még csak tegnap kezdtem el olvasni, de nem bírtam abba hagyni úgyhogy egész este virrasztottam nagyon imádom.:)

Vivii írta...

Hali!

WoW, ez nagyon jó játék:D Egyszer ki kell próbálnom, de tényleg:D
Azt hittem az elején, hogy a lányok fognak előbb vetkőzni, erre tessék. Egy kérdésem volt, mikor a fiúk levették a pólójukat aztán a nadrágjukat is: Én miért nem vagyok ott? XĐ
Carlisle meg sem lepődött nagyon:P Na de a kérdés: Esme mikor szül már? Már kisbabákat akarok a Cullen házba:D:D
pusz, Vivii

Vii írta...

Na itt az uccsó tartozásom!

Nagyon jó lett!
Hát ez a játék 1000x jobb mint a vetkőzős póker!
Ezeknek a szövegeknek felét nem ismertem! Jókat nevettem! Na ja hát ezt a fiúk megszívták!
Hihi :) úgy kell nekik!
Habár EmMaci kapott kárpótlást!
Nem keveset! Vajon mi lett a kis ruhával?

Ugyan nem csípem Nessit, de kíváncsi vagyok mit érzett, mit mondott miután Liz lelépett a békítő "show-ról", és arra is, hogy Bella mit mondhatott neki! Lesz ilyen részletecske valamikor?
Ha nem az sem baj. Csak kivi vagyok!

Sajnizom, hogy megint nem leszel:( de megértés :) tényleg kiteszel magadért azzal, hogy naponta több fejit hozol! Szeretés érte!
De amíg lehet küld a köviket!
Én meg jövök és írom a hülyeségeimet! :P

Pusszantás!

gicus19 írta...

Nagyon jó lett:D
Kicsit félreérhetőek voltak, de nagyokat lehetett rajta nevetni xD :D
Várom a kövit:D
puszi