BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oldalak

2010. július 9., péntek

Jó úton - Tábortűz


Itt az első fejezet, bocsi, hogy csak most hoztam, de elégé elvagyok lustulva.:D Komikat:) 15 komi és felteszem a kövit:D

1. fejezet - Tábortűz

-Köszönöm a reggelit, én megyek is. Leviszem Emmát a La Pushba, aztán segítek Emilynek a főzésben – mosolyogtam a többiekre.
Beraktam a cuccaim a táskámba, majd indultam is.
-Sziasztok, majd valamikor jövök – intettem kissé sután.
Léptem ki az ajtón és mosoly rögtön lefagyott az arcomról.
Ki lehet az? És mit akarhat? Mekkora mázli, hogy most nem hallgatóztak a többiek.
Gyorsan hajtottam Emmák felé, majd beszaladtam mivel elkezdett szakadni. Remélem délutánra, estére jó idő lesz, és nem ugrik a program.
-Szia édes – mosolyogott Emma, már felöltözve várt. Egy farmer nadrág és egy pamut póló volt rajta, és a szokásos, kissé lestrapált tornacipő.
-Hé, már el is vagy készülve? – öleltem meg.
- Igen. Mehetünk? – kérdezte kíváncsian, vigyorogva.
-Tőlem –mosolyogtam. Megfogta az egyik táskáját és indultunk is.

-Szia Emily – léptünk be a gyönyörű házba.
-Sziasztok lányok. Emma milyen jól nézel ki, hogy vagy? – kérdezte Emily miközben megölelt minket.
-Jól vagyok – mosolygott feszülten barátnőm, nem szerette, ha emlékeztetik erre az egészre.
Órákon keresztül csak beszélgettünk, főztünk és nevettünk. Nagyon élveztem, mikor átléptük a La Push határát rögtön felszabadultabb lettem, a gondok kicsit eltávolodtak az elmémtől. Bár féltettem a többieket, hiszen ki lehet az? Egy vámpír?
-Hello Emily– hallottuk meg a srácok hangját. Igaz én már öt perce hallom őket, de most emberien is hallottam.
-Sziasztok – lépett ki. – Van egy meglepim vagyis kettő – mosolygott ránk.
-Sziasztok – léptünk ki Emmával mosolyogva. Embry rögtön szorosan megölelte szerelmét. Mosolyogva bámultam őket, és féltékeny voltak. Rettentő féltékeny, láttam, ahogy egymásra néztek, ahogy a mozdulataik párhuzamosan mozognak.
-Azt hittem később jöttök csak – suttogta Embry szerelme fülébe.
-Milyen régen láttunk már Liz – vigyorgott rám Sam. Kiakaszt ezzel a kaján vigyorral, nem azt mondom, hogy nem néz ki jól, de annyira idegesít…
-Egy hete, tényleg régen volt – mosolyogtam – mi mást tehettem volna-, és végig ölelgettem őket.
-Fúj, borzalmas szagod van – fogta be az orrát Sam.
-Ó, köszi.
-Mindenki foglaljon helyet – intett az asztal felé a házi asszony.
Sam és Quil közé kerültem be, Sam nyomulása már kezdett kikészíteni, ezért Quil felé fordultam.
Bekaptam pár muffint, de többet nem ettem. Annyira jól éreztem magam, családi hangulat fantasztikus volt.
-És, hogy van Lora? – kíváncsiskodott Emily.
-Öhm, hát épp Los Angelesben van az apjánál. Egy műtétet végeznek az arcán, de borzalmas. Egyedül én láttam az arcát az itt lévők közül.
Mindenki egy picit lefagyott, Embry megölelte szerelmét, mert elkezdett zokogni.
Este tábortűz
Már rengetegen voltunk, a farkasok, Emily, pár öreg, és pár indián srác, akik gondolom az átváltázás előtt álltak. Egyedül nővéremék hiányoztak.
-Szia – ölelt meg valaki hátulról. Illatáról, hangjáról már rögtön megismertem.
-Nessi? – mosolyogtam. - Pont most gondoltam rátok – mondtam, miközben megöleltem.
-Szia Liz – mosolyogott Jake egy kisfiúval a kezében.
-Hello, te lennél Jonathan? – mosolyogtam miközben egy puszit nyomtam arcára.
-Igen –mosolygott. –Pont úgy nézel ki, mint Nessi.
-Tényleg? – mosolyogtam, majd magam mellé húzta nővérem.
-Mint két tojás – mosolygott. Nessire kapta a tekintetét, aki kacsintott.
-Szia – jött oda egy lány. – Én Lux vagyok.
-A húgom – mosolygott Jake.
-Jaj, örülök, hogy megismerhetlek – öleltem meg és vigyorogtam.
-Milyen szép vagy – mosolyogtam, és végig húztam a kezem hosszú haján.
-Látszik, hogy rokonok vagyunk– vigyorgott Jake. Majd leültek a tűz mellé, Nessi egy tuskóra, az egyik térdén Jonahval, előtte- Nessi lába közöt - ült Jake.
Lux pedig ott állt még mindig mellettem.
-Gyere – fogtam meg a kezét. Leültünk Quil és Sam mellé.
-Milyen csinos vagy ma is Liz – húzódott közelebb hozzám.
-Ó, köszi – mosolyogtam. – Te is kifejezetten csinos vagy, van rajtad póló. Jól áll.
Lux mellettem alig tudta elfojtani a mosolyát.
-Lux én sajnálom a múltkorit – szólalt meg Quil.
-Quil több mint, három hónapja történt. Tedd túl rajta magad.
Kérdőn néztem Luxra, majd lassan megfogtam a kezét. És láttam mi történt.
Jakere néztem, aki idegesen fújtatott, mikor meglátta Lux kivel beszél.
-Lux gyere, mielőtt még a fiúk behálóznak minket.
-Liz – hallottam meg a nevem. – Gyertek ide – mosolygott rám Jared.
Helyes volt, kifejezetten tetszett.
Leültünk melléjük -még egy srác volt mellette-.
-Ő itt Alex – mutatott a srácra. – Ő pedig Elizabeth - nevemet hallani a szájából fantasztikus volt.
-Örülök, hogy megismerhetlek – ráztam kezet Alexal.
Közben Lux leült Alex mellé én pedig Jared mellé.
-Szóval Nessi az ikertesód? - kíváncsiskodott.
-Igen, ő a nővérem – mosolyogtam, és a tűzön keresztül Nessiék felé pislogva, láttam, hogy kacagnak.
-Neked van tesód? – kíváncsiskodtam.
-Igen, két nővérem –mosolygott. - Te is a La Pushba laksz?
-Nem, az erdőben van egy lakásunk, én még ott lakom.
-Egyedül? – húzta fel a szemöldökét.
-Az egyik barátnőnk él velünk, de ő a kórházban dolgozik szóval általában egyedül – mosolyogtam.
-Van barátod? – kérdezgetett tovább.
-Nincs – pirultam el.
-Oké.
-Gyertek – mutatott az asztal felé Emily. Mindenki megrohamozta az asztalt, Jared és Alex is. Mi – Luxal – inkább vártunk.
-Tetszel neki – tátogta Lux. Majd az arcom vizsgálta. – És neked is ő – és vigyorgott.
Hülyén vigyorogtam, miközben magam elé bámultam.
-Liz – fogta meg a vállam, mitől kicsit kirázott a hideg. – Minden rendben? – aggódott Jared.
-Igen, persze. Csak elgondolkodtam…
-Hoztam neked is – adott a kezembe két szelet kenyeret és három virslit.
-Köszi – mosolyogtam.
Rengeteget nevettünk, szórakoztunk. Nem volt akkora szikra, mint számítottam, de más volt, mint a többi fiúval. Kíváncsi és vicces volt Jared.
-Jó éjt Elizabeth – halottam valakinek a mély hangját.
(-15 komit!:D)

19 megjegyzés:

Vivii írta...

Hali!

Huh, már nagyon vártam!:D Direkt számolom reggel óta, ez pont a negyedik történet, ahol a végén azt éreztem, hogy most ez komoly??? Így abbahagyni?
Jó hogy Emma jól van:D Szegény Lora:S Sam eléggé nyomul XĐ Éééééééééés (dobpergés) megjött Jared:D "Nem volt akkora szikra, mint számítottam, de más volt, mint a többi fiúval." - Nem volt akkora szikra? Pedig reméltem, hogy összejönnek. Na mindegy. Viszont az előző fejihez egy páran írták, hogy Lizt összehozhatnád Emmettel. Én támogatom az ötletet:D Még nem is írtam, hogy fantasztikusan szupi fejezet lett:D Viszont az az utolsó egy sor. Mi van???? Siess a kövivel, mert iszonyatosan kíváncsi vagyok, hogy mégis ki lehet az:D
pusz, Vivii

VattaCukor írta...

Szia! nagyon jó lett ez a fejezet! ki lehetett az a mály hangú idegen? netán a telefonos srác? várom a folytatást!

Puszi

gicus19 írta...

Jó feji lett:D
Na, rem lesz vmi Liz és Jared között:D
puszim

Road írta...

Sziasztok drága olvasóim:)
Igen, Jared és Liz közt lesz valami. Már megvannak a terveim, de nem árulom el;)
Nem a mély hangú srác, szól este. Kicsit lehet eltúloztam:D
Rengeteg izgalom, és kaland lesz ebben a kötetben:D
Remélem olyan jóra sikerül leírnom, mint ahogy az agyamban megvan:D
Fontos szereplők:Liz, Nessi, Bella, Jared, Emmett, Rose - nem akkora szerep, de sorsdöntő - Jasper, Lux- neki sem sok szerepe van de sorsdöntő - . ez inkább Lizről fog szólni, lehet Bella Edward is lesz benne, de abból lehet új könyv lesz:D

Remélem értettetek valamit ebből az egészből:D Már rajta vagyok a kövi fejin, hamarosan hozom:)

Puszi,đóri

Road írta...

Ha meglesz a tizenöt komi - az én komiaim nélkül felteszem a kövit:)
Már kész:D
Mondjátok, hogy nem vagyok ügyes?*.*

Puszi

Erzsi írta...

Szia,nagyon tetszett.Akkor nem lesz Liz-Emmett páros?Kár:(Na mindegy,azért nagyon várom a folytatást.

Trixi írta...

Szia!
Nagyon tetszett ez a fejezet. Remélem hogy végre Liz is boldog lesz. Kíváncsi vagyok ki lesz az aki telefonál. Sok sikert.
Puszi

Névtelen írta...

Nagyon jó lett=)
Siess

Mono írta...

szia

imádom a történetet:) nagyon ügyes vagy és már kíváncsian várom mi lesz a kövi fejezetekben.
siess felrakni mert van egy pár kíváncsi olvasód:P

nyinyke írta...

szia.
nagyon tetszett. főleg a jared lizes rész. folytasd hamar

Névtelen írta...

Én nem támogatom hogy Liz és Emmet öszejöjön inkább JAreddel .
Ő olyan cuki .
A filmben is . XD
Huh isteni fejezet lett. Imádomk(K)

By Krisz

Névtelen írta...

Sam a telefonos zaklató ?
Imádom Jaredet nagyon cuki . :D

Wyyy írta...

Háhh...ezt a fejezetet már vártam..komolyan elgondolkoztam már megint hogy ki lehet az a titokzatos valaki aki felhívta Liz-t!
Hmmmm...Jared?!...jó pasii :P
Remélem Liz és Jared összejönnek...=)
De ne már Nessi és Liz nagyon eltávolodott egymástól úgy az utóbbi...három és fél hónapba...kicsit megint összekéne őket hozni..mint ikrek..mert egy így nagyon nem lesz jó..egyik megy az egyik irányba és a másik is a másik irányba??
De ugye nem a telefonos zaklató?!
Nem azt akkor felismerte volna Liz!
Szerintem Luxxal nagyon jó barátnől lesznek Lizék =)
Imádtaaaaaaammm...
Várom a kövit


Pussz



Wyyy =)

Névtelen írta...

Sya !!!Nagyon jo lett!!!
Vajon ki mondhatta hogy "Jo ejt Elizabeth"?

Pusy
Ors

Névtelen írta...

Nagyon tetszett!
Bár ezt tőled már megszokhattuk...
Várom a kövit
puszi
Kitti

Névtelen írta...

Sya!
Nagyon jó lett,kiváncsi vagyok kik azok az idegen vámpírok,már alig várom a következőt.

Klau írta...

Szia! Nagyon jó lett! Kiváncsi vagyok h ki a telefonos és most ki köszönt neki??? huh! várom a kövit!! :D :)

Unknown írta...

(: Nagyon jó lett! Liznek egy kis boldogság!!! És mivan Bellával? Várom a köv. fejezetet!! :)

Névtelen írta...

Szija!
Nagyon tetszett ez a fejezet is!
Mielőbb folytatást, mert már égek a kíváncsiságtól!
Üdv Angelika
Ui: nagyon tetszik a blogod. Jó a történeted is! Csak így tovább!