BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oldalak

2010. július 29., csütörtök

Jó úton - MIndenkiből egy picit

Itt a fejezet lányok. Köszönöm, hogy ennyien vártátok. Szeretlek benneteket, és sajnálom, hogy csak egy ilyen fejire tellett...:/Puszii

33. fejezet - Mindenkiből egy picit

Nessie szemszög
-Van egy meglepetésem - mosolygott rám szerelmem.
-Mi? – néztem rá mosolyogva.
-Gyere – húzott a kocsiba.
-Hová megyünk? – mosolyogtam. Teljesen felpörögtem.
-Ha megmondanám milyen meglepetés lenne? – nézett rám kérdőn.
-Akkor gyorsíts – vigyorogtam rá.
Fél óra múlva megálltunk.
-Gyere – fogta meg a kezem, majd egy hotel felé húzott.
-Hotel? – néztem fel rá mosolyogva. Csak nem…
-Igen. Ne nézz így – ölelte át a derekam.
Gyönyörű hotel volt, elég egyszerű, de modern és otthonos.
-Harminckettes – mosolygott a pultnál Jake. – Köszönöm.
-Gyere drágám – húzott maga után.
Teljesen ideges lettem, most le akar feküdni velem? Már erre várok mióta belenéztem szemeibe, de most megijedtem.
-Letusolok… - próbáltam húzni az időt.
Levetkőztem és megnyitottam a csapot, pár percig áztattam magam. Mikor kinyílt az ajtó és Jake lépett be. Ideges volt, de ahogy végignézett rajtam. Nyelt egy nagyot… Majd levetkőzött és beállt mögé. Szorosan hozzám bújt, éreztem a férfiasságát…
-Izgulsz? – suttogta a fülembe. – Szólj ha valami nem jó…
Következő pillanatban már a keze felfedező útra indult testemen, sóhajokat kicsalva tőlem.
Következő pillanatban, már könyörögtem neki.
-Jake, akarlak most. Kérlek… Nem bírom tovább – nyögtem ki.
-Oké – emelt ki a zuhany alól.
Bevitt a szobába, ahol egy hatalmas franciaágy volt. Szenvedélyes csókolóztunk, neki préseltem vizes, meztelen testem az övének.
-Áhhhh – ordított.
Vállába markoltam.
-Kérlek – csókoltam meg.
Lassan belém hatolt, először iszonyatosan fájt, utána már csak a jól eső bizsergés…
Lassú tempóba kezdett, majd egyre gyorsított. Lassan közeledni kezdtünk a csúcs felé… Hátam megfeszült és levegőért kapkodtam…
Pár pillanat múlva kihúzta belőlem magát és mellém hanyatlott.
-Szeretlek – suttogta.
-Én is téged – csókoltam meg. Az egész éjszakát átszeretkeztük, majd hajnalban elaludtam.
Egy héttel később
Liz szemszöge
Só, bors, cukor, szezánmag… Pakoltunk ki a Cullen konyhába.
Emmett mosolyogva bámult, én pedig pakoltam.
-Venni kell egy mosógépet… Hihetetlen, hogy nincs mosógépetek… - nevettem.
-Alice nem engedi, hogy kétszer vegyük fel ugyanazt – mosolygott.
-Babára pedig nem adhatunk bolti ruhát… Kikell mosni előtte – magyaráztam.
-Uhum…
-Héé, Emmett – fordultam hátra. Épp a polcokra pakoltam be a holmikat, szép dobozokba beleöntögettem a dolgokat, így könnyebb lesz főzni. – Te a seggem bámulod? – néztem rá kérdőn vigyorogva.
-Aszzem… - nézett el arcomba.
-Emmett! - vörösödtem el. Mivel a tegnap este jutott eszembe… Emmett egy isten az ágyban.
-Olyan szép popsid van – ölelt meg, majd keze lecsúszott a fenekemre. – És olyan jó kemény… - suttogta a fülembe.
-Emmett! – húztam fel kezét a derekamra. – Bárki beléphet… - mutattam az ajtóra.
-Nem érdekel – csókolta meg a nyakam.
-Engem meg igen… - nyomtam egy puszit a szájára, majd folytattam a pakolást.
-Liziii – halottam meg Alice hangját. – Babaruhák! – kiáltott.
Emmett szemszöge
Lizi rögtön kirohant, én pedig utána „cammogtam” macihoz illően.
Ott ültek a földön Alice, Esme és Liz. Nevettek, és hüledeztek. Mi pedig csak mosolyogtunk rajtuk, olyan boldogok voltak.
Egyszer csak Esme elfehéredett.
-Gyere – kapta fel Liz és a mosdó felé húzta. Mindenki megszeppenve állt.
Carlisle idegesen nézett a lányok után.
-Semmi baja – kiáltott ki Liz. Majd hányás, és hányás… Uh ez undorító.
-Liz menny ki – halottam meg anyu hangját.
-Semmi baj… Sokszor csináltam már ilyet…
Újabb, hányás… Liznek is ilyen rossz lesz?
-Oké, moss fogat. Carlisle kérlek gyere…
Az említett már el is tűnt.
-Vidd fel, dugd ágyba. Mindjárt viszek pirítóst.
-Semmi baj skacok – lépett mellém és egy puszit nyomott a számra. – Ilyen még lesz, elég sűrűn.
-Fiúk elmennétek vérért? Nem tudom mikor kell neki, jó lenne ha lenne itthon –mosolygott ránk.
-Persze – csókoltam meg.
Bella szemszög
-Kinyithatod – hallottam meg szerelmem hangját.
-A rétünk… - néztem körbe meglepetten. Most mindent hó fedett, így is gyönyörű volt.
-Egy búcsú ajándék… - húzta el a száját.
-Sajnálom, de el kell mennem… - öleltem át nyakát.
-Tudom.
-És, mi lenne ha te jönnél? – kérdeztem félve.
-Elmehetek? – kérdezte vigyorogva.
-Persze… - csókoltam meg. Majd eldöntöttem a hóban.
-Hmm – mosolygott. – Milyen kis vadmacska vagy… - csókolgatta állam.
-Mond, hogy nem örülsz neki… - csatoltam ki övét.
-De örülök… - sóhajtott, amint gatyájába nyúltam.
Egész napot végig szeretkeztük… Hihetetlen jó volt.
Carlisle szemszöge
-Olyan boldog vagyok drágám – suttogta Esme. Olyan gyenge volt, mi lesz a maradék tizenegyhétben?
-Én is, csak sajnálom, hogy nem vagy jól… - simítottam végig haján.
-Lizi rengeteget segít - mosolygott. – Amúgy meg megéri… - mosolygott rám.
-Tudom – mosolyogtam.
-Ne legyél már ilyen ideges… Nem szeretem, ha idegeskedsz - mondta szigorúan.
-Oké, oké – nevettem.
-Most úgy érzem fiú lesz – simított végig a hasán, ami rettentő gyorsan nőt.
Kop-kop.
-Itt a pirítós anyuka… - nyitott be Liz. – Frissen csavart narancs, víz és uborka.
-Uborka? – ült fel Esme.
-Azt mondják a terhes nők ezt kívánják, én nem tudom… - nevetett Lizi. Annyira boldog volt, mint Esme.

19 megjegyzés:

Bogiii írta...

Húú!! Ez nagyon jóó! Amikor Em Liz seggét bámulja, meg amikor Esme rosszul lesz, meg amikor Edward meg Bella a rétükön vannak, és a hogy is írtad msnen đóri?á megvanxD dugás az elején is jóó lettXD tömören írtad le a lényeget. nagyon jóó lett.
hnap beszélünk, és majd megint szemezek majdxD
puszii^^
és köszönöm a mai +2 fejit^^

Vivi írta...

Nem tudom ki hogy van vele...de nekem ez az egyik kedenc fejim*-*
Nem tudom hogy neked mért nem tetszik:D:S
Pedig szuper lett:P
Jóéjt
ÉS köszönjük:P
Alice kitettél magadért.:P
Vivi

Road írta...

Szia Alicem!
Örülök, hogy tetszik.. Nekem nem annyira jön be, de ha neked tetszik az már félsiker.:)
Kis humort próbáltam kierőszakolni magamból..:D tömör volt? nem tudtam szenvedélyesebb lenni..:D
Szemek csukva maradnak!!!:D
Van mit édes.-.-
Puszi, szeretés van!

Névtelen írta...

Szia nagyon tetszet a fejezet imádom emmetett és lizyt is.
nagyon várom a következő fejezetet
puszi Bogi

Evcu írta...

hát ezta Nessit még mindig nem birom :/ sőt....
naszóval Esme imádni valo :) remélem minden rendben elsz majd ;)
Liz meg Em hát ők még mindig édesek :)
Bella és ED ők most nekem közömbösek voltak :)
ennyi ...:D
jóéjt neked (L)
puszi xoxo

manóó írta...

hihetetlenül aranyos rész lett. mostanában aranyos részeket "gyártasz", ami persze nem baj, mert [tuti] sokan örülnek neki. kíváncsian várom a kövit.
pus

Road írta...

Hali Vivi!
Tényleg?:O
Hát akkor ilyen állapotba kell írnom..:D Félig az álmok földjén félig a jelenben...
Örülök, hogy elnyerte a tetszésed...:D
Van mit drága-.- - mindenkinek ezt fogom írni:D -
Alice kinyitotta azokat az ártatlan szemeit, és nekem annyi volt...

demon írta...

szia ez húúúú csúcs szuper liz a kistündér esmét sajnálom hoy gyenge de megéri puszy

Bogiii írta...

drágák a szemeim, de én magam isxDD már sokan mondták nekem hogy drága vagyokxD
de a szemeim elől nem menekülsz
Alice hálája örökké üldöz, szval fuss gyorsan:D

Road írta...

Helloka Bogi:
örülök, hogy neked is tetszett;)
Én is imádom Macit és Cicát:D
Én is várom..:)
Jó éjt!

Üdv Evcu:
Nessit nem?:O
Esmét igen - én is imádom:D -
Édesek, MaCica:D
E+B...valamit még kihozunk ebből..:D
Pusszancs

Szijja Manóó:
Aranyos=MaCica :D
Nem lesz mindig happy..:/
DE most ezek vannak..:D
Puszillak

Szijamija demon:
Csúcs szuper, akkor jó;)
Örülök, hogy elnyerte a te tetszésed is:D
Liz kistündét;) ez tetszik:D
Esme (L)
Pusziimisziii

A végére már megörültem..:D

Erzsi írta...

Szia,szerintem szuper lett.Emmett-Liz jelenetet nagyon birtam:D Remélem minden oké lesz majd Esmevel és a babával.Várom a kövit.

VattaCukor írta...

Szia! húúúú.. Nagyon jó! Végre Jacob és Nessi is.. örülök nekik. De segítőkész Liz, mindenben segít Esmenek! Aranyos és kedves! És Edward meg Bella eggyütt! Elemegy Edward Bellával? Kíváncsi vagyok, hamar hozd a frisst!

puszi..

Vii írta...

Szija!

Jajj... Megint mindenki boldog és mindenki khm... :) Ha most Jasper lennék már boldogság túladagolásba szenvednék!

Na ahogy elnézem Nessit nem nagyon érdekli a testvére. Ennél azért hálásabb is lehetne! Na mindegy nem húzom le magam! Valakinek ilyennek is kell lenni!

Kíváncsi vagyok Edi fiú elmegy-e Bellával!
Liz annyira gondoskodó, hogy azt már nem is lehet szavakba önteni! Alig várom már a bébi cullent.
Úgy mint a kövi részt!

Pusszantás!

Névtelen írta...

szia nagyon jó ,én is azt vesszem észre hogy Nessi cseszik az egészre,csak neki legyen jó ,üdv Böbe

rita írta...

nagyon jó lett
és alig várom a
következő fejezetet

Vivii írta...

Hali!

WoW, ez nem volt semmi! Szerintem ennyi szemszögből sem volt még ennyi esemény egy fejezeten belül.
A jake-Nessi rész is nagyon jó volt, de én akkor sem bírom őket. Most már igazán áttolhatná a pici fenekét Lizhez és bocsánatot kérne kérnie. El sem hiszem hogy nem hiányzik neki. Mégis csak a testvére. Felháborító, de tényleg. Vagy ha már neki nem jut az eszébe, akkor Jake beszélhetne vele.
Emmettet nagyon bírom:P Hogy lehet valaki ennyire...emmettes? Már szó erre nincs. Nekem a kedvencem ez volt: Lizi rögtön kirohant, én pedig utána „cammogtam” macihoz illően. <--Ez annyira tetszett:D
Huh, Esme elég gyorsan teherbe esett:P Aranyosak, hogy mindenki ennyire aggódik érte. És végre volt Carlisle. Mostanság tényleg kevesebbet hallani róla.
:O Akkor most Edward Bellával megy Volterrába?:O Ez elég érdekes lesz. Mit fognak hozzá szólni a többiek? Remélem hamar kiderül.
pusz, Vivii

gicus19 írta...

Na, akkor egy gyors összegzés a három fejiről xD
Szerintem mindegyik rész állati lett:D Olyan aranyosak voltak :D Főleg Alice és Jasper :D :P Imádtam őket:D Liz és Em is cukik voltak:D
Várom a folytit:D
puszi

Wyyy írta...

Szia!
Jaaajjj..ez olyan aranyóós lett...
Hmm.Emnek perverz énje előjött megint..(=
Bella,Edy fiú...hát na..végre összejöttekD
Esmenek babája leeeesz...nye-nye-nye-nye.nyeeeee..jeeeeeeee
Babazsúr is lesz gondolom ha Alice-n múlik =D
Carlisle rögtön átváltott aggódóba=D
cukiiiiiiik

nagyoon jó lett

Siess a fejiveeel

puszillak


Wyyy(=

Detty írta...

Szia!
Hú, de fura! Esme terhes. Bár ez jó, csak mégis fura. Am nagyon jó lett XD
Pusz: Detty