BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oldalak

2010. július 25., vasárnap

Jó úton -Összeilletek

Itt a várva várt fejezet:) Köszönöm a sok-sok komit - ismét -. És jól látom 99 rendszeres olvasó?? Jee. Volt aki Emmett szemszöget kért, volt aki Nessit. remélem tetszik.Mindent beleraktam. Hangulatom elég szar, szóval kérlek dobjatok fel.. Köszi mindent, szeretlek titeket.


21. fejezet - Összeilletek

Emmett szemszöge
Pont most kell jönnie valakinek… Mindig a legrosszabbkor. Persze tudom, hogy nem mentünk volna el addig, de még hosszú percekig élvezhettem volna selymes bőrét…
Majd hallgatózni kezdtem, Liz egyik barátnője. Valami Tony öngyilkos kísérlet, atyám. Ez nem lesz egyperces dolog… Francba.
-Úgy sajnálom Emmett – szaladt fel a lépcsőn szerelmem. – De segítenem kell neki – csókolt meg. – Esküszöm megismételjük, úgy szeretlek – ölelt meg. Eléggé hasonlított Alicere, de mégis teljesen más volt. Nem a ruhák miatt pörgött fel, hanem mert szükség volt rá.
-Oké, oké – nevettem. – Semmi gond. Itt maradhatok veletek, nem csinálok semmi rosszat?
-Persze. Gyors letusolok – szaladt be a fürdőbe.
Öt perc múlva már a konyhába tojás sütöttünk. Azaz Liz, én pedig gyönyörködtem benne, miközben magyarázta, hogy is kell csinálni.
-Hé, Emmett. Figyelsz?! – mosolygott.
-Persze.
-Mire? – kuncogott.
-Rád – öleltem át a derekát.
-Emmett – kuncogott.
-Nagyon jól áll a szakács néni szerep – puszilt füle mögé.
-Emmett?! – lépett be Lora csodálkozva. – Hát te meg?
Lépett be az ajtón Lora. Igen, vele fociztunk egyszer. Neki volt az autóbalesete, az arca… Raktam össze a képet.
-Szia, Lora – léptem el Lizi mellől, akinek arca pipacs vörösben pompázott.
-Te nem a szőkével jársz? – kíváncsiskodott.
-Nem, már nem – mosolyogtam.
-Oké.
-Sült tojás, ez a kedvenced –mosolygott Liz a lányra. Majd elé tett egy púpos tányérral, és egy villát. Szerelmem is leült és falatozni kezdtek. Lora furán vizsgált, minden falat közben felnézett rám.
-Lefeküdtetek? – kérdezte egyszer csak. Lefagytam Liz pedig félre nyelt.
-Nem, dehogy is – suttogta.
-De nem voltatok messze – ivott egy korty vizet.
-Asszem csörög a telefonom az emeleten – álltam fel és kisétáltam.
-Járunk – halottam meg Liz hangját.
-Tudod, hogy szarul esett, amit Jared csinált, de azért nem kéne ezt csinálnod. Több mint, egy éve ismerlek, a suli kilencven százaléka rajong érted. Bárkit megkaphatnál, és sosem kezdtél senkivel. Most meg egyik fiú után a másik? Mi van veled Lizim? – hallottam meg Lora kíváncsi hangját.
-Jareddel más volt, hogy is mondjam. Nem is fáj, nem is hiányzik. Csak azért kezdtem vele járni, mert olyan jó volt hozzám és törődött velem, Emmett más. Ő az igazi – Ő az igazi.. Vízhangzott a fejemben-
-Igazi? Hát nem csodálom, ilyen testel –kuncogott.
-Nem csak az, több van benne – suttogta szerelmem. Itt már nagyon figyeltem. Mit fog mondani.
-Például?
-Hát…
-Mond már.
-Mikor vele vagyok olyan egész a dolog, semmi sem hiányzik. Aztán mindig ott van, ha szükségem van rá, és érdekli, hogy mi van velem. És vicces, és ha nincs velem, úgy érzem elveszettem az egyik felem – ezt rólam mondta? Szuper. Ez egómnak tuti nem árt. Jaj, de szeretem ezt a lányt.
-Szikra? – kérdezte Lora.
-Van.
-Hogy csókol?
-Fantasztikussan.
-Már ránézel és elélvezel – kuncogott Lora. Ez a lány… Bírom.
-Héé – nevetett Lizim.
-Akkor jártok? – kérdezte.
-Igen.
-Uh ez szerelem…
-De titok. Senki sem tud róla. Kérlek maradjon is az…
-Oké, Nessi mit szólt?
-Nem tudja.
-Jake miatt, kezdem unni ezt az egészet. Én azt hittem barátnők vagyunk, aztán meg sem látogatott… Mindegy.
-Megnézünk egy filmet?! – halottam ahogy a két széket kihúzzák, majd a víz folyását.
-Igen.
-Emmett, ki keresett? – kérdezte mosolyogva. Mikor meglátott a kanapén ülve.
-Téves – kuncogtam.
-Keressetek valami filmet én elindítok egy mosást, már kifolyik a szennyes a fürdőből – kuncogott szerelmem. Mikor elment mellettem végig húzta kezét nyakamon.
-Szerelem a végzetem. Ez lesz. Nem érdekel, ha neked nem jön be – mosolygott rám Lora. Nagyon vicces lány volt.
-Vettem észre – vigyorogtam.
-Imádom ezt a filmet – jött le szerelmem egy halom ruhával. – Én közben vasalok… - mosolygott.
-Én még nem láttam – rakta be a dvd a lejátszóba Lora, míg Liz vasalót dugta be.
Kellett nekem itt maradnom, legalább itt van a közelemben Liz. Ez az egy vigaszom, ha már ilyen filmet kell végig ülnöm.
Sosem láttam még vasaló nőt – nevettem magamban, miközben szerelmemet figyeltem, amint percek alatt gyűlnek a vasalt ruhák egy kupacba és fogy a vasalatlan. Közben néha felpillantott a tévére, párszor rám, ilyenkor mosolyogva lehajtotta fejét-. Fél óra múlva már az ölembe ült.
-Huszonhárom, huszonhárom - suttogta Lora.
-Ne má, megint elkerülik egymást…
-Ez a hapsi mindig a bolondot játssza - kuncogott szerelmem.
-Csaj kabátja…
-Jeee.
-Liz ez fantasztikus volt – mosolygott Lora.
-Főzök valamit, utána elmegyünk Tonyhoz és viszünk kaját – mosolygott szerelmem barátnőjére.
-Oké – bólintott.
Kimentünk a konyhába, és leültem a pulthoz, lányok pedig szorgoskodni kezdtek. Csak pár percig tudtam követni a dolgokat, utána inkább csak Lizit vizsgáltam, a mozdulatait, a haja árnyalatát, a lába körvonalát…
-Hé Emmett figyelsz – nevetett Lora, miközben lisztet mérte. Lizi mellette valami barnát hámozott.
-Bocsi, elkalandoztam.
-Uh, inkább ne is mond, hogy min – nézett jelentőségteljesen szerelmemre. Én pedig csak vigyorogtam. – Meg kell tanítanod főzni – mutatott rám.
-Hmm – mosolygott Liz.
-Liz, anyámnak meg ne mond, hogy te főzöl és vasalsz, sőt még kitűnő is vagy… Már így is ki van akadva, hogy mekkora kupi van a szobámba, meg hogy vigyem ki a szemetet.
-Lakat a számon – mosolygott.
-Azt hittem Edward fog nálad próbálkozni - mosolygott Lora.
-Mi? Edward? – nevetett Liz.
-Olyan furán méreget, szerintem beteg… - gondolkodott el. Mire én hangos kacagásba kezdtem. – Bocs Em, te tudsz valamit? Végül is az öcséd.
-Valami nem stimmel vele… - kuncogtam.
-Héé – dobot meg Liz egy konyharuhával.
-De nincs róla papírja – kuncogtam.
-Kifogja tekerni a nyakad… - kuncogott Liz.
-De te majd megvédsz – mosolyogtam rá.
Odaléptem hozzá és megöleltem, Lora csak mosolyogva nézett minket.
-Összeilletek.

20 megjegyzés:

Névtelen írta...

Elsőőőő.mindjárt még írok:S

Bess írta...

Imádtam!
Nagyon jó, Emmet és Lit tökre összeilenek, hihetetlen hogy csak most találtam erre a fantasztikus történetre:)
Várom a Frisst:)

VattaCukor írta...

Szia! nagyon jó lett h Emmett szemszöge:) És igen Ősszeillenek! Imádom :P

Névtelen írta...

Hát ezt nem lehetett kihagyni:D:D
Tetszett,jó feji lett!Hál'istennek nem csinált semmi butaságot Lora.Remélem Tony jobban lesz,bár nem értem miért akarta magát megölni...A barátnőjének volt egy autóalesete,de felépült,és még ha nem is úgy néz ki,mint előtte,jól van(a bogyóktól eltekintve).De nem fogok találgatni,nemsokára úgyus megtudom:D:DLegalábbis remélem.Liz és Emmett turbékolnak,mint egy szerelmes gerlepár:DImádják egymást."Összeillenek":DAzért mekkora poén lenne már,ha Emmett főzne:DSzakadnék,az biztos.
A fejezet előtt olvastam,hogy nem vagy jó passzban.Sajnálom.Remélem megoldódnak a problémák,ami miatt nem vagy boldog.És szerintem mindenki nevében mondhatom,hogy ha még nem is ismerjük egymást,számíthatsz az olvasóidra:)
Várom a folytatást:DÜgyes!!
pussza<3

Trixi írta...

Szia!
Nagyon jó fejezet lett. Emmett és Liz tényleg összeillenek. Annyira aranyosak együtt. Remélem Tony felépül. Igaza van az előttem szólónak bármi bajod is van. Ránk számíthatsz, szóval fel a fejjel. Sok sikert.
Puszi

Road írta...

köszi, csajok igazán jól esik
köszönöm*hüppög*

Mimi írta...

jiiiiiiiiiii*patogaszkbenésvigyorog*
nagyaon jóóóóóóóóóó lett =DD
csak tonyt nem értem...=/
várom a kövit
puszi Mimi

Vivi írta...

Az nem kifejezésxD
Edward agyonüti Emmetett:D
De én Bella reakciójára vagyok kíváncsixD
Siess a kövivel:D
Ja és nyítottam egy blogot..ha van időd benézhetnél:D
Vivi

Evcu írta...

Hát igen ...tényleg összeillenek :)
siess a kövivel :D
puszi xoxo

Vivii írta...

Hali!

Gondoltam felnézek, hátha lesz friss. És mit látok? Új feji:D Jeee
Emmett szemszög többször is lehetne:) Olyan jó olvasni, hogy mennyire szereti Lizt. Sokkal másabb mint Rose-zal volt:D
Nagy szerencse, hogy Lora nem csinált semmi hülyeséget. Elég szegény Liznek az is, hogy Tony öngyilkos akart lenni.
És hogy Edward furán néz Lizre? Persze, hisz olyan mintha a lánya lenne. Abban nem kételkedek, hogy meg fogja verni Emmettet. De azért majd csak lesz valahogy:) Várom a következőt:D
pusz, Vivii

Vic írta...

teljesen eggyet értek Orsii 2. komijával
kiváncsi lennék mit hallana liz ha belehallgatna emi fiú gondolataiba
húúú, edward v bella reakció...
istenem de várom a frisst
istenem de imádlak
istenem...szívroham...
puxa Vic

Erzsi írta...

Szia!Emmett szemszög,király lett.Lizzel tényleg összeillenek.Edward tuti kinyirja Em-et,ha megtudja:D Kiváncsi leszek a többiek reakciójára,főleg Belláéra.Remélem ők is örülni fognak nekik.Tony miért lett öngyilkos?Igazuk van a többieknek,az olvasóidra számithatsz,fel a fejjel:)Tényleg függő lettem,állandóan azt lesem van-e friss:D Várom a kövit.

Eveliin írta...

Sziia!
Ngaoyn nagyon jó lett :D
Liz és Em ténleg összeilenek:))
Már nagyon várom a folytatást:D
Puszi: Eveliin ツღ

gicus19 írta...

Ez cuki lett :D
Várom a kövit:D

demon írta...

de jó végre másis tud liz boldogságáról
gratula puszy

Wyyy írta...

Szia!
Jaaaj tök jó olyan aranyosak együtt...Lora is nagy..a kérdések..nagyon jó lett...kíváncsi vagyok kibékülnek-e a csajok és ha igen akkor mikor??!!
Nagyon jó lett a fejii jó h Bella itthon van(=
siess a kövivel

puszillak

Wyyy(=

Névtelen írta...

Szia nagyon jó lett ,mi mást is írhatnék ,ami jó az jó és pont .üdv Böbe

Detty írta...

Szia!
Tök jó a történeted, rem összehozod Bellát és Edwardot:)
Pusz: Detty

Vii írta...

Szija!

Sorry! Sorry! Sorry! :)
Megint rossz kislány voltam és megint egyszerre olvastam a három újat! Nagy bánatomra nem tudok itt lógni egész nap! Pedig, hogy szeretnék!

Jujj, hát Bellának tényleg nem most kellene elkezdenie a nevelést!
Meg inkább maradt volna csendben, ahelyett, hogy kérdőre vonta Lízt. Azzal már elkésett! A lányok, felnevelték magukat. De szeretjük Bellát!
Kíváncsi vagyok mit fog szólni Emmetthez! És jó lenne ha már Nessi áttipegne a húgához egy békülésre, habár szerintem még azelőtt kiakadhatna Lízre (újra) amiért nem mondta meg, hogy Emmel jár és akkor egy kalap alatt megvan az egész!
Edward rem tényleg teperni fog és végre mindenki boldog lesz!!!
Jajj tényleg majd elfelejtettem, most akkor Rose hova húzott? Vagy elment egyáltalán? Csak mert szerintem ő nem az a fajta aki csak úgy hagyja, hogy tönkretegyék az életét -amit mellesleg magának köszönhet- és csak úgy tovább áll!
Szegénykék nem tudják élvezni egymás társaságát, mert mindig közbejön valami! Ez már lassan törvényszerű lesz! :)

Na de ami a leglényegesebb nagyon jó kis karácsony volt ez! És jó folytatás!
Várom a kövit bár nálam ez már inkább köviket! :)

Imádás!
Pusszantás!

Névtelen írta...

Bella már elkésett a nevelésükkel nem de és Emmet huh ..
Tony öngyilkos lett ez durva .XD
Lora sem semmi :D
BY : NYAK