BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oldalak

2010. július 24., szombat

Jó úton - Legjobb karácsony (1/3)

Itt a fejezet, megjöttem:) Nagyon jól éreztem magam, szóval újult erővel vágok bele a lecsóba, kövi fejezet lesz kicsit durvább ez csak olyan átmeneti fejezet:) Izgatottan várom a véleményeket. Puszi, đóri

16. fejezet - Legjobb karácsony (1/3)
Emmett szemszög
Reggelig csak az ágy szélén ültem, hét körül pedig Liz ébredezni kezdett.
-Jó reggelt – mosolyogtam rá.
-Emmett?! Azt hittem csak álmodom… - kuncogott. – Hány óra? – túrt bele a hajába.
-Nem olyan jó a képzelőerőd édes - mosolyogtam, szegénykém elég kómásnak tűnt. – Fél nyolc.
-Akkor készülődnöm kell – ugrott ki az ágyból. Rohant be a fürdőbe. Hallottam, ahogy megengedi a vizet a zuhanyzóban. – Áhh, de hideg – suttogta halkan. Majd pár perc múlva a hajszárítót lehetett hallani.– Fordulj el! – kiáltott ki majd elszaladt a gardróbba. Egy fekete nagyon feszülős nadrágban, zöld trikóban, fekete mellényben jött ki, épp egy fekete övet csatolt a derekára.
-Hoztál valami ruhát? – kérdezte, miközben ágyazott.
Liz szemszög
-Igen hozom - szaladt le a lépcsőn.
Közben egy kontyot varázsoltam hajamból, egy tincset kihúztam és begöndörítettem.
-Ezek – dobott le egy táskát a földre.
Leguggoltam, kivettem a ruhákat majd az ágyra dobtam.
-Ezt vedd fel nyomtam a kezébe egy szürke inget, és egy fekete nadrágot. Nyugodtan tusolj le – intettem a fürdő felé.
-Egy puszit kaphatok? – kérdezte mosolyogva.
-Egyet – hajoltam szájához és egy hosszú puszit nyomtam rá.
-Köszi – vigyorgott majd besétálta fürdőbe.
Kipingáltam a szemem, majd lementem a konyhába enni valamit.
Semmi kedvem nem volt főzni, és nagyon időm sem, szóval müzli mellett döntöttem.
-Jó étvágyat – hallottam meg Em hangját. Majd leült velem szembe. – Tudod, Edward és Jasper kifog engem nyírni… - nevetett. – Sőt még lehet Esméék is.
-Miért is? –mondtam két lapátolás között.
-Edward, félt, mert lehetnél a lánya vagy valami ilyesmi. Jasper meg rád van állítva, Bella… - forgatta a szemeit.
Erre hangosan felnevettem.
-Szerintem, nem kéne tudniuk még rólunk – motyogtam. – Ha nem baj? Egy, mert Rose kinyír, kettő meg nem akarok vitát, volt már elég idén karácsonykor…
-Oké – mosolygott, majd a kezét a kezemre tette. Óvatlanul, elszabadult a képességem. Hallottam a gondolatait.
„Hihetetlen, hogy egyáltalán szóba áll velem. Olyan gyönyörű, és a szikrák pattognak”– nézett le a kezünkre. „Ez lenne a szerelem?”
Mosolyogva végig simítottam az arcán.
-Valaki jön – hallgatózott Em.
-Csak Vic az… Figyelj el kell rejtened a gondolataid Edward elől – suttogtam neki.
-Oké, de nem olyan könnyű ám – vigyorgott, majd végignézett rajtam.
-Sziasztok srácok – lépett be Vic. – Emmett, hát te meg? – mosolygott Emre.
-Öhm, Emmett ideköltözik…
-Persze, csak ha nem gond… - mondta udvariasan Em.
-Nekem aztán mindegy – nevetett Vic. – Nem akarok tapintatlan lenni, de miért?
-Szét mentek Rosevel… - suttogtam.
-Végre megjött az eszed – mosolygott Emmettre. – Az a lány egy hárpia…
-Vic? Amúgy hol válták az elmúlt kér napban? - próbáltam terelni.
-Sulitokba is hirdették, egy telefonszám, amin fel lehet hívni minket karácsonykor, ha egyedül vagy rosszul érzed magad...meg ilyenek. Aztán én jelentkeztem mivel nem volt más programom – mosolygott. Akkor jöttem rá, hogy ugyanolyan helyzetben van, mint én voltam egy napja. Senkije sincs.
-Jareddel mi van? – ült le az asztalhoz.
-Bevésődött.
-Kibe?
-Jake hugába.
-Mi van még? – vizsgálta az arcom.
-Semmi.
-Liz!
-Megöltem apám – suttogtam.
-Kit? Edwardot? – kerekedett ki a szeme.
-Dehogy – kuncogtam. – Az igazit, a „vér szerintit”.
-Hogy?
-Találkoztunk az erdőben… … aztán haza jöttem.
-Jól tetted. Ez beteg..volt – mosolygott. – Ne sajnáld. Megérdemelte.
Pár percig csend volt, én pedig elmostam a tányért és a kanalat, amivel ettem.
-Össze fogtok jönni? – kiesett a kezemből a tányér. – Azt hiszem ez igent jelent – kuncogott.
-Ne mond el senkinek… - fordultam felé.
-Kinek mondanám? – nevetett. – Na én megyek tusolni, szerintem fél óra és itt lesznek. Szedjétek össze magatokat – kacsintott Emmettre.
Két perc alatt rájött, hiába fantasztikusan végzi a munkáját még itthon is.
-Kérlek hozd ki a gardróbból a maradék csomagot – mosolyogtam Emre.
Nappaliba szaladtam, bedugtam az égősort a fán. Majd felszaladtam fogat mosni, és levittem a tornacsukám – bár úgy döntöttem most nem veszem fel, de hátha kimegyek-.
Em leült az egyik hármas kanapára, én elfeküdtem, a lábamat az ölébe rakva. Vic pedig az egyik fotelbe ülve méricskélt minket.
-Vicoria, hagyd már abba egy kicsit az elemzést – nevettem fel zavartan, és éreztem, hogy kezdek elvörösödni. Hé, én nem szoktam zavarban lenni. Soha, senki miatt.
-Oké, de csak egy picit – mosolygott. Majd elkezdett egy magazint olvasni. –Áh ez unalmas, ti izgisebbek vagytok – fordult el a kanapén, lábát átdobva az egyik karfán a másikak pedig hátát döntötte.
Emmett csak vigyorgott, közben lábamat simogatta. Az biztos ez lesz a legjobb nap a karácsonyból. Mosolyogtam vissza rá.
Két autófékezés.
-Itt vannak! – pattantam fel. Majd az ajtóhoz szaladtam. Rengeteg ajándékot cipeltek, de kinek ennyi… hiszen, csak én vagyok. Csak én, na ne. Biztos Nessinek is, meg a szomszédnak. Nincs is szomszédom…

11 megjegyzés:

VattaCukor írta...

Szia! Örülök, hogy hazaértél! Már hiányoztál, és a történeted is.. Nagyon jó lett a feji! Gyorsan rájött Vic. Várom a folytatást!

puszi

(:ClaryHerondale:) írta...

Megelőztek! Mind1! Második komi! Tök jó lett! Hajrá Emmett, tépd le a feszülős farmert Liz-ről! Csak vicceltem! XD Siess a frissel!
Puszi : Friday

Nikuska94 írta...

Szia!
Örülök, hogy megjött az új fejezet! Már alig vártam, hogy olvashassam. Kíváncsi vagyok, hogy mi lesz Lizékkel. :D
Várom a folytatást!
Puszi!

Névtelen írta...

Szia nagyon jó lett ,mi mást írhatnék ami jó az jó úgy hogy remélem gyorsan hozod az ujjat üdv Böbe

Trixi írta...

Szia!
Örülök, hogy megjöttél. Nagyon jó fejezet lett. Vic hamar rájött a dolgokra. Remélem azért Edward nem fog nagyon kiakadni. Kíváncsian várom a folytatást. Sok sikert.
Puszi

Névtelen írta...

Szijja
Végre itt vagy.Már komolyan elvonási tüneteim voltak:D
Jó rész lett.Vic nagyon hamar rájöttx_DMegértem Liz-t,ha én találnám meg a nagy szerelmet nekem is jó lenne a karácsonyom.Főleg ha Emmett az.Álompasi*.*
És hát ne is beszéljünk a sok ajándékról:DHuh kíváncsi vagyok,Rose ott lesz-e,és ha igen,akkor mi lesz:D
Siess a folytatással,nagyon várom!
pussza<3

Névtelen írta...

ááá
Imádom*-*
Szuper lett=)
Siess
Vivi

Erzsi írta...

Szia,nagyon jó lett.Jaj,már alig vártam a folytatást,tiszta elvonási tüneteim voltak:D Várom a folytatást.

gicus19 írta...

Szia! Üdv újra itthon :D ;)
Nagyon tetszett:D
Kíváncsi vagyok a kövi részre:D Nagyon jó lett:D
puszi

demon írta...

szia ez szupi vic király gratula puszy

Vivii írta...

Hali!

Nah végre, hogy ismét itt vagy:D Már nagyon hiányzott a történeted:)
Nagyon tetszett, ahogy Liz képessége elszabadult:) Emmett meg annyira cuki:D Olyan aranyosak együtt.
És ahogy Vic megkérdezte Liztől, hogy Edwardot ölte meg...tényleg olyan, mintha már ő lenne az apja.
Victoria pedig jól végzi a dolgát:P Csak nehogy arra gondoljon Edward jelenlétében, hogy Liz összejött Emmettel:)
pusz, Vivii